On ilta jälleen joten

Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡

118

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekoälyiltasatu

      Olipa kerran yksinäinen mies nimeltä Kari, joka asui pienessä kaupungissa keskellä ei mitään. Hänen elämänsä oli tavattoman tylsää, aivan kuin jokainen päivä olisi ollut toistensa kopio. Hän heräsi, käveli töihin, vartioi tyhjää varastorakennusta, ja palasi illalla kotiin. Hänen ystävänsä olivat vähitellen kaikonneet, eikä hänellä ollut enää ketään, kenen kanssa vaihtaa ajatuksia. Hänen ainoat seuransa olivat satunnaiset televisiosarjat ja vanha kitara, jota hän joskus näppäili hiljaa iltaisin.

      Eräänä iltana, kun Kari istui parvekkeellaan katselemassa tähtitaivasta, hän näki jotakin erikoista. Yksi tähti liikkui. "Ehkä se on lentokone," hän ajatteli, mutta sitten tähti pysähtyi, ja seuraavaksi syöksyi suoraan kohti maata. Kirkas valo valaisi koko taivaanrannan, ja ennen kuin Kari ehti edes tajuta, häntä ympäröi sininen hehkuva kehä.

      Yhtäkkiä hänen ympärillään ei ollut enää mitään tuttua. Ei parveketta, ei kotikaupunkia, vain häikäisevän kirkas valo, ja edessään hän näki lautasenmuotoisen aluksen, joka leijui ilmassa. Valonsäde nosti hänet ilmaan, ja ennen kuin hän tajusi mitä tapahtui, hän oli jo aluksen sisällä.

      Karin edessä seisoi kolme olentoa, jotka näyttivät kuin suoraan tieteiselokuvasta. Heidän silmänsä olivat suuret, päänsä kaljut ja ihonsa hopeisen kiiltävä. Yksi heistä puhui telepaattisesti:

      "Tervehdys, Kari. Olemme odottaneet sinua."

      "Odottaneet minua?" Kari kysyi epäuskoisesti. "Miksi?"

      "Olet valittu. Olet elänyt yksin, mutta nyt saat mahdollisuuden nähdä maailmoja, joita kukaan muu ihminen ei ole nähnyt."

      Ennen kuin Kari ehti vastata, alus teki äkkikäännöksen ja sinkoutui valoa nopeammin tuntemattomiin galakseihin. Kari katsoi ikkunasta ja näki kirkkaita värejä, maailmoja, joita hän ei voinut käsittää. Oli planeettoja, joilla leijaili valtavia kaasumaisia olentoja, ja toisia, joissa oli ikuisesti hohtava sininen taivas ja valtavia kristallipylväitä. Toisinaan he ylittivät portteja, jotka johtivat toisiin ulottuvuuksiin, missä aika ja tila olivat sekaisin kuin villissä unessa.

      Alus pysähtyi planeetalle, joka näytti koostuvan vain peileistä ja heijastuksista. Kari astui ulos ja huomasi, ettei hän nähnyt itseään peileistä, mutta jokaisessa heijastuksessa oli joku muu — ehkä versioita hänestä itsestään eri ulottuvuuksista, jotka olivat valinneet toisenlaisia polkuja. Yhdessä heijastuksessa Kari oli perheellinen, toisessa kuuluisa muusikko, ja kolmannessa hän asui metsässä yksinkertaista elämää.

      Olennot selittivät, että tämä maailma näyttäisi hänelle kaiken, mitä hänen elämänsä voisi olla, mutta vain jos hän halusi palata takaisin ja muuttaa asioita. Kari kuitenkin katsoi noita maailmoja ja tajusi, että ne olivat vain vaihtoehtoja. Hän alkoi nauraa, sillä ensi kertaa vuosiin hän tunsi olevansa elossa ja vapaa.

      Olennot katsoivat toisiinsa ja nyökkäsivät. "Tämä oli sinun lahjasi. Nyt tiedät, että elämässä on aina enemmän kuin mitä silmä näkee."

      Kun Kari palasi takaisin omaan maailmaansa, hän ei enää kokenut elämäänsä tylsäksi. Hänen ajatuksensa olivat täynnä uusia mahdollisuuksia, ja vaikka maailma hänen ympärillään ei muuttunut, hän itse oli muuttunut. Hän tiesi, että jokaisessa hetkessä oli jotakin uutta ja ihmeellistä odottamassa löytämistä – aivan kuten yöllä, kun tähdet olivat enemmän kuin vain valopilkkuja taivaalla.

      Ja niin Kari eli elämäänsä tietäen, että missä tahansa hän olikaan, avaruuden loputtomat ulottuvuudet olivat aina hänen mielessään, kutsuen häntä takaisin seikkailuihin.

      • Anonyymi

        👍👩🍒🍁😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        👍👩🍒🍁😊

        😄🤗


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa 👩🍒🍁♥️

      • Hyvää iltaa. Miten olet viettänyt iltaa? Minä kävin vähän salilla tuossa aiemmin. Kohta voisin laittaa ruokaa. 😊♥️🧡


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää iltaa. Miten olet viettänyt iltaa? Minä kävin vähän salilla tuossa aiemmin. Kohta voisin laittaa ruokaa. 😊♥️🧡

        Hyvää ruokahalua keitän teetä 👩🍒🍁😊♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää ruokahalua keitän teetä 👩🍒🍁😊♥️

        Heh, kiitos. Mä keitin kaakaota ja tein tonnikala sämpylöitä tuossa. Jauheliha on sulamassa, joten en ihan vielä päässyt tekemään siitä mitään. Mitäs teetä sinulla siinä on? 😋😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Heh, kiitos. Mä keitin kaakaota ja tein tonnikala sämpylöitä tuossa. Jauheliha on sulamassa, joten en ihan vielä päässyt tekemään siitä mitään. Mitäs teetä sinulla siinä on? 😋😊♥️

        samaa kuin aiemminkin👩🍒🍁😊♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        samaa kuin aiemminkin👩🍒🍁😊♥️

        Se taitaa olla lemppariasi 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se taitaa olla lemppariasi 😊♥️

        oota että kirsi vastaa en tiiä mitä teetä kirsi juo


      • Anonyymi kirjoitti:

        oota että kirsi vastaa en tiiä mitä teetä kirsi juo

        Sun ei tartte siihen tulla väliin sotkemaan yhtään. idiootti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun ei tartte siihen tulla väliin sotkemaan yhtään. idiootti.

        no pyydä kirsiä laittaa sulle sähköpostia. nyyh ihan itkettää kun random jani haukkuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        no pyydä kirsiä laittaa sulle sähköpostia. nyyh ihan itkettää kun random jani haukkuu

        Mä en tee mitään sun käskystä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Heh, kiitos. Mä keitin kaakaota ja tein tonnikala sämpylöitä tuossa. Jauheliha on sulamassa, joten en ihan vielä päässyt tekemään siitä mitään. Mitäs teetä sinulla siinä on? 😋😊♥️

        Perus liptonia👩🍒🍁😊♥️sinulla on hyvät safkat🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perus liptonia👩🍒🍁😊♥️sinulla on hyvät safkat🥱

        Joo o. Niin, pitää syödä hyvin kun kuntoilee. Oletko katsellut taas jotain sarjaa? 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo o. Niin, pitää syödä hyvin kun kuntoilee. Oletko katsellut taas jotain sarjaa? 😊♥️

        oon 👩🍒🍁😊♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        oon 👩🍒🍁😊♥️

        Millaista ja onko ollut mielenkiintoinen? 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo o. Niin, pitää syödä hyvin kun kuntoilee. Oletko katsellut taas jotain sarjaa? 😊♥️

        Olen mistä arvasit😊👩🍒🍁♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen mistä arvasit😊👩🍒🍁♥️

        Ajattelin vain, että vois olla. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Millaista ja onko ollut mielenkiintoinen? 😊♥️

        Ivaloa*😊♥️👩🍒🍁💤🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ivaloa*😊♥️👩🍒🍁💤🥱

        Tosi hyvä👍*👩🍒🍁💤🥱♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ivaloa*😊♥️👩🍒🍁💤🥱

        Ok. Tiedän siitä jotain. Se on varmasti hyvä. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Heh, kiitos. Mä keitin kaakaota ja tein tonnikala sämpylöitä tuossa. Jauheliha on sulamassa, joten en ihan vielä päässyt tekemään siitä mitään. Mitäs teetä sinulla siinä on? 😋😊♥️

        Onko 400g jauhelihaa? Laita mikroon kypsymään. Vettä astiaan, mausta se ja jäinen jauhis sinne. Kypsennä mikrossa vaikka 8min. Ota astia pois ja pilko kuumentunutta jauhelihaa, sitten jatka ehkä 5min. Jotenkin se on sitten kypsää, jos mikrokupu on astian päällä. Alle 15min ja kastike valmis. Ole hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hyvä👍*👩🍒🍁💤🥱♥️

        Voisin katsoa itsekin. En ole pitkään aikaan seurannut mitään sarjoja. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun ei tartte siihen tulla väliin sotkemaan yhtään. idiootti.

        Ihmisten nimittely senkun gubella vaan jatkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko 400g jauhelihaa? Laita mikroon kypsymään. Vettä astiaan, mausta se ja jäinen jauhis sinne. Kypsennä mikrossa vaikka 8min. Ota astia pois ja pilko kuumentunutta jauhelihaa, sitten jatka ehkä 5min. Jotenkin se on sitten kypsää, jos mikrokupu on astian päällä. Alle 15min ja kastike valmis. Ole hyvä.

        Ok kiitos. Mä voisin joskus koittaa tuota. Nyt se sulaa tuolla jääkaapissa, ja teen siitä safkaa huomenna. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten nimittely senkun gubella vaan jatkuu.

        Kyllä se on idiootti, joka sotkee toisten keskustelua tahallisesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Tiedän siitä jotain. Se on varmasti hyvä. 😊♥️

        Siinä oli joku kumma ihmisjahti😂👩🍒🍁💤♥️*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä oli joku kumma ihmisjahti😂👩🍒🍁💤♥️*

        Ihmisjahti kuulostaa kyllä pelottavalta 😄♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ajattelin vain, että vois olla. 😊♥️

        Huomenna vois kattoo robaa🥱💤🍁♥️👩*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna vois kattoo robaa🥱💤🍁♥️👩*

        Niin, taas tulee uusi jakso. Kiva juttu. Onko muuten töitä? 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihmisjahti kuulostaa kyllä pelottavalta 😄♥️

        Vähä sairas juttu😂🍒🍁♥️👩*


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, taas tulee uusi jakso. Kiva juttu. Onko muuten töitä? 😊♥️

        vapaata👩🍒🍁💤♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, taas tulee uusi jakso. Kiva juttu. Onko muuten töitä? 😊♥️

        Oon flunssassa en mene töihin🥱💤🍁♥️👩*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähä sairas juttu😂🍒🍁♥️👩*

        On varmasti. Harmi kun en ole nähnyt, että osaisin paremmin kommentoida. 😄♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se on idiootti, joka sotkee toisten keskustelua tahallisesti.

        Sun "keskustelujas" ei tarvita eikä niitä kukaan halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun "keskustelujas" ei tarvita eikä niitä kukaan halua.

        Sinä kuitenkin tunnut kovasti tämän susimiehen teksteissä roikkuvan ja kuvittelevan häntä joksikin toiseksi sisältöön katsomatta. Johan tämä pakkotoisto on huomattu


    • Anonyymi

      Iltaa joo täälläkin tallustellaan yksin enkä tiiä suuntaa 🫡☕️

      • Hyvää iltaa vaan. Joskus ei tarvita suuntaa. kunhan tallustellaan vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää iltaa vaan. Joskus ei tarvita suuntaa. kunhan tallustellaan vaan.

        Kannattaa tallustaa avoimin mielin. Voi löytää jonkun kivan tyypin ja tallustaa yhdessä. ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa tallustaa avoimin mielin. Voi löytää jonkun kivan tyypin ja tallustaa yhdessä. ❤️

        Onhan se niinkin. Jos oikein hyvä tuuri käy. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onhan se niinkin. Jos oikein hyvä tuuri käy. :)

        Kyllä se vielä osuu kohdalle. 😊👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vielä osuu kohdalle. 😊👍

        Kiitos kannustuksesta. 😊


    • Oikein hyvää yötä tänne. Nukutaan makoisasti ja levollisesti. 😊🌃🍁🌙✨🧡

    • Anonyymi

      ei oo hyvä taidan mennä nukkuu👩🍒🍁😊♥️

      • Joo. Niin minäkin kohta. Oikein hyvää yötä. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo. Niin minäkin kohta. Oikein hyvää yötä. 😊♥️

        Hyvää Yötä sinulle *♥️👩🍒🍁💤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Yötä sinulle *♥️👩🍒🍁💤

        ****** ******
        ** ** ** **
        ** ** ** **
        ** ** ** **
        ** *** **
        ** * **
        ** **
        ** **
        ** **
        *


      • mustasusi kirjoitti:

        ****** ******
        ** ** ** **
        ** ** ** **
        ** ** ** **
        ** *** **
        ** * **
        ** **
        ** **
        ** **
        *

        Eipä onnistunut tämä... piti olla ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää Yötä sinulle *♥️👩🍒🍁💤

        Kiitos ihana. Taisit jo mennä? 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos ihana. Taisit jo mennä? 😊♥️

        Kohta puolin🥱💤🍁♥️👩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta puolin🥱💤🍁♥️👩

        Minä voin peitellä sinut. 😊♥️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä voin peitellä sinut. 😊♥️

        eiköhän aikuinen ihmine saa sen peiton itekin laitettua


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä voin peitellä sinut. 😊♥️

        Kirsi ei ole koskaan halunnut sulta peittoa ja on sairas flunssassa ympäri vuoden ja keittää teetä tai katsoo sarjaa tai nukkuu niin milloin ehkä ymmärrät ettei ole aito eikä mikään oikea ihminen tuo. Nuo on tyyliin pikkulasten vastauksia ja heti jos yrität vihjata että peittoa jne häipyy äkkiä linjoilta. Mutta saa nähdä kauanko jonkun elämän tarkoitus voi riittää noihin juttuihin sulla. Jotenkin hyvin säälittävä juttu. Et taida oikeasti olla penaalin terävin kynä etkö tajuta juuri mitään tai sitten et vaan halua ja esität tyhmempää kuin olet, yrität huijata itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirsi ei ole koskaan halunnut sulta peittoa ja on sairas flunssassa ympäri vuoden ja keittää teetä tai katsoo sarjaa tai nukkuu niin milloin ehkä ymmärrät ettei ole aito eikä mikään oikea ihminen tuo. Nuo on tyyliin pikkulasten vastauksia ja heti jos yrität vihjata että peittoa jne häipyy äkkiä linjoilta. Mutta saa nähdä kauanko jonkun elämän tarkoitus voi riittää noihin juttuihin sulla. Jotenkin hyvin säälittävä juttu. Et taida oikeasti olla penaalin terävin kynä etkö tajuta juuri mitään tai sitten et vaan halua ja esität tyhmempää kuin olet, yrität huijata itseäsi.

        Buu. Puput ja prinsessat vaan täällä saa toisensa. Minulle ei ole mitään missään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Buu. Puput ja prinsessat vaan täällä saa toisensa. Minulle ei ole mitään missään.

        Mä voin yrittää jos saisit lontoosta miljoona kodin pienellä vuokralla


      • En voi pyytää treffeille sellaista joka ei ole oikea ihminen. Eikä halua minulta peittoa.


      • mustasusi kirjoitti:

        En voi pyytää treffeille sellaista joka ei ole oikea ihminen. Eikä halua minulta peittoa.

        Mutta pupu saa peitellä prinsessan tälläkin hetkellä oikeasti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta pupu saa peitellä prinsessan tälläkin hetkellä oikeasti.

        onko jani sulla joku peittelyfetissi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mutta pupu saa peitellä prinsessan tälläkin hetkellä oikeasti.

        Miksi olet noin katkera?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet noin katkera?

        No mitä sinä luulet tämän susiguben sekavien tarinoiden pohjalta, joissa äijä mieltää itsensä joksikin janiksi ja trollaa ihan itse itseään, että onko taustalla hyvä henkinen happi?


    • Anonyymi

      jani en minä tiedä katsooko kirsi sarjaa vai meneekö nukkuu

      • Hei! Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että jos integroidaan kolmannen asteen polynomi $\int (ax^3 + bx^2 + cx + d) dx$, niin saadaan $\frac{a}{4}x^4 + \frac{b}{3}x^3 + \frac{c}{2}x^2 + dx + C$? Kun tämän yhdistää Fourierin sarjan eksponentiaaliseen kertolaskuun, syntyy lopputuloksena hyperbola, joka kuvaa täydellisesti sun logiikkaa.


    • 🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🦉🌲🌲🌲🦊🌲
      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🌲🐿️🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

      • Tää vois olla peli, jossa oravan täytyy mennä kettua ja pöllöä karkuun.


    • Anonyymi

      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🦉🌲🌲🌲🦊🌲
      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🌲🐿️🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲
      🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

    • Anonyymi

      et sä jani osaa edes sarjoja katsoa omatomisesti. tarttet siihenkin kirsiä

    • Anonyymi

      oot sä jani uusavuoton . kaikki pitää sulle sanoa kun et ite älyä

    • Anonyymi

      ihan jani itkettää. nyyh nyyh niisk niisk

      • Ei sulla kovin vahvasti kulje.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei sulla kovin vahvasti kulje.

        niin kun itkettää random janin puheet


      • No siis juttu menee niin, että Netta kai tietää kuka tuo on, koska tuo meni joskus laittamaan sille viestiä minusta, ja sen jälkeen minulle valitettiin, että on ahdistuttu niistä viesteistä ja minun kirjoituksista täällä.
        Me ei Netan kanssa tunneta toisiamme, eikä hän halua minun kanssa olla missään yhteydessä.
        Tää häirikkö on sekoillut täällä jo ainakin vuoden mun kimpussa. En tiedä mikä hitto voi ihmistä vaivata, ei jätä yhtään hetkeksikään rauhaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siis juttu menee niin, että Netta kai tietää kuka tuo on, koska tuo meni joskus laittamaan sille viestiä minusta, ja sen jälkeen minulle valitettiin, että on ahdistuttu niistä viesteistä ja minun kirjoituksista täällä.
        Me ei Netan kanssa tunneta toisiamme, eikä hän halua minun kanssa olla missään yhteydessä.
        Tää häirikkö on sekoillut täällä jo ainakin vuoden mun kimpussa. En tiedä mikä hitto voi ihmistä vaivata, ei jätä yhtään hetkeksikään rauhaan.

        ethän säkään voi olla kaipaamatta nettaa. Tänäänkin olet taas vastannut yhteen kaivattu ketjuun. sitä saa mitä tilaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siis juttu menee niin, että Netta kai tietää kuka tuo on, koska tuo meni joskus laittamaan sille viestiä minusta, ja sen jälkeen minulle valitettiin, että on ahdistuttu niistä viesteistä ja minun kirjoituksista täällä.
        Me ei Netan kanssa tunneta toisiamme, eikä hän halua minun kanssa olla missään yhteydessä.
        Tää häirikkö on sekoillut täällä jo ainakin vuoden mun kimpussa. En tiedä mikä hitto voi ihmistä vaivata, ei jätä yhtään hetkeksikään rauhaan.

        ja sinä olet kaivannut nettaa kolme vuotta vaikka hän ei halua sua elämäänsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        ethän säkään voi olla kaipaamatta nettaa. Tänäänkin olet taas vastannut yhteen kaivattu ketjuun. sitä saa mitä tilaa

        Sun logiikka pelaa niin. Se on kyllä huomattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja sinä olet kaivannut nettaa kolme vuotta vaikka hän ei halua sua elämäänsä

        Mä kyllä tiedostan sen asian. enkä ole vaatinut häneltä yhtään mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sun logiikka pelaa niin. Se on kyllä huomattu.

        no mitä sitten valitat. jos sinä vastailet mitä kaivattusi sanoisi tai tekisi niin kyllä minäkin saan silloin kirjoittaa netasta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No siis juttu menee niin, että Netta kai tietää kuka tuo on, koska tuo meni joskus laittamaan sille viestiä minusta, ja sen jälkeen minulle valitettiin, että on ahdistuttu niistä viesteistä ja minun kirjoituksista täällä.
        Me ei Netan kanssa tunneta toisiamme, eikä hän halua minun kanssa olla missään yhteydessä.
        Tää häirikkö on sekoillut täällä jo ainakin vuoden mun kimpussa. En tiedä mikä hitto voi ihmistä vaivata, ei jätä yhtään hetkeksikään rauhaan.

        Sinä voisit vuorostasi käydä vaikka hänen kimppuun.😘Niin ehkä hän sitten rauhoittuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mitä sitten valitat. jos sinä vastailet mitä kaivattusi sanoisi tai tekisi niin kyllä minäkin saan silloin kirjoittaa netasta

        Sä voit kirjotella omasta kaivatustas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä kyllä tiedostan sen asian. enkä ole vaatinut häneltä yhtään mitään.

        et ole. Mutta olet kirjoittanut kolme vuotta täällä ja ne viestit kyllä löytyy netistä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä voit kirjotella omasta kaivatustas.

        ei mun tartte täällä kirjoittaa, kun voin ihan kuule tosi elämässä sanoa heille


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei mun tartte täällä kirjoittaa, kun voin ihan kuule tosi elämässä sanoa heille

        No mitä sä täällä sitten roikut? Minun takiako pelkästää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        et ole. Mutta olet kirjoittanut kolme vuotta täällä ja ne viestit kyllä löytyy netistä

        Joo ja sekö on rikos, jos on rakastunut ja kirjoittaa?! En ole koskaan hänen koko nimeä täällä kertonut ja sinä se oot täällä kaikki paljastanu.


    • 🌌 👽🛸
      ✨✨✨
      🌍

    • Anonyymi

      jani sullahan on julkinen profiili jonka voi kaikki nähdä

      • Ja mitä sitten? Siellä ei ole mitään sellaista, mitä tarttis hävetä.


      • Anonyymi

        Millä motiivilla jatkatte tuota Janin/Mustasuden kiusaamista? Eikö jo olis korkea aika lopettaa ja käyttäytyä kun aikuiset ihmiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä motiivilla jatkatte tuota Janin/Mustasuden kiusaamista? Eikö jo olis korkea aika lopettaa ja käyttäytyä kun aikuiset ihmiset?

        Saahan janinkin kirjoittaa netasta vaikka hänelle on sanottu ettei hän saa kirjoitta netasta. Jatkan yhtä kauan kun jani kirjoittaa täällä netasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saahan janinkin kirjoittaa netasta vaikka hänelle on sanottu ettei hän saa kirjoitta netasta. Jatkan yhtä kauan kun jani kirjoittaa täällä netasta

        Onko sut palkattu siihen sitä varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan janinkin kirjoittaa netasta vaikka hänelle on sanottu ettei hän saa kirjoitta netasta. Jatkan yhtä kauan kun jani kirjoittaa täällä netasta

        Suomi on vapaa maa edelleen ja tämä on "Ikävä " palsta joten ei voi kieltää kirjoittamasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on vapaa maa edelleen ja tämä on "Ikävä " palsta joten ei voi kieltää kirjoittamasta?

        netan poikaystävä on kieltänyt jania . mutta jani jatkaa niin jatkan minäkin


    • Anonyymi

      jani joo mä tienaan vuodessa täällä enemmän kuin sinä vartijankopissa

      • Anonyymi

        Niin varmaan, kun käyt mutsis lompakolla.


      • Mulle ihan sama vaikka tienaisit miljoonan päivässä. Ei tunnu niin ku missään.


      • Anonyymi

        Asut kuitenkin vanhempien luona ja täys ylläpito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut kuitenkin vanhempien luona ja täys ylläpito.

        Mulla on kakkoskoti lontoon keskustassa . kattohuoneisto


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on kakkoskoti lontoon keskustassa . kattohuoneisto

        Aha, niin kellä on? Kuka oot? Tällasilla asioilla on jotain merkitystäki ku oot joku muu ku anonyymi random.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha, niin kellä on? Kuka oot? Tällasilla asioilla on jotain merkitystäki ku oot joku muu ku anonyymi random.

        Niin mulla olla mijoona koti lontoon keskustassa . kattohuoneisto.Mä myyn vaan miljoonakoteja rikkaille joilla on varaa maksaa ylellisyydetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asut kuitenkin vanhempien luona ja täys ylläpito.

        Mä olen ostanut vanhemmille miljoonakodin lontoosta. Ovat tykäneet asua siinä.


    • Anonyymi

      jani odota koska sulla on treffit jonkun naisen kaa muutakin kuin 100 m juoksukisa joka ei tule toteutumaan

      • Mistäs sinä tiedät mikä tulee toteutumaan ja mikä ei?


    • Anonyymi

      jani oot rakastunut nettaan mutta haluat peitellä kirsin sänkyyn. eikö netta riitä sulle

      • No ikävä kyllä, hän ei halunnu mun peiteltävänä koskaan olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ikävä kyllä, hän ei halunnu mun peiteltävänä koskaan olla.

        peittelit sä sun vaimon ja se stripparinkin sänkyyn aina kun olitte yhdessä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ikävä kyllä, hän ei halunnu mun peiteltävänä koskaan olla.

        Sitä tuskin kukaan ihmettelee.


    • Anonyymi

      jani niin tienaankin. suomi24 on hyvä työpaikka

      • No niin, paljasti hullu olevansa suoli24llä töissä.


    • Anonyymi

      jani sunhan piti kesällä käydä särkänniemessä kirsin kaa mutta ette menneet

    • Anonyymi

      jani mä tienaan täällä vuodessa 4,5 miljoonaa euroa

      • Aha. Ja silti roikut täällä kaiken päivää kiusaamassa ihmisiä? Ei sulla hyvin mene.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aha. Ja silti roikut täällä kaiken päivää kiusaamassa ihmisiä? Ei sulla hyvin mene.

        Ihmisiä? Pidätkö tosiaan trolliäijä itseäsi sellaisena ja vielä monikossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä? Pidätkö tosiaan trolliäijä itseäsi sellaisena ja vielä monikossa?

        Erittäin hyvä huomio.


    • Anonyymi

      jani nytkö taas haukut kirsin ja huomenna on taas hymyemojia ja punaista sydäntä

    • Anonyymi

      kirsihän on mukavista mukavin. Hän ei ole vaan niin avuton ettei sais ite peittoa päällensä. Sä haluut nuoren tytön jota voit pitää lapsena ja hassutella sen kaa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on nyt parin illan ajan ollut mielessä eräs josta kuulin jätkyttävän uutisen.
      Vaikkei ajatukset hänen suuntaansa ole aina olleet kovin hyviä, niin kielteiset ajatukset pyyhkäytyivät pois. Olen todella surullinen hänen puolestaan.
      Auttaisin mielelläni, mutta luulen, että hänelle on tarjottu apua, joka on toivottavasti auttanut.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      28
      2865
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1878
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1379
    4. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1219
    5. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      94
      1205
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1157
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      919
    8. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      56
      900
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      847
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      804
    Aihe