Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

Anonyymi-ap

Sana on vapaa 💬

125

2883

ÄÀnestĂ€

Vastaukset

5000
    • Anonyymi

Todella komea 😍

• Anonyymi

Kiitoksia â˜ș

• Anonyymi

Puhdas neitsyt hĂ€n on.đŸ€

• Anonyymi

Aika nuori varmaan?

• Anonyymi

Öö.. mistĂ€ tiedĂ€t tuollasen asian kenestĂ€kÀÀn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmasti tiedÀkÀÀn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika nuori varmaan?

Neito nuori niinkuin kansanlaulu.đŸ€

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MitĂ€ silmĂ€t ei nÀÀ, sen sydĂ€n ymmĂ€rtÀÀ.đŸ€

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MitĂ€ silmĂ€t ei nÀÀ, sen sydĂ€n ymmĂ€rtÀÀ.đŸ€

En ymmÀrrÀ

• Anonyymi

Upea, ÀlykÀs mies. SilmÀÀ miellyttÀÀ myös. MeillÀ on hyvÀ kemia (ainakin toivon niin).

• Anonyymi

Ihana M nainen kaikella tavalla

• Anonyymi

Monen kannattaisi opetella puhumaan toisille nÀtisti ja kunnioittavasti. Ei se omakaan naama tai vartalo ole yhtÀÀn sen parempi, pÀÀkopasta puhumattakaan.

YötÀ!

• Anonyymi

Oliko tuo sinusta nÀtisti sanottu?

• Anonyymi

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo sinusta nÀtisti sanottu?

KyllÀ.

• Anonyymi

ulospÀin hÀn saattaa vaikuttaa vÀhÀn tuimikselta ja kovalta mutta sisÀltÀ, ehkÀ kultaisin kenet tiedÀn. Hyvin kiltti, ajattelevainen, taitava, musikaalinen, elÀinrakas. Kymppi mun silmis.
      Tuntunu siltĂ€ jo pidempÀÀn, ettĂ€ voisi olla minun kanssa hĂ€n

• Anonyymi

• Anonyymi

Super kaunis blondi ja uhkeat lollot

• Anonyymi

đŸšŹđŸ‘©đŸ»â€đŸŠłđŸ’‹

• Anonyymi

Kaunis, mukava, hauska, ystÀvÀllinen, ahkera.

• Anonyymi

Ihanat silmÀt

• Anonyymi

Kaunein sukunimi hÀnellÀ.

• Anonyymi

Öö 💹

• Anonyymi

HÀnellÀ on kivat kÀdet.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Maailman suloisin ja kaunein mun silmissÀni. Ihana hymy. Uskaltaa olla oma itsensÀ. Olisi tÀydellinen juuri minun kainalooni.

• Anonyymi

Ihana trölli😃

• Anonyymi

Innokkain kirjoittaja, palstan partaveitsi on ihana, inspiroi nokkelilla kommenteillaan ja aloituksillaan.
      TerĂ€vin kynĂ€ penaalissađŸ˜˜đŸ„°
      Panisin đŸ‘©đŸ»â€đŸŠł

• Anonyymi

Eli susi. Ihan pihalta heitin tÀn

• Anonyymi

Kuule palstagubbe tÀÀ sun röökimuijahahmo on vÀsynyt lÀppÀ

• Anonyymi

Jeesus Kristus muutti veden viiniksi.

• Anonyymi

HÀn on myös:
        - HerÀnnyt kuolleista.
        - Matkustanut ajassa.
        - Teleportannut.
        - Uhrannut itsensÀ niin ettÀ se uhri kelpaa kaikkien syntien sovitukseksi.
        - Luonut maailman.

• Anonyymi

Omituinen höpöttĂ€jĂ€ 😃

• Anonyymi

hyvÀnnÀköinen

• Anonyymi

tatuoitu.

• Anonyymi

seksikÀs

• Anonyymi

Kiitos. 😉 pus pus

• Anonyymi

HurmuriđŸ€ȘđŸ€ȘđŸ€Ș

• Anonyymi

ÄlĂ€ lĂ€ski kehu ittees

• Anonyymi

Kaivattua ei ole ois varmaa kiva kaveri.

• Anonyymi

Samanlainen kuin minÀ nÀköjÀÀn. Raivostuttavan ihana.

• Anonyymi

Lahjakas ja kaunis.

• Anonyymi

Mun kulta đŸ„° (jos siis haluaisi). Me oltas yhdessĂ€ paras tiimi 😘

• Anonyymi

Onko tÀmÀ miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tÀmÀ miehelle?

ei oo

• Anonyymi

HĂ€nen lĂ€hellÀÀn on koti, jos ymmĂ€rrĂ€t mitĂ€ tarkoitan â€ïžđŸ€—

• Anonyymi

ÀlÀ viitsi trollata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ÀlÀ viitsi trollata

mitĂ€ ihmettĂ€ 😩 ei ollut!!!

• Anonyymi

YmmÀrrÀn. Alempana

• Anonyymi

Tosi komea ja seksikÀs!

• Anonyymi

En tiedĂ€ hĂ€nestĂ€ muuta kuin kirjoitustyylin ja pari muuta seikkaa + pari omaa mielikuvaa, silti olisin kiinnostunut tutustumaan. Älyllinen ja tyylikĂ€s vaikutelma, jotakin samaa kuin minussa. Ei ole kaivattu. Harvoja helmiĂ€, uskaltaisin vĂ€ittÀÀ.
      n-n

• Anonyymi

VĂ€hĂ€n eksoottinenkin ulkonĂ€kö miehellĂ€ mut ei hĂ€n varmaan itse niin huomaamatta 💓

• Anonyymi

HĂ€n on monintavoin ihana ja kultainen mies. Kaipaan hĂ€nen lĂ€heisyyttÀÀn joka hetki. IkĂ€vĂ€ on 💔

• Anonyymi

Kova poika venytteleen

• Anonyymi

Taitava, jumalainen ÀÀni, kaunis, lĂ€mmin persoona ja se katse sulattaa sydĂ€men đŸ€©đŸ˜Š HĂ€n palautti mun uskon ihmisyyteen, oon kiitollinen susta rakas ❀

• Ihana persoona, kaunis, ihana sydĂ€n ja mieli, omanlainen, rakastettava, ehk vĂ€hĂ€n tulinen, mut hyvĂ€l taval, ihana katse, sulatti mun sydĂ€men sillo ku nĂ€htiin ,ja tiesin et nyt osu se "oikea" jota oon ettinyt useita vuosia kohdalle. Vaan tosi rakastettava, just omana ittennÀÀn, toivon hĂ€nelle pelkkÀÀ hyvÀÀ <3

• Anonyymi

Rakas Irmelini hÀntÀ mÀ kaipaan ikuisesti ei suru ja kaipuu sydÀmestÀin tilaa tee

• Anonyymi

Millainen henkilö tÀmÀ rakas Irmelisi? Saataisiinko tehdÀ tÀÀllÀ ketjussa oma muistokirjotus hÀnelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen henkilö tÀmÀ rakas Irmelisi? Saataisiinko tehdÀ tÀÀllÀ ketjussa oma muistokirjotus hÀnelle?

Haluun mennÀ mettÀÀn

Mut en tÀnÀÀn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkus teette. HÀn oli ihanin kenet voi vaan elÀmÀÀnsÀ saada niin rakastavainen ja moni hÀntÀ rakasti ja jÀi niin kovasti kaipaamaan. Irmeli suorastaan kodin hengetÀr, niin maukkaat ruuat hÀn aina teki ja, niin vÀlittÀvÀ hÀn oli. HÀn oli aina lÀsnÀ lapsillemme ja meidÀn molempien kovalla työllÀ lapsistamme on tullut mitÀ ihanimpia ihmisiÀ. Kaikella lÀmmöllÀ ja rakkaudella koko lÀhipiiri hÀntÀ muistelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun mennÀ mettÀÀn

Mut en tÀnÀÀn

Mul on uus kylÀpaikka

Ois kiva kÀydÀ joskus siellÀ

Maan korvessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun mennÀ mettÀÀn

Mut en tÀnÀÀn

Hugo?

• Anonyymi

đŸ–€đŸˆđŸˆâ€âŹ›đŸ–€

hÀnen kanssa elÀmÀ ei olisi hassumpaa

• Anonyymi

Jos hÀn haluaakin eroon aineista. . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hÀn haluaakin eroon aineista. . .

HÀn ei kÀytÀ kamaa jos sitÀ meinasit tietenkin, niin.

• Anonyymi

â€ïžđŸ’•

• Anonyymi

Alkaako J:llĂ€?đŸ€—

• Anonyymi

🐈? â€ïžđŸˆâ€âŹ›?

• Anonyymi

Dunno ya loons, kÀy varmaan esim marketissa joskus

• Anonyymi

ÄÀsmarkettiin ainakin aina yköset pÀÀllĂ€

• Anonyymi

MielipiteitÀ herÀttÀ, johtava, samankaltaisia kokemuksia, tavallansa vaikee ihminen varmaan mutta en pidÀ minÀÀn ,olen valmis kuuntelemaan sen kun hÀn menettÀÀ hermonsa tÀysin ,on paha suustansa, pohjimmiltaan ajattelevainen ja kiltti on hÀn.

Turhaa leimaavat miksikÀÀn muuksi kun eivÀt vaan yhtÀÀn ymmÀrrÀ.

PidÀn hÀnestÀ paljon se on totuus ja siinÀ totuudessa hÀnen rinnalla olisi kevyempi elÀÀ ja olla.

• Anonyymi

Suu puhuu pahoja pahoja vastaan se on elÀmÀn kiertokulku se. joskus

• Anonyymi

TÀÀ on todella ajatuksella kirjoitettu teksti, kuin olisit miettinyt jo kaiken valmiiksi.

• Anonyymi

ei ole kenestÀkÀÀn teistÀ mitÀÀ mukavaa sanottsvas, ei sitten yhtÀÀn mitÀÀn. juuri hakkadib teitÀ kunnolla, teki hyvÀÀ, ja ilmeisesti tulee pahana ja huonona perille asti hyvÀ juttu. pompin myös kroppa ne pÀÀllÀ ja pitkin pÀÀhÀnne, hakkadib veitsellÀ myös pillyanne ja persettÀnne, vedin kurkkuja auki ja työnsin puukkoa aivoihin ja mustaa elÀmiinne. hakkaan jatkossakin kunnes jokainen teko on kostettu.

• Anonyymi

HÀn on kaikin puolin tÀydellinen. Jopa hÀnen pierunsa tuoksuvat hyvÀlle.

• Anonyymi

onkohan töissĂ€ sinun tuttavien yrityksessĂ€, sopisi hyvin takaan sinne vĂ€hĂ€n huonoa tĂ€stĂ€ samalla kostoksi kesĂ€stĂ€ ja ryssistö, hakkaavat teitĂ€ kohta itse 😂

• Anonyymi

teillÀ oli taas mahdollisuus lopettaa mutta teittekö niin?

• Anonyymi

NiinpÀ lisÀÀ ittensÀ munausta vaan kehiin

• Anonyymi

onko vittymaista kun jotkut kohdistaa kiusaa syyttömiin? muistan tuon nimen iltasanomien yhteydestÀ, siellÀ taisi esiintyÀ R alkava nimi?

• Anonyymi

eihĂ€n teitĂ€ nyt varmaan pieni kiusa ja, talousvahingot haittaa? kun ei saa rauhassa elÀÀ ja viedÀÀn, niin sehĂ€n on sama jos vĂ€hĂ€n työnnetÀÀn paskaa ja vĂ€hĂ€n muistutellaan menneistĂ€ ja teoistanne? hakjaan vĂ€lillĂ€ sitĂ€ Leaa myös, odotan niitĂ€ tutsyjĂ€ josko pÀÀstÀÀn kostamaan kun ovat tarpeeksi vanhoja 😂

• Anonyymi

toivottavasti ne naiset ja miehet jotka "vankina" pitĂ€vĂ€t ja sabotoivat elĂ€mÀÀn saadaan pian tapettua, samalls tehdÀÀn kiusaa ja hakataan hakkaajia. ei saa elÀÀ muuten joten tehdÀÀn pahaa sitten, hakataan ja tuhotaan ja tapellaan, ei saanut elÀÀ omaa elĂ€mÀÀ. joten hakataan kaikkia, veitset teroitettu ja Ă€mmĂ€t ei oo kaikki kokenut, saa hyvi ruumiita laillisesti, kiva musertaa niistĂ€ hyvĂ€ ja viattomuus pois ja tapattaa ryssillĂ€ niitĂ€ Ă€ijiĂ€, laillisesti 😂 hakata teitĂ€ töihinne 😂 minun osalta odotan vain muuttoa pois tĂ€stĂ€ maasta, saatte pitÀÀ, ei tÀÀllĂ€ voi asua. en kyllĂ€ muuta espsnjaakasn,odotellaan ettĂ€ muutamat luulevat, sitten hyvĂ€ sauma muuttaa pois ja saa elÀÀ ilman teitĂ€. itse odotan sen mm Leenan kuolemaa hyvin paljon.

• Anonyymi

kuulin muuten ettĂ€ kultaisen prinssin ja viikingin porukka ottaa yhteen manalassakin 😂 taas toinen porukka ottaa aina kesĂ€juhlissa gladiaattorikisan ja voittaja, saa valita uhrinsa 😂 tĂ€ytyy yrittÀÀ tapattaa teitĂ€ laillisesti nii jÀÀ vielĂ€ tilaa omalle elĂ€mĂ€llekin, onhan tĂ€ssĂ€ mennyt vuosia hukkaan kun ootte hakannut. eniten odotan sen Leenan tirpasm vetoa hehkuporukoineen, kuola valuu jo 😂

• Anonyymi

sille rahan estĂ€jille jo ostin ja suoraan helvetistĂ€, samoin muutamalle varkaalle. ja yhdelle porukalle, liittyi sukuihin ja yhdelle porukalle liittyy töihin 😘😂🧌

• Anonyymi

puolet toteutetaan heti ja katsotaan paljonko tulee hyvitystö, jos ei tuu toteutetaan loputkin. ja tĂ€stĂ€ estoajasta hakataan kyllĂ€, jotain sangen vittymaista takaisin ja kaikkea ikĂ€vÀÀ. tilataan vĂ€hön kaikkialta, ihmeellistĂ€ mitkĂ€ jutut kĂ€yvĂ€t maksuksi 😂

• Anonyymi

erityisesti töihin kostoa 😂 mutta myös kotiin ja estĂ€miseen oikein rutkasti, orjatyöhön ja elĂ€mĂ€t pois, oikein kunnolla pahaa sinne, kuola valuu jo 😂😘😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

ja tilaa yrityksiin talouspetoksia ja rikoksia niille jotka vie ja estÀÀ 😂 tilattu ja maksettu 😂

• Anonyymi

ja nouhin kateusiskuihin ja mustsasukkasuuksiin ja haluihin syödÀ, ostettu hakkauksia, ja maksettu ne jo.

• Anonyymi

työestoihin ostettu lisÀÀ kostoa, hakkaavat kunnolla estoja, ja minusta ovat vaikka tappaakin ei haittaa yhtÀÀn.

• Anonyymi

Vaikka minulla on nyt huono olo, mietin hÀntÀ ihanaa ja huomaan ettÀ hymyilen.

• Anonyymi

iske se piikki myös siihen poliisin niin pÀÀset talveksi suojaan, ota tauti mukaan 😂 nopeat liikkeet ja yllĂ€tys selkÀÀn 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

onko sulla, niiden viikkareiden kuvat, sama niille, parkkipaikka olisi kiva ja vaikka lastenhoitsuille myös 😂 kunnolla turpaan ja kostoa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

alkaako se saatanan kisa ja estÀminen ja varkaudet loppumaan? ja rahat liikkumaan?

• Anonyymi

jos työkiusa ja hakkausta haluatte, niin saamanne pitÀÀ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😂ja jos pitÀÀ psyykkistĂ€ kiusaa saa tehdĂ€ onnistuu se tÀÀltĂ€kin 😂 samoin alistaminen

• Anonyymi

oot tÀnÀÀn hakannut minua aamu neljÀstÀ, toivottavasti kuolette pian. tuo ihan sairasta nuo teidÀn jutut.

• Anonyymi

Hakeudu hoitoon.

• Anonyymi

MitĂ€ ihmeen sekopÀÀpuheita nÀÀ on??😂

• Anonyymi

eilisiltana jo alkanut, loppui klo 02.00 ja alkoi noin klo 04.00. ymmÀrrÀtkö itsekÀÀn miten sairaita ootte? loppui kun lopetti työnteon ja ei tehnyt kotona mitÀÀn. vÀhÀn vÀhemmÀn vÀlillÀ, ymmÀrrÀtkö miksi toivotaan ettÀ kuolette? ymmÀrrÀtkö miksi kuolette? teillÀ on vajaus koska teette liikaa, ja ette elÀ elÀmÀÀnne ja haluatte muiden tietoisuuksia ja energiaa ja kun eivÀt anna niin hakkaatte. tuo tietÀÀ kuolemaa, eikÀ tule tÀÀltÀ. toivotan ettÀ pian kuolee tuo syyllinen.

• Anonyymi

se hehkutustouhu on oikeasti vaarallista noin ja ei voi ottaa vÀkisin. ja ei riitÀ ettei tee mitÀÀn jos silloinkin syö muista ja tekee kiusaa.

• Anonyymi

tietÀen ettÀ on työpÀivÀ ja sitten inistÀÀn kun teitÀ kovistellaan töissÀ ja minÀ en oo myynnissÀ nÀin. ja itse ostan tavaraa en ihmisiÀ.

• Anonyymi

Onko tyypillistÀ teidÀn toimistossa?

• Anonyymi

ymmÀrrÀt varmaan ettÀ vaikka hakkaat ei tehdÀ kuten haluat ja toimintanne katsotaan vain kiusaksi. minÀ en ole missÀÀn mukana missÀ minua voidaan tÀmmöiseen velvoittaa, en edes ymmÀrrÀ miten tuon teet. itse luulen ettÀ mukana jotain alamasilmajuttuja ja muuta. tosi etovaa. ja etovaa on ettÀ osa todella kÀyttÀÀ tÀmmöistÀ myös työssÀÀn. eli hakkaa työssÀÀnkin.

• Anonyymi

minÀ kirjoitan faceen mutta ei sillÀ hehkutetaan muuta kuin tuodaan kivaa fiilistÀ ja kuulumisia. ei pidÀ antaa jos ei oma elÀmÀ kestÀ ja syödÀ sitten muista. sama noissa miesjutuissa ja itse olen sitÀ mieltÀ ettÀ en haluaisi antaa miehelle nÀin. nyt tunnen jotain suojaa ja se hakkaaminen loppui.

• Anonyymi

Honest đŸ«¶

• Anonyymi

Kiva 😃

• Anonyymi

kauniit silmÀt..<3

• Anonyymi

Jokaiset silmĂ€t on kauniit đŸ‘šđŸ»â€đŸ’»

• Anonyymi

HÀn on kaunis ja mukava nainen, tuntuu surulliselta olla matkan pÀÀsssÀ toisistaan.

• Anonyymi

Kuinka iso vÀlimatka teillÀ on? Voiko sitÀ vÀlimatkaa kuroa jotenkin kiinni? -sivusta

• Anonyymi

Tuntuu ettÀ fyysinen vÀlimatka lisÀÀ henkistÀ vÀlimatkaa. Ei ollut oma valintani, tÀmÀ ihan sivusta.

• Anonyymi

Rakastan sua Elina. 😔💔

• Anonyymi

175 senttiÀ kultaa

• Anonyymi

🧐🧐

• Anonyymi

Mun tuleva puoliso. Vaikka palsta jÀÀ niin hĂ€n ei jÀÀ. HĂ€n pysyy. đŸ€

• Anonyymi

HĂ€n on ihana ja pehmeĂ€.😘

• Anonyymi

Ollut toisen jo vuodesta 1978. Olisi minun mutta luin sanattomat eleet ja ilmeet vÀÀrin. TÀmÀ muistutuksena kaikille: puhukaa ÀÀneen..kukaan kun ei ole ajatustenlukija.

• Anonyymi

JÀÀtĂ€vĂ€n hot ja hauska, siis niin mun tyyppiĂ€ kuin voi olla. Jotain mistĂ€ haaveilin aikanaan, muttei osunut kohdalle 😅 JĂ€nnĂ€ juttu, ettĂ€ on ihan erilainen jotenkin, mutta niin samanlainen jotenkin. En kestĂ€, ettĂ€ tapasin tĂ€n tyypin, kun en voi hĂ€ntĂ€ pyytÀÀ mun elĂ€mÀÀn

• Anonyymi

miksi et voi?

• Anonyymi

Tuutko kantamaan mut sĂ€nkyyn kulta? đŸ‘©đŸ»â€đŸŠłâ€ïž

• Anonyymi

Vaikutat tyhjÀpÀÀltÀ.

• Anonyymi

PitkÀ, fiksu, kiva hymy ja minuun verrattuna nuori...

• Anonyymi

HÀn on asettanut riman korkealle, olen iloinen ja yllÀttynyt, ettÀ hÀnenlaisiaan on omassa vÀhemmistössÀni. HyvÀÀ yötÀ.
      n-n

• Anonyymi

Kenelle lienee onnekkaalle tĂ€mĂ€ menee niin ihana viesti. HĂ€n on tehnyt saman ❀ HyvÀÀ yötĂ€ đŸ€—

• Anonyymi

HyvÀ perce.

• Anonyymi

Rauhottava hyvÀ. IkÀÀ on -ei leiki. En ole vielÀkÀÀn sÀtkynukke vaikka semmostakin kÀsittelyÀ olen saanut. Se johtuu siitÀ ettÀ ettÀ rajat mun kanssani on hÀilyvÀt tai niitÀ ei ole koska etsin ÀÀrikokemuksia.

Niin. Siksi. Tarvitsen kypsÀn aikuisen jos jonkun lÀhistölleni pÀÀstÀn

Ketjusta on poistettu 14 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tÀnne

kuka kaipaa ja ketÀ ?
      IkÀvÀ
      93
      8088
    2. Pieni hÀivÀhdys sinusta

Olet niin totinen
      IkÀvÀ
      40
      3882
    3. LÀhetÀ terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympĂ€ristössĂ€. Kaipuu jatkukoon 💘
      IkÀvÀ
      102
      1906
    4. MissÀ olet ollut tÀnÀÀn kaivattuni?

IkĂ€vĂ€ sai yliotteen ❀ En nĂ€hnyt sua tĂ€nÀÀn söpö mies
      IkÀvÀ
      24
      1360
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r
.Ă€ hyökkĂ€si Viroon sikaili taas ajattelematta yhtÀÀn mitÀÀn https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1193
    6. Valtimon HaapajÀrvellÀ paatti mÀni nurin

IkÀvÀ onnettomuus HaapajÀrvellÀ. Vene hörpppi vettÀ matkalla saaren. VeneessÀ ol 5 henkilöÀ, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1099
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertÀÀ KemijÀrven kylÀjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      KemijÀrvi
      11
      925
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme ettÀ olen tÀysin vailla jÀrkeÀ sen asian suhteen. EipÀ olis aikoinaan arvannut, ettÀ tossa se tyyppi menee, jonk
      IkÀvÀ
      53
      847
    9. Olisinko mÀ voinut kÀsittÀÀ sut vÀÀrin

Nyt mÀ kelaan pÀÀssÀni kaikkea meidÀn vÀlillÀ tapahtunutta. Jos mÀ sit kuitenkin tulkitsin sut vÀÀrin? Se, miten sÀ kÀyt
      IkÀvÀ
      31
      822
    10. KÀnnilÀiset veneessÀ?

SiinÀ taas pÀÀstiin nÀyttÀmÀÀn miten tyhmiÀ kÀnnilÀiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat tÀysi-ikÀisiÀ ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      787
    Aihe