Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

Anonyymi-ap

Eli sitä et me päädytään yhteen.
Ainakin toivoisin sitä..

43

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina voi toivoa kaikenlaista, se että toteutuuko se on eri juttu. Kyllähän se on mahtavaa sellaisten ihmisten kohdalla jotka sattuvat tykkäämään toisista!

      • Anonyymi

        Se kannattaa sanoa suoraan jos tykkää toisesta.


      • Anonyymi

        Ei tykkäämisen todellakaan tarvi johtaa yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kannattaa sanoa suoraan jos tykkää toisesta.

        Niin sinä aina jaksat jankuttaa tälle palstaäijälle- entä hyväksyisitkö vastakkaisen näkemyksen asiasta? En usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä aina jaksat jankuttaa tälle palstaäijälle- entä hyväksyisitkö vastakkaisen näkemyksen asiasta? En usko

        Tietysti, ellei tykkää, myös sen voi sanoa ääneen. Tulee asia ainakin selväksi.
        Sivu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, ellei tykkää, myös sen voi sanoa ääneen. Tulee asia ainakin selväksi.
        Sivu.

        Kenestä pitäisi tykätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, ellei tykkää, myös sen voi sanoa ääneen. Tulee asia ainakin selväksi.
        Sivu.

        Tästäkin on sitten selontekovelvollisuuksis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä pitäisi tykätä?

        Ajattele sinäki individuaalisesti välillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä pitäisi tykätä?

        Ajattele sinäki individuaalisesti välillä


    • Anonyymi

      Kenen mietteitä kenelle?

      • Anonyymi

        Arvatkaa🤣


    • Anonyymi

      Mieluummin vaan pantais.

      • Anonyymi

        Do not fall from graze bro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Do not fall from graze bro

        * grace. Opettele englantia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        * grace. Opettele englantia

        No anteeksi typosta kovasti taas, kieliopin korjaaja. Onko Sun mielestä normaalia käydä natkuttamassa tällaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No anteeksi typosta kovasti taas, kieliopin korjaaja. Onko Sun mielestä normaalia käydä natkuttamassa tällaista?

        Ei ole ja Sivusta kirjoitan.


    • Anonyymi

      En tiedä. Tahdon vain oman naisen joka ei muiden energioita ole sisäistänyt.

      • Anonyymi

        Lykkyä pyttyy et löytyy


    • Anonyymi

      Todellakin haluan. Olisitpa mun ikioma rakas! Joku sai minut tänään surulliseksi täällä. 😞 tarvitsisin sinulta halausta.

      • Anonyymi

        Ei täältä kannata omia ilkeitä kommentteja. Voimia!


    • Haluan sitä eniten maailmassa, ei välitä muista tai ilkeistä ihmisistä, ei ne tiedä mistään mitään muutenkaa, tiedän, että ansaitse vaa parasta ja onnellisen elämän ja sitä toivon sulle eniten Veera <3

      • Joko mun kaa tai jonkun muun kaa, jonka kaa oot onnellinen ,mut ainakin sun kaa olisin ihan onneni huipulla, ei muut voi kontrolloida meitä, me tehdään omat valinnat. Mut sun onni on tärkeintä ja prioriteetti, en vaa haluis et sua sattuu, tai loukataan tai mitään muutakaan.


    • Anonyymi

      Näin olen ajatellut. Tutustumisen kautta ensin katsotaan miten kemiat pelaa ja energiat meidän välillä kulkee.
      Ihan suinpäin ei mutta sinnepäin ollaan menossa, kumpikin sen tiedostaa ilman sanojakin.

    • Anonyymi

      Sitä toivoisin, että tulisit vaan viereenni takaovesta kuten silloin keväällä vuosia sitten.

    • Anonyymi

      Me voitaisiin olla aina yhdessä sen naisen kanssa. Olisi mahtavaa olla kaksin yksi. Puhallettaisiin yhteen hiileen. Kumpikin tavoittelisi toisen parasta ja aina enenevää rakkautta.

    • Anonyymi

      Se on semmonen homma , että kun minä nään näitä tuulia (tuula)

      Ja muita ennesaikain miehiä

      Niin sillä

      • Anonyymi

        Oletko nähnyt ettei siihen suhteeseen kannata lähteä hänen kanssaan? Suvustako näkee?


    • Anonyymi

      en osaa vastata. en kaipaa suhdetta kenenkää kanssa joka on mul tiedossa (hymähdän itte tääl :”D ku alan toistaa järkipuolen äijjää ) mut tää on vaa fakta oikeesti.

    • Anonyymi

      Kivoja kommentteja tullu. Kiitos niistä -Ap.

    • Anonyymi

      Toivon ja haluan.

    • Anonyymi

      Ilmassa sinkoilee kuin pieniä tähdistä syntyviä kipinöitä. Syttyykö roihu? 🚬👩🏻‍🦳❤️

      • Anonyymi

        Kyllä se minulle kävisi. sivusta


    • Anonyymi

      Mikä kävisi? Aika monta mihin vastata joten jos voisit vähän täsmentää.

    • Anonyymi

      Myöhäistä,ei tapahdu

    • Anonyymi

      En tunne sinua, kohtasin vain oletuksia sinusta, ohimennen....
      https://m.youtube.com/watch?v=H_wxmS6YqJE&pp=QAFIAg==

    • Anonyymi

      Kunhan et pasko ovia

      • Anonyymi

        Meinaatko löysätä ihan saranoita?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uutisia, nyt sätkää kuluu taas siinä tahtiin kun hermo meinaa pettää. Nimittäin ex-kaivattu palasi mutta en taida huolia takaisin jos alkaa taas piirittää 🚬👩🏻‍🦳💄Palstan ahkera kirjoittaja on alkanut kiinnostaa joten ollaanko tässä nyt kilpailutilanteessa.
      Kirjoittaja kyllä on ilmoittanut ettei aio rakastua kehenkään. Sen verran siipiinsä saanut ilmeisesti

      • Anonyymi

        Rauhoituhan säki vanha transu-ukko ja tapa ittes!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoituhan säki vanha transu-ukko ja tapa ittes!

        Samaa mieltä, vaikka kyllähän se muiden sanomana hätkähdyttää


    • Anonyymi

      mä en melkee koskaa oo se joka kirjottelee, suoraa viestintää ei tule koska valheet kaatuis pieneenki valoo.. porukkaa ei kiinnosta totuus. se ei olis nii jännää. millane aivopesee toisen et on sun "twin flame" ja muualla tekee susta hirviötä? halusin uskoo gaslightingit vaikka kui korkeelentosta läppää olis.."korjata/pelastaa" ja nielee paskaa, vaikka kuin varotuksii sais.. kuvion tajuu vasta ku samas paskassa, sillo tieten myöhästä.

    • Anonyymi

      Soita mulle,laita tekstari!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2929
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1988
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1409
    4. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      103
      1352
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1239
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1177
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      69
      1038
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      989
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      877
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      824
    Aihe