Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

Anonyymi-ap

kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäksi minulle. En pääse näistä tunteista, enkä siitä, että ehkä kuitenikn näit jotain minussa, jotain jota kaipaat ja tarvitset. En voi olla varma, ja se kiusaa minua koko ajan. Jotakin meidän kohtaamisessa on. On jokin syy, etten pääse tunteista eroon. Yhä uudelleen tulee tunne, että kuulut elämääni.

103

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Testosteroni tuoksuu liian hyvälle kun et ole sellaista ennen haistanut.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olipa eriskummallisesti muotoiltu- tarkoitat siis miespuolista aloittajaa vai?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuinka tarkasti kuvailtu! Samat ajatukset yhdestä miehestä...

    • Anonyymi
      UUSI

      Älähän nyt izmo

      Ei enää izmo

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen mennyt lukkoon Ismon tapaamisesta, on niin hieno mies ettei häntä saa pilkata, typerys.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mennyt lukkoon Ismon tapaamisesta, on niin hieno mies ettei häntä saa pilkata, typerys.

        Mutta Ismo ei välitä sinusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Ismo ei välitä sinusta.

        Kyllä Ismo välittää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Ismo välittää.

        Hyvä jos on näin. Haluaisin hänet nähdä, ja kuulla mitä kuuluu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos on näin. Haluaisin hänet nähdä, ja kuulla mitä kuuluu.

        Laita viestiä. t. I.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viestiä. t. I.

        Sinäkin voi, kysy jotain. Sulla on helpompi kysellä. Minun kyselyt olisi urkkimista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin voi, kysy jotain. Sulla on helpompi kysellä. Minun kyselyt olisi urkkimista.

        Varmistan, vielä ennen kuin laitan. Mikä sinun sukunimen viimeinen kirjain ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmistan, vielä ennen kuin laitan. Mikä sinun sukunimen viimeinen kirjain ?

        A on viimeinen kirjain.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen kertonut että rakastan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oliko tämä naiselta miehelle vai toistepäin 😉

      • Anonyymi
        UUSI

        Naiselle menee, ja mieheltä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Naiselta tietysti, naiselle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle menee, ja mieheltä.

        Niinpä tietysti, selittelet selvästi itsellesi lukuisten naisten puolesta kuinka he menivät lukkoon naista esittävä äiä


    • Anonyymi
      UUSI

      On ikävä ❤️ Vaikka toisaalta tiedän että emme koskaan voi olla yhdessä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi jauhat tuota samaa päivästä toiseen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jauhat tuota samaa päivästä toiseen.

        Miksi näet vaivaa tästä miespuolisen aloittajan tunteiden projektoimisesta ha kommenteista itselleen, tarvitko mm tähän henkistä tukea muilta? Hienoa jos saat, vaikuttaa tärkeältä missiolta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näet vaivaa tästä miespuolisen aloittajan tunteiden projektoimisesta ha kommenteista itselleen, tarvitko mm tähän henkistä tukea muilta? Hienoa jos saat, vaikuttaa tärkeältä missiolta

        Mikä virka tällä palstalla on ?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä virka tällä palstalla on ?

        Täällä vaa vttuillaan ja viskellään


    • Anonyymi
      UUSI

      Aika lukossa ovet hyvä olla väsy alkaa jo painaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ovikello toimii


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovikello toimii

        Eikä toimi- se on lyöty läjään jahevan todistajien vuoksi


    • Anonyymi
      UUSI

      Kiitos

    • UUSI

      <3 <3 ihan kuin veeralt ois ollut mut tuskin... :,( mäkin tunsin sen ihmeellisen jutun meidän välil..

    • Anonyymi
      UUSI

      Että mä tykkää sinusta tai siis hänestä naisesta. Ensirakkaus. En tiedä mitä muuta tämä voi olla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minkäikäinen ensirakkauden kohde on?


    • Anonyymi
      UUSI

      Jokin syy oli kohtaamisessa kyllä mutta kuinkas kävikään?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kerro?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro?

        No jotai dramaattista varmasti tapahtui- esim ketjureaktio ku otti katsekontaktin naiseen


    • Anonyymi
      UUSI

      Mulla on aivan kamala ikävä yhtä miestä joka tulee joka välissä mieleeni ja jota nyt pakoilen. En aio silti tehdä mitään peliliikkeitä. En pysty olemaan missään ilman etteikö ajatukset mene häneen. Viimeiset sanat hän sanoi kaipauksella vaikka muuten oli tökerö. Kumpaako uskoa sanoja vai tekoja?

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi sinä pakoilet?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä pakoilet?

        Siksi kun hänkin pakoilee


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun hänkin pakoilee

        Syytä en tiedä tälle pakoilulle, oliko sittenkin yksipuolista?


      • Anonyymi
        UUSI

        Sanoissa ja teoissa voi olla sellainen ristiriita et sanat voidaan sanoa rauhassa ja siinä ei ole häiriötekijöitä. Sen sijaan irl -kohtaamisissa tulee helposti häiriötekijöitä mukaan, muita ihmisiä, keskittymistä heikentäviä asioita ja esim. kavereita, ei tiedä heidän rooliaan jne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoissa ja teoissa voi olla sellainen ristiriita et sanat voidaan sanoa rauhassa ja siinä ei ole häiriötekijöitä. Sen sijaan irl -kohtaamisissa tulee helposti häiriötekijöitä mukaan, muita ihmisiä, keskittymistä heikentäviä asioita ja esim. kavereita, ei tiedä heidän rooliaan jne.

        Silti pakoilee vaikka ei ketään mailla halmeilla. Kallistun kyllä tuohon että on yksipuolista tai että
        on varattu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti pakoilee vaikka ei ketään mailla halmeilla. Kallistun kyllä tuohon että on yksipuolista tai että
        on varattu

        Tai oli varattu. Toisaalta eihän sitä voi tietää onko yksipuolista jos toinen tai molemmat pakenee eivätkä välttämättä toisiaan näe ja hoksaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai oli varattu. Toisaalta eihän sitä voi tietää onko yksipuolista jos toinen tai molemmat pakenee eivätkä välttämättä toisiaan näe ja hoksaa.

        Just äskettäinkin nähtiin niin liukesi äkkiä paikalta. Kyllä se on ollut yksipuolista. Ei tuo voi olla muuta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Just äskettäinkin nähtiin niin liukesi äkkiä paikalta. Kyllä se on ollut yksipuolista. Ei tuo voi olla muuta

        Ettei ois vaan varattu. Ne käyttäytyy usein noin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei ois vaan varattu. Ne käyttäytyy usein noin.

        Oon kyllä itse varattu, voisko johtua siitä? Silti tämä toinen osapuolihan aloitti tämän kaiken vilkuilemalla


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä itse varattu, voisko johtua siitä? Silti tämä toinen osapuolihan aloitti tämän kaiken vilkuilemalla

        Eikä sillä toisella osapuolella kyllä näy koskaan ketään. Tiedän kun asun samassa talossa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä itse varattu, voisko johtua siitä? Silti tämä toinen osapuolihan aloitti tämän kaiken vilkuilemalla

        Mitä varattuna itket 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä varattuna itket 🤣🤣🤣🤣

        No sitä itken kun oon ihastunu tuohon toiseen niin paljon ja se välttelee välillä ja välillä on ihana mutta sitten toisin ajoin on todella tyly. Se ei tiedä että olen huonossa suhteessa jonka olisin valmis jättämään taakseni


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä sillä toisella osapuolella kyllä näy koskaan ketään. Tiedän kun asun samassa talossa

        Sitten kyllä veikkaan ettei ole enää varattu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kyllä veikkaan ettei ole enää varattu.

        Ennen varattu ja sitten vapaa, nyt uudelleen varattu😉mutta jos ketään ei näy niin haamulleko varattu👻


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen varattu ja sitten vapaa, nyt uudelleen varattu😉mutta jos ketään ei näy niin haamulleko varattu👻

        Voisko olla että oot kielletty hedelmä niin siksi se tylyttää sua?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä varattuna itket 🤣🤣🤣🤣

        Miksei varattu saa itkeä ja kaivata jotakin 😬


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen varattu ja sitten vapaa, nyt uudelleen varattu😉mutta jos ketään ei näy niin haamulleko varattu👻

        Mitä jos onkii?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä itken kun oon ihastunu tuohon toiseen niin paljon ja se välttelee välillä ja välillä on ihana mutta sitten toisin ajoin on todella tyly. Se ei tiedä että olen huonossa suhteessa jonka olisin valmis jättämään taakseni

        Miksi ihmeessä olet huonossa suhteessa???lähde kävelemään jo!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti pakoilee vaikka ei ketään mailla halmeilla. Kallistun kyllä tuohon että on yksipuolista tai että
        on varattu

        Oletpa sinä taas niin aikaasi edellä tämän tulkitsemisen suhteen, minkä pohjustat näihin miehen kommentteihin muka sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        Eli kaikilla naisilla joita sinä palstan kuukkeli esität on sama vaiva- tunteita on liikaa, pitää pakoilla ja mennä lukkoon


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoissa ja teoissa voi olla sellainen ristiriita et sanat voidaan sanoa rauhassa ja siinä ei ole häiriötekijöitä. Sen sijaan irl -kohtaamisissa tulee helposti häiriötekijöitä mukaan, muita ihmisiä, keskittymistä heikentäviä asioita ja esim. kavereita, ei tiedä heidän rooliaan jne.

        Kannattaa aina vaan vttuilla kaikille huolella, sillä ei varmuus venettä kaada


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei ois vaan varattu. Ne käyttäytyy usein noin.

        Miten? Hakee huomiota, että olenhan minä varmasti jotenkin huomattu sun muuta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä itken kun oon ihastunu tuohon toiseen niin paljon ja se välttelee välillä ja välillä on ihana mutta sitten toisin ajoin on todella tyly. Se ei tiedä että olen huonossa suhteessa jonka olisin valmis jättämään taakseni

        Joo se on kyllä kylmäävää kun toisille se tuntuu olevan sama kuka ne lihapullat paistelee ja ollaan valmiina siirtymään lennossa ja sama tietty toisinpäinkin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko olla että oot kielletty hedelmä niin siksi se tylyttää sua?

        Kikakika


    • Anonyymi
      UUSI

      Tykkään paljon ikäerosta huolimatta. Vetovoima on mieletön.

      • Anonyymi
        UUSI

        Totta. Siinä eräs este ylitettäväksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Siinä eräs este ylitettäväksi.

        20 vuotta on ehdoton este.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nii oli

    • Anonyymi
      UUSI

      En pääse minäkään. On joku syy en varmasti sun ajatusten asukki, mutta mulla on myös sellainen. Kyllä se jää ajatuksiin jos ei pysty koskaan siitä puhumaan ko. kaipauksensa kohteen kanssa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Luultavasti loppuelämän jää vaivaamaan 😔


    • Anonyymi
      UUSI

      Jostain syystä tuntuu että molemmat aistii sen yhteyden, mutta kumpikaan ei uskalla sanoa. Vaiettu rakkaus ❤️

      • Anonyymi
        UUSI

        Kielletty rakkaus.


      • Anonyymi
        UUSI

        Aika hyvin kiteytetty! Tuota se on. Tunnen sinut vahvasti, sekin herättää kysymyksiä, etenkin menneisyytemme taustaa vasten. Mitä tämä on?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielletty rakkaus.

        Kuka sen kieltää? Eikö se Suuri Viisaus kehota rakastamaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kielletty rakkaus.

        Täälläkinkö varattuja?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä mä häntä rakastan ja tuun aina rakastamaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä myös miestä…


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä meillä on yhteys. Meidän oli tarkoitus tavata. Tunnuut tutulta heti alusta alkaen ja kanssasi on luonnollista olla. Ehkä me hieman kiirehdittiin sen yhden asian kanssa. Se taisi vähän pilata jotain.

      Kuulut elämääni, mutta en vielä tiedä miten. Ystävänä vai jotain muuta?

      Naiselta

    • Anonyymi
      UUSI

      Minusta tuntuu, etten ole päässyt oikein mihinkään. Paljon huomasin sellaista, mikä jäi mieleen. Fyysisesti tuntui kuin lähistöllä olisi ollut lämmityslaite, joka hohkaa kuumaa. Mietin välillä, kuvittelinko, mutta ei kai hetkiäkään voi olla, ellei siinä ole vähän jotain molemmilta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kannattaa varmaan puhua kaivatun kanssa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Täällä se sinnikkäästi tätä puheyhteyttä peräänkuuluttaa, jospa toinen osapuoli ei ymmärtäisi sitä tai mitään muutakaan


    • Anonyymi
      UUSI

      Kun aikaa on kulunut ainut keino saada selville oletko jumittunut haavekuvaan vai ihan oikeaan tunteeseen on tavata hänet. Ehkä olet ensimmäistä kertaa rakastunut?

      • Anonyymi
        UUSI

        Voi herranjumala mitä potaskaa sitä lukee ja luulee näistä ihmissuhteiden historioista ym


    • Anonyymi
      UUSI

      Voin avata henkisen lukkosi. Pyydä, niin teen hoidon.

      • Anonyymi
        UUSI

        😉terapeuttina hoitoa, minkälaista?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        😉terapeuttina hoitoa, minkälaista?

        Jotain mikä räjäyttää tajuntasi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain mikä räjäyttää tajuntasi

        Arvasin 😉


      • Anonyymi
        UUSI

        Näitä kaikenmaailman hieroskelijoita ja oman elämän naprapaatteja kyllä löytyy


    • Anonyymi
      UUSI

      Itse olen vähän samassa tilanteessa, mutta en oikein voi tehdä mitään. Toivottavasti saat mahdollisuuden ottaa selvää asioista hänen kanssaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tiedän, olet nyt vapaa, kysy myös minulta, mitä ajattelen 🤔

    • Anonyymi
      UUSI

      Mistä pakoilu johtuu? Onko jollakin antaa vinkkiä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Sai mitä halusi eli pimps.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai mitä halusi eli pimps.

        Ei saanut🤢


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai mitä halusi eli pimps.

        Näin ei ole monellekaan eli kenellekään tainnut tapahtua esim palstaympäristössä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saanut🤢

        Jäikö tämä kaivelemaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäikö tämä kaivelemaan?

        Ja siitä kuivat jutut


    • Anonyymi
      UUSI

      Minäkään en voi tehdä enempää. Mutta tunnen silti vahvasti.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ajattelin silloin aikanaan, että sinun tulollasi elämääni oli tarkoitus. Kaikki tapahtui niin yllättäen ja oikeaan aikaan. Ja varmasti sillä olikin tarkoituksensa. Ehkä tarkoitus ei vain ollut se, mitä silloin ajattelin sen olevan. Vaikka kaikki päättyi niin alkuunsa ja yllättäen, käyt yhä usein ajatuksissani. Paljon kysymyksiä jäi vaille vastausta ja niistä suurimpana kysymys "Miksi?".

      • UUSI

        Niin tuttua, niin tuttua 🤔


    • Anonyymi
      UUSI

      Juuri näin. Jotain näen ja tarvitsen enemmän kuin uskotkaan. H

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä yhtään mitä se meidän "juttu" oli (vaikka juuri mitään ei koskaan tapahtunutkaan), oliko se ihan oikeasti jokin voimakas sielujen kohtaaminen ja syvä yhteys vai pelkkää peliä sinun puolelta. Sinulla on aika värikäs menneisyys parisuhteiden osalta ja minun on vaikeaa välillä luottaa ihmisiin, niin siksi olen hieman skeptinen asioiden suhteen - anteeksi jos olen väärässä! Tuo on totta, että jäi niin monta kysymystä ja asiat vaan jäi jotenkin vaiheeseen, kun ei sitten yhtäkkiä enää nähtykään. Oli miten oli, niin sinä kosketit sieluani ja sydäntäni voimakkaasti ja todellakin jotakin maagista meidän kohtaamisessa/kohtaamisissa oli. Minä tunsin samat asiat kuin sinäkin, mutta tilanteen ollessa se mikä se on, ei minusta ole mihinkään enempään. Sinulla oli kuitenkin tietyllä tavalla positiivinen vaikutus elämääni ja tunnen että meidän oli tarkoitus kohdata. Toivottavasti vielä joskus tapaamme ja voisimme jotain jutellakin, kaveripohjalta tietty :)

    • Anonyymi
      UUSI

      Lykköpaini

    • Anonyymi
      UUSI

      Otat häneen yhteyttä syyksi riittää se että haluat ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Harhoissa elelet ja miehenpuute kuumottaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhoissa elelet ja miehenpuute kuumottaa.

        Minusta olet kirjoitellut tälle miestrollille kaiken aikaa itsestäsi, sinähän tässä palstan todellisuudessa oleilet ns.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta olet kirjoitellut tälle miestrollille kaiken aikaa itsestäsi, sinähän tässä palstan todellisuudessa oleilet ns.

        Outo tunne kohtaamisissa voi tarkoittaa myös että tämä henkilö on sattumaa, mutta tarkoitettu elämän opetukseksi. Voit kehittyä ihmisenä kun ymmärrät opetuksen. Ihmisten kuuluu kehittyä, jos on jäänyt paikoilleen elämä ohjaa eteenpäin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo tunne kohtaamisissa voi tarkoittaa myös että tämä henkilö on sattumaa, mutta tarkoitettu elämän opetukseksi. Voit kehittyä ihmisenä kun ymmärrät opetuksen. Ihmisten kuuluu kehittyä, jos on jäänyt paikoilleen elämä ohjaa eteenpäin.

        Tämä! Tosi hyvin sanottu. Tätä olen miettinyt omalla kohdallanikin :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo tunne kohtaamisissa voi tarkoittaa myös että tämä henkilö on sattumaa, mutta tarkoitettu elämän opetukseksi. Voit kehittyä ihmisenä kun ymmärrät opetuksen. Ihmisten kuuluu kehittyä, jos on jäänyt paikoilleen elämä ohjaa eteenpäin.

        Ei näitä böbei ainakaa enää kiitos


    • Anonyymi
      UUSI

      Voi rakas Irmeli palaa kotiin mä sua kaipailen

    • Anonyymi
      UUSI

      Tommiltahan tuo on mutta kenelle naiselle?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2929
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1988
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1409
    4. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      103
      1352
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1239
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1177
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      69
      1038
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      989
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      877
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      824
    Aihe