kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäksi minulle. En pääse näistä tunteista, enkä siitä, että ehkä kuitenikn näit jotain minussa, jotain jota kaipaat ja tarvitset. En voi olla varma, ja se kiusaa minua koko ajan. Jotakin meidän kohtaamisessa on. On jokin syy, etten pääse tunteista eroon. Yhä uudelleen tulee tunne, että kuulut elämääni.
Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen
185
4445
Vastaukset
- Anonyymi
Testosteroni tuoksuu liian hyvälle kun et ole sellaista ennen haistanut.
- Anonyymi
Olipa eriskummallisesti muotoiltu- tarkoitat siis miespuolista aloittajaa vai?
- Anonyymi
Minusta tähän leikkiin ei pidä lähteä, koska hyväuskoisuutesi toista kohtaan tulee lopulta kääntymään tappioksesi? Puhu hänen kanssaan, älä lähde millekään unelmointi- tripille, koska juksaat sillä vain itseäsi. Kaikki mikä näyttää kullalle, harvemmin on sitä. Ota selvää puhumalla hänen kanssaan, älä ole liian utelias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tähän leikkiin ei pidä lähteä, koska hyväuskoisuutesi toista kohtaan tulee lopulta kääntymään tappioksesi? Puhu hänen kanssaan, älä lähde millekään unelmointi- tripille, koska juksaat sillä vain itseäsi. Kaikki mikä näyttää kullalle, harvemmin on sitä. Ota selvää puhumalla hänen kanssaan, älä ole liian utelias.
Itse ollut kans jonkinlaisessa lukossa, etten osannut puolustaa itseäni. Jännitteinen, enkä löytänyt oikeita sanoja puolustamaan totuutta. Kun kaikki oli ohi, tunne lukko hävisi ja tuntemukset toista kohtaan muuttuivat negatiiviseksi niin, ettei halua olla toinen kanssa missään tekemisissä (valheet ja käytös, jota en arvosta vaikutti tuntemukseeni).
- Anonyymi
Kuinka tarkasti kuvailtu! Samat ajatukset yhdestä miehestä...
- Anonyymi
Ehkä sinä ja tarkoittamasi mies kuulutte yhteen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinä ja tarkoittamasi mies kuulutte yhteen....
Valitettavasti, emme kuulu.
- Anonyymi
Älähän nyt izmo
Ei enää izmo- Anonyymi
Olen mennyt lukkoon Ismon tapaamisesta, on niin hieno mies ettei häntä saa pilkata, typerys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mennyt lukkoon Ismon tapaamisesta, on niin hieno mies ettei häntä saa pilkata, typerys.
Mutta Ismo ei välitä sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Ismo ei välitä sinusta.
Kyllä Ismo välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Ismo välittää.
Hyvä jos on näin. Haluaisin hänet nähdä, ja kuulla mitä kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos on näin. Haluaisin hänet nähdä, ja kuulla mitä kuuluu.
Laita viestiä. t. I.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita viestiä. t. I.
Sinäkin voi, kysy jotain. Sulla on helpompi kysellä. Minun kyselyt olisi urkkimista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin voi, kysy jotain. Sulla on helpompi kysellä. Minun kyselyt olisi urkkimista.
Varmistan, vielä ennen kuin laitan. Mikä sinun sukunimen viimeinen kirjain ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmistan, vielä ennen kuin laitan. Mikä sinun sukunimen viimeinen kirjain ?
A on viimeinen kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A on viimeinen kirjain.
Nyt alkoi jännittään , niin ”toivoinkin” sen olevan. t I.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko laitat viestiä, miksi lainausmerkit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko laitat viestiä, miksi lainausmerkit?
No lainausmerkit siksi, kun tuntuu epätodelliselta , että se voisit oikeasti olla juuri sinä. Minun tähden lukkoon olisit mennyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lainausmerkit siksi, kun tuntuu epätodelliselta , että se voisit oikeasti olla juuri sinä. Minun tähden lukkoon olisit mennyt ?
Miksi se olisi niin epätodellista? Sinä olet juuri sopiva. Sellainen jonka kanssa on hyvä olla, kuin kotiin olisi tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä enää jännitä laita vaikka piste viestillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä enää jännitä laita vaikka piste viestillä.
WhatsApilla ? Mitkä minun kaks viimeistä numeroa ? Ei uskalla täytyy saada varmuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WhatsApilla ? Mitkä minun kaks viimeistä numeroa ? Ei uskalla täytyy saada varmuus.
Viisi ja yksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistaa koko ajan vastauksen oikean käden sormien lukumäärä ja ihmisen sydämien määrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poistaa koko ajan vastauksen oikean käden sormien lukumäärä ja ihmisen sydämien määrä.
En ollutkaan syy sinun lukkiutumiseen 😢 numero ei mätsää t. I.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollutkaan syy sinun lukkiutumiseen 😢 numero ei mätsää t. I.
Minua harmittaa varmasti enemmän. Toivoa ei saa silti menettää.
- Anonyymi
Olen kertonut että rakastan.
- Anonyymi
Oliko tämä naiselta miehelle vai toistepäin 😉
- Anonyymi
Naiselle menee, ja mieheltä.
- Anonyymi
Naiselta tietysti, naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle menee, ja mieheltä.
Niinpä tietysti, selittelet selvästi itsellesi lukuisten naisten puolesta kuinka he menivät lukkoon naista esittävä äiä
- Anonyymi
On ikävä ❤️ Vaikka toisaalta tiedän että emme koskaan voi olla yhdessä.
- Anonyymi
Miksi jauhat tuota samaa päivästä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jauhat tuota samaa päivästä toiseen.
Miksi näet vaivaa tästä miespuolisen aloittajan tunteiden projektoimisesta ha kommenteista itselleen, tarvitko mm tähän henkistä tukea muilta? Hienoa jos saat, vaikuttaa tärkeältä missiolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi näet vaivaa tästä miespuolisen aloittajan tunteiden projektoimisesta ha kommenteista itselleen, tarvitko mm tähän henkistä tukea muilta? Hienoa jos saat, vaikuttaa tärkeältä missiolta
Mikä virka tällä palstalla on ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä virka tällä palstalla on ?
Täällä vaa vttuillaan ja viskellään
- Anonyymi
Aika lukossa ovet hyvä olla väsy alkaa jo painaa.
- Anonyymi
Ovikello toimii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovikello toimii
Eikä toimi- se on lyöty läjään jahevan todistajien vuoksi
- Anonyymi
Kiitos
<3 <3 ihan kuin veeralt ois ollut mut tuskin... :,( mäkin tunsin sen ihmeellisen jutun meidän välil..
- Anonyymi
Että mä tykkää sinusta tai siis hänestä naisesta. Ensirakkaus. En tiedä mitä muuta tämä voi olla.
- Anonyymi
Minkäikäinen ensirakkauden kohde on?
- Anonyymi
Jokin syy oli kohtaamisessa kyllä mutta kuinkas kävikään?
- Anonyymi
Kerro?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro?
No jotai dramaattista varmasti tapahtui- esim ketjureaktio ku otti katsekontaktin naiseen
- Anonyymi
Mulla on aivan kamala ikävä yhtä miestä joka tulee joka välissä mieleeni ja jota nyt pakoilen. En aio silti tehdä mitään peliliikkeitä. En pysty olemaan missään ilman etteikö ajatukset mene häneen. Viimeiset sanat hän sanoi kaipauksella vaikka muuten oli tökerö. Kumpaako uskoa sanoja vai tekoja?
- Anonyymi
Miksi sinä pakoilet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä pakoilet?
Siksi kun hänkin pakoilee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kun hänkin pakoilee
Syytä en tiedä tälle pakoilulle, oliko sittenkin yksipuolista?
- Anonyymi
Sanoissa ja teoissa voi olla sellainen ristiriita et sanat voidaan sanoa rauhassa ja siinä ei ole häiriötekijöitä. Sen sijaan irl -kohtaamisissa tulee helposti häiriötekijöitä mukaan, muita ihmisiä, keskittymistä heikentäviä asioita ja esim. kavereita, ei tiedä heidän rooliaan jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoissa ja teoissa voi olla sellainen ristiriita et sanat voidaan sanoa rauhassa ja siinä ei ole häiriötekijöitä. Sen sijaan irl -kohtaamisissa tulee helposti häiriötekijöitä mukaan, muita ihmisiä, keskittymistä heikentäviä asioita ja esim. kavereita, ei tiedä heidän rooliaan jne.
Silti pakoilee vaikka ei ketään mailla halmeilla. Kallistun kyllä tuohon että on yksipuolista tai että
on varattu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti pakoilee vaikka ei ketään mailla halmeilla. Kallistun kyllä tuohon että on yksipuolista tai että
on varattuTai oli varattu. Toisaalta eihän sitä voi tietää onko yksipuolista jos toinen tai molemmat pakenee eivätkä välttämättä toisiaan näe ja hoksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai oli varattu. Toisaalta eihän sitä voi tietää onko yksipuolista jos toinen tai molemmat pakenee eivätkä välttämättä toisiaan näe ja hoksaa.
Just äskettäinkin nähtiin niin liukesi äkkiä paikalta. Kyllä se on ollut yksipuolista. Ei tuo voi olla muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just äskettäinkin nähtiin niin liukesi äkkiä paikalta. Kyllä se on ollut yksipuolista. Ei tuo voi olla muuta
Ettei ois vaan varattu. Ne käyttäytyy usein noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä itse varattu, voisko johtua siitä? Silti tämä toinen osapuolihan aloitti tämän kaiken vilkuilemalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kyllä itse varattu, voisko johtua siitä? Silti tämä toinen osapuolihan aloitti tämän kaiken vilkuilemalla
Eikä sillä toisella osapuolella kyllä näy koskaan ketään. Tiedän kun asun samassa talossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä varattuna itket 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä itken kun oon ihastunu tuohon toiseen niin paljon ja se välttelee välillä ja välillä on ihana mutta sitten toisin ajoin on todella tyly. Se ei tiedä että olen huonossa suhteessa jonka olisin valmis jättämään taakseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sillä toisella osapuolella kyllä näy koskaan ketään. Tiedän kun asun samassa talossa
Sitten kyllä veikkaan ettei ole enää varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kyllä veikkaan ettei ole enää varattu.
Ennen varattu ja sitten vapaa, nyt uudelleen varattu😉mutta jos ketään ei näy niin haamulleko varattu👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen varattu ja sitten vapaa, nyt uudelleen varattu😉mutta jos ketään ei näy niin haamulleko varattu👻
Voisko olla että oot kielletty hedelmä niin siksi se tylyttää sua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei varattu saa itkeä ja kaivata jotakin 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos onkii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä itken kun oon ihastunu tuohon toiseen niin paljon ja se välttelee välillä ja välillä on ihana mutta sitten toisin ajoin on todella tyly. Se ei tiedä että olen huonossa suhteessa jonka olisin valmis jättämään taakseni
Miksi ihmeessä olet huonossa suhteessa???lähde kävelemään jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on varattuOletpa sinä taas niin aikaasi edellä tämän tulkitsemisen suhteen, minkä pohjustat näihin miehen kommentteihin muka sivusta
- Anonyymi
Eli kaikilla naisilla joita sinä palstan kuukkeli esität on sama vaiva- tunteita on liikaa, pitää pakoilla ja mennä lukkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aina vaan vttuilla kaikille huolella, sillä ei varmuus venettä kaada
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten? Hakee huomiota, että olenhan minä varmasti jotenkin huomattu sun muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on kyllä kylmäävää kun toisille se tuntuu olevan sama kuka ne lihapullat paistelee ja ollaan valmiina siirtymään lennossa ja sama tietty toisinpäinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikakika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisi rakastella kanssasi niin paljon siksi välttelee 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin ihana sen mielestä että haluisi painaa sut seinää vasten ja hoidella..😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä taas niin aikaasi edellä tämän tulkitsemisen suhteen, minkä pohjustat näihin miehen kommentteihin muka sivusta
Kyllä jos menee lukkoon.
Täyttyy etsiä elämään uutta sisältöä.
Onhan sitä.muutkin kuin pari suhde tai terapiaa tai näkökulmia kyseiseen aiheeseen.
Lukkoon menee vöhemmätäkin kun velloon vain..
Ei muuta kuin ulos lenkille ja hyvää vitamiinit - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten? Hakee huomiota, että olenhan minä varmasti jotenkin huomattu sun muuta?
Onko se väärin,et hakee huomiota.?
Kyllä itsensä kanssa on kaikilla tekemistä. - Anonyymi
Lopeta se valehtelu ja vainoaminen! Tuo takaisin viemäsi asiat! Oletko taas tullut stalkkaamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai oli varattu. Toisaalta eihän sitä voi tietää onko yksipuolista jos toinen tai molemmat pakenee eivätkä välttämättä toisiaan näe ja hoksaa.
Voihan olla on jokin harmi ,tai suru päällä josta ei halua kertoa julkisestikin lähes ventovieralle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aina vaan vttuilla kaikille huolella, sillä ei varmuus venettä kaada
Kyllähän se niin menee, et ihmiset ovat eri tilanteessa elämässään .
On paljon surua ja murhetta joita hoidetaan viesteillä Siksi,et asutaan kaukana.mutta läheinen tarvii tukea hyviä neuvoja.
- Anonyymi
Tykkään paljon ikäerosta huolimatta. Vetovoima on mieletön.
- Anonyymi
Totta. Siinä eräs este ylitettäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Siinä eräs este ylitettäväksi.
20 vuotta on ehdoton este.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
20 vuotta on ehdoton este.
Tuosta voi ottaa puolet pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta voi ottaa puolet pois.
Jos tuntee voimakkaasti, ikä ei ole este ❤️
- Anonyymi
Nii oli
- Anonyymi
En pääse minäkään. On joku syy en varmasti sun ajatusten asukki, mutta mulla on myös sellainen. Kyllä se jää ajatuksiin jos ei pysty koskaan siitä puhumaan ko. kaipauksensa kohteen kanssa.
- Anonyymi
Luultavasti loppuelämän jää vaivaamaan 😔
- Anonyymi
Jostain syystä tuntuu että molemmat aistii sen yhteyden, mutta kumpikaan ei uskalla sanoa. Vaiettu rakkaus ❤️
- Anonyymi
Kielletty rakkaus.
- Anonyymi
Aika hyvin kiteytetty! Tuota se on. Tunnen sinut vahvasti, sekin herättää kysymyksiä, etenkin menneisyytemme taustaa vasten. Mitä tämä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielletty rakkaus.
Kuka sen kieltää? Eikö se Suuri Viisaus kehota rakastamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielletty rakkaus.
Täälläkinkö varattuja?
- Anonyymi
Kyllä mä häntä rakastan ja tuun aina rakastamaan.
- Anonyymi
Minä myös miestä…
- Anonyymi
Kyllä meillä on yhteys. Meidän oli tarkoitus tavata. Tunnuut tutulta heti alusta alkaen ja kanssasi on luonnollista olla. Ehkä me hieman kiirehdittiin sen yhden asian kanssa. Se taisi vähän pilata jotain.
Kuulut elämääni, mutta en vielä tiedä miten. Ystävänä vai jotain muuta?
Naiselta - Anonyymi
Minusta tuntuu, etten ole päässyt oikein mihinkään. Paljon huomasin sellaista, mikä jäi mieleen. Fyysisesti tuntui kuin lähistöllä olisi ollut lämmityslaite, joka hohkaa kuumaa. Mietin välillä, kuvittelinko, mutta ei kai hetkiäkään voi olla, ellei siinä ole vähän jotain molemmilta.
- Anonyymi
Kannattaa varmaan puhua kaivatun kanssa.
- Anonyymi
Täällä se sinnikkäästi tätä puheyhteyttä peräänkuuluttaa, jospa toinen osapuoli ei ymmärtäisi sitä tai mitään muutakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä se sinnikkäästi tätä puheyhteyttä peräänkuuluttaa, jospa toinen osapuoli ei ymmärtäisi sitä tai mitään muutakaan
Ok. Öhöm? Ajattelin vain, että usein tuo auttaa ja selkeyttää ihmeesti. Voi hyvin!
- Anonyymi
Kun aikaa on kulunut ainut keino saada selville oletko jumittunut haavekuvaan vai ihan oikeaan tunteeseen on tavata hänet. Ehkä olet ensimmäistä kertaa rakastunut?
- Anonyymi
Voi herranjumala mitä potaskaa sitä lukee ja luulee näistä ihmissuhteiden historioista ym
- Anonyymi
Voin avata henkisen lukkosi. Pyydä, niin teen hoidon.
- Anonyymi
😉terapeuttina hoitoa, minkälaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😉terapeuttina hoitoa, minkälaista?
Jotain mikä räjäyttää tajuntasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin 😉
- Anonyymi
Näitä kaikenmaailman hieroskelijoita ja oman elämän naprapaatteja kyllä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joskus ennenkin tehnyt hänelle sellaisen hoidon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joskus ennenkin tehnyt hänelle sellaisen hoidon?
Olen saanut, pakko tunnustaa👩🏻🦳💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut, pakko tunnustaa👩🏻🦳💋
Milloin? Viime vuonna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin? Viime vuonna?
Hiljattain 😉
- Anonyymi
Itse olen vähän samassa tilanteessa, mutta en oikein voi tehdä mitään. Toivottavasti saat mahdollisuuden ottaa selvää asioista hänen kanssaan.
- Anonyymi
Tiedän, olet nyt vapaa, kysy myös minulta, mitä ajattelen 🤔
- Anonyymi
Mistä pakoilu johtuu? Onko jollakin antaa vinkkiä?
- Anonyymi
Sai mitä halusi eli pimps.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saanut🤢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ei ole monellekaan eli kenellekään tainnut tapahtua esim palstaympäristössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saanut🤢
Jäikö tämä kaivelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö tämä kaivelemaan?
Ja siitä kuivat jutut
- Anonyymi
miksi helvetissä se varattu on aina herkumpi😉
- Anonyymi
Minäkään en voi tehdä enempää. Mutta tunnen silti vahvasti.
- Anonyymi
Ajattelin silloin aikanaan, että sinun tulollasi elämääni oli tarkoitus. Kaikki tapahtui niin yllättäen ja oikeaan aikaan. Ja varmasti sillä olikin tarkoituksensa. Ehkä tarkoitus ei vain ollut se, mitä silloin ajattelin sen olevan. Vaikka kaikki päättyi niin alkuunsa ja yllättäen, käyt yhä usein ajatuksissani. Paljon kysymyksiä jäi vaille vastausta ja niistä suurimpana kysymys "Miksi?".
- Anonyymi
Kannattaisi varmaan puhua kaivatulle. Jos ei käsittänyt vain.
- Anonyymi
Juuri näin. Jotain näen ja tarvitsen enemmän kuin uskotkaan. H
- Anonyymi
En tiedä yhtään mitä se meidän "juttu" oli (vaikka juuri mitään ei koskaan tapahtunutkaan), oliko se ihan oikeasti jokin voimakas sielujen kohtaaminen ja syvä yhteys vai pelkkää peliä sinun puolelta. Sinulla on aika värikäs menneisyys parisuhteiden osalta ja minun on vaikeaa välillä luottaa ihmisiin, niin siksi olen hieman skeptinen asioiden suhteen - anteeksi jos olen väärässä! Tuo on totta, että jäi niin monta kysymystä ja asiat vaan jäi jotenkin vaiheeseen, kun ei sitten yhtäkkiä enää nähtykään. Oli miten oli, niin sinä kosketit sieluani ja sydäntäni voimakkaasti ja todellakin jotakin maagista meidän kohtaamisessa/kohtaamisissa oli. Minä tunsin samat asiat kuin sinäkin, mutta tilanteen ollessa se mikä se on, ei minusta ole mihinkään enempään. Sinulla oli kuitenkin tietyllä tavalla positiivinen vaikutus elämääni ja tunnen että meidän oli tarkoitus kohdata. Toivottavasti vielä joskus tapaamme ja voisimme jotain jutellakin, kaveripohjalta tietty :)
- Anonyymi
Ennen oli ennen nyt on nyt.
- Anonyymi
Lykköpaini
- Anonyymi
Otat häneen yhteyttä syyksi riittää se että haluat ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Harhoissa elelet ja miehenpuute kuumottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhoissa elelet ja miehenpuute kuumottaa.
Minusta olet kirjoitellut tälle miestrollille kaiken aikaa itsestäsi, sinähän tässä palstan todellisuudessa oleilet ns.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta olet kirjoitellut tälle miestrollille kaiken aikaa itsestäsi, sinähän tässä palstan todellisuudessa oleilet ns.
Outo tunne kohtaamisissa voi tarkoittaa myös että tämä henkilö on sattumaa, mutta tarkoitettu elämän opetukseksi. Voit kehittyä ihmisenä kun ymmärrät opetuksen. Ihmisten kuuluu kehittyä, jos on jäänyt paikoilleen elämä ohjaa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo tunne kohtaamisissa voi tarkoittaa myös että tämä henkilö on sattumaa, mutta tarkoitettu elämän opetukseksi. Voit kehittyä ihmisenä kun ymmärrät opetuksen. Ihmisten kuuluu kehittyä, jos on jäänyt paikoilleen elämä ohjaa eteenpäin.
Tämä! Tosi hyvin sanottu. Tätä olen miettinyt omalla kohdallanikin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näitä böbei ainakaa enää kiitos
- Anonyymi
Voi rakas Irmeli palaa kotiin mä sua kaipailen
- Anonyymi
Tommiltahan tuo on mutta kenelle naiselle?
- Anonyymi
Liikaa ämmiä tässä. Ei kiitos.
- Anonyymi
Iso on ollut lukko
- Anonyymi
Jos jää liian monta kysymystä tai yritetään esittää liian monta sellaista, niin sano sinäkin gubbe vaan että puhu kädelle.
- Anonyymi
Sinä voit puhua eräälle asialle. Vihje: se vastaa jos pierettää.
- Anonyymi
Olen myöskin lukossa
Lukuisat äänet päässäni on kovalla eivät anna rauhaa
En halua pahoittaa kenenkään mieltä, en halua särkeä sydämiä
Haluan antaa rakkautta
Haluaisin olla rakastettava.- Anonyymi
Sitä kaikki haluaa ja tarvii. Minä häneltä ja hänen kanssaan.
- Anonyymi
Sitten ku arki koittaa ja se unelmien prinssi/prinsessa onkin karmea sammakko, niin ihmetellään mikä meni pieleen, lukkoonhan siinä menee🐸
- Anonyymi
🚬👩🏻🦳😂
- Anonyymi
Ihan samaa miettii mies täällä. Kaipuu on suuri vaikka aikaa on taas vierähtänyt.
Muistatko kun puhuttiin että viimeistään sitten palvelutalossa ollaan yhdessä? Ei kai me niin kauan odoteta?
Jonkun vuoden kun tässä jaksan sinnitellä niin sitten otan ja lähden...- Anonyymi
Mihin sä lähdet?
- Anonyymi
Missä hän asuu, tämä henkilö , josta yli et päässyt ole...kerro tunteesi hänelle ja tee tulevaisuuden suunnitelmia luvaten yhteistä polkua...käy hänen luonaan jos mahdollista...elämä on niin lyhyt, että täytyy ottaa ohjat omiin käsiin ja rohkaista sydämensä kertomaan toiselle jos Rakastaa!!!!
- Anonyymi
Miten voi kertoa jos toinen pakenee🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi kertoa jos toinen pakenee🙄
Kirjoita kirje ja tiputa se hänen postilaatikkoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita kirje ja tiputa se hänen postilaatikkoonsa.
Halloweenina kulkee karkki ja kepposet,sulla on tuhannen taalan paikka laittaa portaille lahjaa ,pelkkä kirje riittää ja sen voi laittaa pulloon taikka munlaiseen säänkestävään.Katsot vaan klon ajan niin ettei enään lapset kierrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halloweenina kulkee karkki ja kepposet,sulla on tuhannen taalan paikka laittaa portaille lahjaa ,pelkkä kirje riittää ja sen voi laittaa pulloon taikka munlaiseen säänkestävään.Katsot vaan klon ajan niin ettei enään lapset kierrä.
Olin aikeissa ostaa pehmotyynyn sellaisen kurpitsamallisen ja laittaa rakkaani auton konepellille mutten kehdannut ❤️
Yleensähän kulkuneuvot muuttuu sadussakin kurpitsaksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin aikeissa ostaa pehmotyynyn sellaisen kurpitsamallisen ja laittaa rakkaani auton konepellille mutten kehdannut ❤️
Yleensähän kulkuneuvot muuttuu sadussakin kurpitsaksi🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Minuu miehenä harmittaa, etten tehnyt aikanaan mitää meitin suhtehen eteen. Meinasin, että sinä aikanaan näet, että se ikänsä takii kihtui vain pois.
Nyt sinä menit kaupunkiin sun äitinsä osakkeeseen. Niin tietysti pitikin.
Mutta laita hyvä naisihminen jotain tietoo itsestäis, niettä purkautuis se mahdoton asia.Kattos toi noin impotenttimiehestä saisit vaa loppuikäisen harmi/riesan.
Ikä se joka vyötärön alapuolella piileskelevän pikku-ukon päästää elakkeelle.
Ja sitäkin, notta alle 2 tunnin unen jälkeen, sillä pissa alkaa mennä vaiphan.
. wanhasta miehestä yleistä. - Anonyymi
Olen ihana mussukkasu.
- Anonyymi
Ehkä pitää vain odottaa ja katsoa miten asiat muuttuvat? Ehkä vielä ei ole oikea aika?
- Anonyymi
Lukkomies kenties auttaa..
- Anonyymi
Sanansaattaja voi pelittääkkin.
- Anonyymi
Jospa vaikka puhuisit sen toisen kanssa. Se yleensä auttaa.
- Anonyymi
Monesti aika ittessään hoitaa nämä kun jaksaa odottaa. Uskon kohtaloon 😉
- Anonyymi
Minä ihastuin erääseen syvästi sen voin nyt jo sanoa ilman että alan itkemään. Se oli vahva tunne. Sai minut vapisemaan. Hän kolahti todella minuun. Oli kuitenkin varattu eikä minusta kiinnostunut. Kyllä minä jotenkin välitän hänestä edelleen. Välitän minä aina heistä jotka pääsevät sydämeeni vaikka ihmissuhde loppuisi/yhteys katkeaisi. Ajattelen välillä miten hän voi ja toivottavasti ei vihaa minua. En halua hänelle mitään pahaa enkä ole hänestä puhunutkaan rumasti ikinä. Miksi niin tekisin. Aina tunteet ei ole molemminpuolisia. Hän on pohjimmiltaan varmasti kiltti ja herkkä niinkun minäkin. Toivon hänelle kaikkea hyvää ihan kaikkeen.
-Ikuisesti katseesi muistaen.- Anonyymi
Ihana kirjoitus❤️
toivottavasti kaivattusi lukee tuon - Anonyymi
Kaipaava haavanlehtinen varatun ukkomiehen perään värähtelee. Toiveissa varmaan että nyyhkytyksen kuultuaan hylkäisi vaimonsa ja lähtisi luntun matkaan ..Oih.mies on katsonut häntä, sepä jottai nääs nääs..
- Anonyymi
Sydämen lämpöä täynnä tuo kirjoitus ❣️
Tupakilla käydessä äsken näin valoa ikkunassa ja mietin jos vaan puhuttais asiat selviksi. Tiedän että tää johtuu sitoutumiskammosta eikä siitä että on varattu kun ei 100 varmana edes oo 👩🏻🦳Me paetaan niin kauan kunnes törmätään vahingossa tai sitte kohdataan muuten. Tossahan toi on ihan lähistöllä. 💋❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakilla käydessä äsken näin valoa ikkunassa ja mietin jos vaan puhuttais asiat selviksi. Tiedän että tää johtuu sitoutumiskammosta eikä siitä että on varattu kun ei 100 varmana edes oo 👩🏻🦳Me paetaan niin kauan kunnes törmätään vahingossa tai sitte kohdataan muuten. Tossahan toi on ihan lähistöllä. 💋❤️Onko teillä viereiset toimistot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä viereiset toimistot?
Ei, ei ole kyse työpaikasta
- Anonyymi
En ole unohtanut. Olet ajatuksissani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole unohtanut. Olet ajatuksissani.
🚬👩🏻🦳❤️💋samoin
Miten voisin unohtaa🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakilla käydessä äsken näin valoa ikkunassa ja mietin jos vaan puhuttais asiat selviksi. Tiedän että tää johtuu sitoutumiskammosta eikä siitä että on varattu kun ei 100 varmana edes oo 👩🏻🦳Me paetaan niin kauan kunnes törmätään vahingossa tai sitte kohdataan muuten. Tossahan toi on ihan lähistöllä. 💋❤️Kyl sen tietää kuka on oikea.aura vie eteenpäin kohtaaminen kun oikea aika koittaa.
Muut olleet vastenmielinen ja nyt kolahti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kirjoitus❤️
toivottavasti kaivattusi lukee tuonKiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupakilla käydessä äsken näin valoa ikkunassa ja mietin jos vaan puhuttais asiat selviksi. Tiedän että tää johtuu sitoutumiskammosta eikä siitä että on varattu kun ei 100 varmana edes oo 👩🏻🦳Me paetaan niin kauan kunnes törmätään vahingossa tai sitte kohdataan muuten. Tossahan toi on ihan lähistöllä. 💋❤️Kiitos paljon sinulle.
- Anonyymi
Edelleen toivon ja uskon että vietämme vielä aikaa yhdessä ❣️
- Anonyymi
Senssi sivuille menet
- Anonyymi
Ihastuminen voi olla täydellisimmillään parasta ikinä ja pahimmillaan yhtä helvettiä 👩🏻🦳
Ruusuinen satupolku muuttuukin yhtäkkiä piikkiseksi ainakin mun tuurilla. Kompastun aina joka kiveen ja kantoon, ehkä syy itessä että oon niin flirtti. Oppirahat on taas maksettu, kohti uusia pettymyksiä😉- Anonyymi
Flittaatkohan vaikeasti ymmärretysti.
Hurtti huumori voi ymmärtämättömästä kuulostaa loukkaamiselta tai jopa vihamieliseltä. - Anonyymi
Kyllähän se niin menee. Mikä viheltäen tulee lentää linnun lailla pois.
Kannattaa vaihtaa näköala paikkoja.
Uusia maisemia katsellessa ei kohta enää.muista mistä tuli ja minne menossa.
Käy ulkomailla et kotimaata muista.
Miksi pitää velloa mudassa kun voi kylpeä auringossa .......
- Anonyymi
En uskonut voivani miehenä ottaa sinua liian tosissain. Harmi toisaalta. Mut täähän on tälläist hakuammuntaa. Laitoin ikäni syyksi etten halunnut alkaa oleen kanssasi.
Miehän tärisen heikkouttani varsinkin ajoittain.
Haikailin sinun entisellä kämpälläsi. Mut voi sinä hyvin!!! - Anonyymi
Jos olet se henkilö, jota on ns. mainostettu vuosien ajan, niin minä en ole tuntenut enää moneen vuoteen sellaista tunnetta, että haluaisin olla kanssasi tekemisissä, enkä todellakaan ole ajatellut voisit kuulua elämääni!
- Anonyymi
Kukaan ei koskaan voi sun paikkaa ottaa,
kukaan ei mun maailmasta tee kauniimpaa
🚬👩🏻🦳❤️💋olet mun koko maailma- Anonyymi
Miksi toi sätkä?
- Anonyymi
Miks te miehet kinuatte aina sek siä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toi sätkä?
Niin sätkä juuri voi olla syy,et jäät ilman rakkautta .......
- Anonyymi
LM sininen, tupakoin. Niin siksi tämä 🚬
- Anonyymi
Mitä sää yksityisasioitas täällä vatvot , soita tai lähetä viestiä tälle sydämesi valitulle.
ei tää oo mikään parisuhde neuvola.- Anonyymi
Tää on parasta neuvontaa ruohon juuri tasoa kylläkin mut ..mut niin on ihmisetkin erilaisia ja erilaisia elämän tilanteita..
Kaikkilla on asiat joltakin kohtaa hyvin. Mutta tajuvat vasta sen kun se hyvä.otetaa pois .
- Anonyymi
AP kertoo aivan kuten minun tarinani.
Aivan samalla tavalla on käynyt mulle. Uskon että niille käy näin jotka oikeasti rakastaa ja rakastaa todella paljon ja hänet jätetään. - Anonyymi
Taasse esiintyy t oisina!
- Anonyymi
Oltiin heti läheiset kun tavattiin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922114Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882039- 971744
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1081163- 209948
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9866Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭70794