Naismallia kuvaajalle?

Anonyymi-ap

Moi, olisiko täällä kiinnostunutta naismallia boudoir/nudekuvauksiin? Olen vuosia kuvausta harrastanut 49v.Mukava ja luotettava kaveri ja nyt olisi mukava saada uuttaverta kameran eteen .Toimin Päijät-Hämeen seudulla.Ei ikä/koko vaatimuksia kuitenkin +18

19

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostaa, mutta hyödyt ja haitat?

• Anonyymi

Rämesika heti tyrkyllä buaahaa

• Anonyymi

Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.

Kannattaa laittaa apinasuodatin ensin

• Anonyymi kirjoitti:

Mun kamera on vain kännykässä, ei siis mikään kovin laadukas, selfejä olen vain ottanu.

• Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

Mun kamera on vain kännykässä, ei siis mikään kovin laadukas, selfejä olen vain ottanu.

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan perillä valokuvauksesta.Sama kun tilaisit taiteilijalta taulun ja se lyö sulle pensselin ja kankaan käteen.Siinä maalaa itse 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan perillä valokuvauksesta.Sama kun tilaisit taiteilijalta taulun ja se lyö sulle pensselin ja kankaan käteen.Siinä maalaa itse 🙂

En ole perillä! Itse kuvaan vain kännykälläni. Minua on kyllä kuvattu valokuvaajan toimesta.
        Mutta..olen kyllä maalannut omakuvia myös pensselillä ja muillakin tavoilla😁

• Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

En ole perillä! Itse kuvaan vain kännykälläni. Minua on kyllä kuvattu valokuvaajan toimesta.
        Mutta..olen kyllä maalannut omakuvia myös pensselillä ja muillakin tavoilla😁

Tarkoitin lähinnä tuota herrasmiestä kuka kehotti ottamaan omankameran mukaan 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä tuota herrasmiestä kuka kehotti ottamaan omankameran mukaan 🙂

Ok. Ei mulla kameraa oiskaan.

• Anonyymi

No niin ei muuta ku rane boy Heinolan setä suostuu sata varmasti pyllistämään kameralle

• Anonyymi

Kun mies pyrkii tekemisiin naisen kanssa, tai hyväksyy naisen esittämän kaveruuden, on miehellä seksi aina yksi ääneenlausumaton vaikutin.

Joten, 50-100e mies voi palkata riemutytön, heistä saa yleensä ottaa kuvia/videoita samaan hintaan. Etten sanoisi, kaksoislaukaisu.

• Jotain sellaista ajattelin.

• Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

Jotain sellaista ajattelin.

Kuinka rohkeita kuvia ajattelit antaa ottaa??
        M53

• Anonyymi

Niin, valot ja varjot öljytyllä vartalolla ovat unohtumaton erekti, niitä haluaa kuvata aina lisää. Naisen vartalo ja silkinpehmeä iho ovat olleet taiteena vuosituhansina, jatketaan perinnettä ja annetaan tämän meidän vuosituhannen alun loistaa kaikenlaisessa valokuvataiteessa!

• Anonyymi

Mun ex-poikkis öljysi mut monesti ja otti kuvia ja videoita, poseerasin just kute hän halusi.
      Milla

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta.

Eikös ollutkin ... herkistävää? Kummalekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta.

Eikös ollutkin ... herkistävää? Kummalekin.

Jostain syystä se johti aina kyllä seksiin, ikävä kyllä ei oo nyt poikkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain syystä se johti aina kyllä seksiin, ikävä kyllä ei oo nyt poikkista.

Niinpä, kuvaajapoikkiksesi oli taitava, hän osasi käsitellä sinun hormoneja oikealla halutulla tavalla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      106
      6434
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      359
      5841
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      70
      3557
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3515
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2799
    6. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      6
      2371
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1850
    8. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      19
      1791
    9. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      18
      1624
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      190
      1264
    Aihe