Naismallia kuvaajalle?

Anonyymi-ap

Moi, olisiko täällä kiinnostunutta naismallia boudoir/nudekuvauksiin? Olen vuosia kuvausta harrastanut 49v.Mukava ja luotettava kaveri ja nyt olisi mukava saada uuttaverta kameran eteen .Toimin Päijät-Hämeen seudulla.Ei ikä/koko vaatimuksia kuitenkin +18

19

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miikkuliina

      Kiinnostaa, mutta hyödyt ja haitat?

      • Anonyymi

        Rämesika heti tyrkyllä buaahaa


      • Anonyymi

        Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.

        Kannattaa laittaa apinasuodatin ensin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.

        Mun kamera on vain kännykässä, ei siis mikään kovin laadukas, selfejä olen vain ottanu.


      • Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

        Mun kamera on vain kännykässä, ei siis mikään kovin laadukas, selfejä olen vain ottanu.

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.

        Et taida olla kovinkaan perillä valokuvauksesta.Sama kun tilaisit taiteilijalta taulun ja se lyö sulle pensselin ja kankaan käteen.Siinä maalaa itse 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et taida olla kovinkaan perillä valokuvauksesta.Sama kun tilaisit taiteilijalta taulun ja se lyö sulle pensselin ja kankaan käteen.Siinä maalaa itse 🙂

        En ole perillä! Itse kuvaan vain kännykälläni. Minua on kyllä kuvattu valokuvaajan toimesta.
        Mutta..olen kyllä maalannut omakuvia myös pensselillä ja muillakin tavoilla😁


      • Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

        En ole perillä! Itse kuvaan vain kännykälläni. Minua on kyllä kuvattu valokuvaajan toimesta.
        Mutta..olen kyllä maalannut omakuvia myös pensselillä ja muillakin tavoilla😁

        Tarkoitin lähinnä tuota herrasmiestä kuka kehotti ottamaan omankameran mukaan 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin lähinnä tuota herrasmiestä kuka kehotti ottamaan omankameran mukaan 🙂

        Ok. Ei mulla kameraa oiskaan.


    • Anonyymi

      No niin ei muuta ku rane boy Heinolan setä suostuu sata varmasti pyllistämään kameralle

    • Anonyymi

      Kun mies pyrkii tekemisiin naisen kanssa, tai hyväksyy naisen esittämän kaveruuden, on miehellä seksi aina yksi ääneenlausumaton vaikutin.

      Joten, 50-100e mies voi palkata riemutytön, heistä saa yleensä ottaa kuvia/videoita samaan hintaan. Etten sanoisi, kaksoislaukaisu.

      • Jotain sellaista ajattelin.


      • Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

        Jotain sellaista ajattelin.

        Kuinka rohkeita kuvia ajattelit antaa ottaa??
        M53


    • Anonyymi

      Niin, valot ja varjot öljytyllä vartalolla ovat unohtumaton erekti, niitä haluaa kuvata aina lisää. Naisen vartalo ja silkinpehmeä iho ovat olleet taiteena vuosituhansina, jatketaan perinnettä ja annetaan tämän meidän vuosituhannen alun loistaa kaikenlaisessa valokuvataiteessa!

    • Anonyymi

      Mun ex-poikkis öljysi mut monesti ja otti kuvia ja videoita, poseerasin just kute hän halusi.
      Milla

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta.

        Eikös ollutkin ... herkistävää? Kummalekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta.

        Eikös ollutkin ... herkistävää? Kummalekin.

        Jostain syystä se johti aina kyllä seksiin, ikävä kyllä ei oo nyt poikkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain syystä se johti aina kyllä seksiin, ikävä kyllä ei oo nyt poikkista.

        Niinpä, kuvaajapoikkiksesi oli taitava, hän osasi käsitellä sinun hormoneja oikealla halutulla tavalla.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe