Moi, olisiko täällä kiinnostunutta naismallia boudoir/nudekuvauksiin? Olen vuosia kuvausta harrastanut 49v.Mukava ja luotettava kaveri ja nyt olisi mukava saada uuttaverta kameran eteen .Toimin Päijät-Hämeen seudulla.Ei ikä/koko vaatimuksia kuitenkin +18
Naismallia kuvaajalle?
23
224
Vastaukset
Kiinnostaa, mutta hyödyt ja haitat?
- Anonyymi
Rämesika heti tyrkyllä buaahaa
- Anonyymi
Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.Kannattaa laittaa apinasuodatin ensin
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.Mun kamera on vain kännykässä, ei siis mikään kovin laadukas, selfejä olen vain ottanu.
- Anonyymi
Miikkuliina kirjoitti:
Mun kamera on vain kännykässä, ei siis mikään kovin laadukas, selfejä olen vain ottanu.
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa laittaa apinasuodatin ensin
Miksi? en ole tulossa sua kuvaamaan. Kiva kun huomaat tuon itsestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rämesika heti tyrkyllä buaahaa
Mitäs olet. Eipä siinä todellakaan kauaa mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
Eipä sulla muutakaan kiinnostuksen kohdetta tunnu löytyvän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.Et taida olla kovinkaan perillä valokuvauksesta.Sama kun tilaisit taiteilijalta taulun ja se lyö sulle pensselin ja kankaan käteen.Siinä maalaa itse 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla kovinkaan perillä valokuvauksesta.Sama kun tilaisit taiteilijalta taulun ja se lyö sulle pensselin ja kankaan käteen.Siinä maalaa itse 🙂
En ole perillä! Itse kuvaan vain kännykälläni. Minua on kyllä kuvattu valokuvaajan toimesta.
Mutta..olen kyllä maalannut omakuvia myös pensselillä ja muillakin tavoilla😁- Anonyymi
Miikkuliina kirjoitti:
En ole perillä! Itse kuvaan vain kännykälläni. Minua on kyllä kuvattu valokuvaajan toimesta.
Mutta..olen kyllä maalannut omakuvia myös pensselillä ja muillakin tavoilla😁Tarkoitin lähinnä tuota herrasmiestä kuka kehotti ottamaan omankameran mukaan 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä tuota herrasmiestä kuka kehotti ottamaan omankameran mukaan 🙂
Ok. Ei mulla kameraa oiskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa laittaa apinasuodatin ensin
Kiva kun ilmotit. Mutta enhän olet tulossa sua kuvaamaankaan. Suosittelen sulle apinasuodattimen käytöä myös julkisilla paikoilla.
- Anonyymi
No niin ei muuta ku rane boy Heinolan setä suostuu sata varmasti pyllistämään kameralle
- Anonyymi
Kun mies pyrkii tekemisiin naisen kanssa, tai hyväksyy naisen esittämän kaveruuden, on miehellä seksi aina yksi ääneenlausumaton vaikutin.
Joten, 50-100e mies voi palkata riemutytön, heistä saa yleensä ottaa kuvia/videoita samaan hintaan. Etten sanoisi, kaksoislaukaisu.- Anonyymi
Miikkuliina kirjoitti:
Jotain sellaista ajattelin.
Kuinka rohkeita kuvia ajattelit antaa ottaa??
M53
- Anonyymi
Niin, valot ja varjot öljytyllä vartalolla ovat unohtumaton erekti, niitä haluaa kuvata aina lisää. Naisen vartalo ja silkinpehmeä iho ovat olleet taiteena vuosituhansina, jatketaan perinnettä ja annetaan tämän meidän vuosituhannen alun loistaa kaikenlaisessa valokuvataiteessa!
- Anonyymi
Mun ex-poikkis öljysi mut monesti ja otti kuvia ja videoita, poseerasin just kute hän halusi.
Milla- Anonyymi
Kuulostaa tutulta.
Eikös ollutkin ... herkistävää? Kummalekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta.
Eikös ollutkin ... herkistävää? Kummalekin.Jostain syystä se johti aina kyllä seksiin, ikävä kyllä ei oo nyt poikkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain syystä se johti aina kyllä seksiin, ikävä kyllä ei oo nyt poikkista.
Niinpä, kuvaajapoikkiksesi oli taitava, hän osasi käsitellä sinun hormoneja oikealla halutulla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3662665Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944352568- 1201474
- 431196
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo801002Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26861- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39825Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121802En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30759