Naismallia kuvaajalle?

Anonyymi-ap

Moi, olisiko täällä kiinnostunutta naismallia boudoir/nudekuvauksiin? Olen vuosia kuvausta harrastanut 49v.Mukava ja luotettava kaveri ja nyt olisi mukava saada uuttaverta kameran eteen .Toimin Päijät-Hämeen seudulla.Ei ikä/koko vaatimuksia kuitenkin +18

19

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostaa, mutta hyödyt ja haitat?

• Anonyymi

Rämesika heti tyrkyllä buaahaa

• Anonyymi

Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota oma kamera mukaan ja anna sillä kuvata. On varmempaa ettei ne pääse leviämään. Saat olla myös rohkeampi ja toteuttaa itseäsi.
        Kannattaa ehdottomasti kokeilla meillä vaimo ollut kaksi kertaa kuvattavana ja hyvä fiilis jäänyt.

Kannattaa laittaa apinasuodatin ensin

• Anonyymi kirjoitti:

Mun kamera on vain kännykässä, ei siis mikään kovin laadukas, selfejä olen vain ottanu.

• Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

Mun kamera on vain kännykässä, ei siis mikään kovin laadukas, selfejä olen vain ottanu.

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan perillä valokuvauksesta.Sama kun tilaisit taiteilijalta taulun ja se lyö sulle pensselin ja kankaan käteen.Siinä maalaa itse 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla kovinkaan perillä valokuvauksesta.Sama kun tilaisit taiteilijalta taulun ja se lyö sulle pensselin ja kankaan käteen.Siinä maalaa itse 🙂

En ole perillä! Itse kuvaan vain kännykälläni. Minua on kyllä kuvattu valokuvaajan toimesta.
        Mutta..olen kyllä maalannut omakuvia myös pensselillä ja muillakin tavoilla😁

• Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

En ole perillä! Itse kuvaan vain kännykälläni. Minua on kyllä kuvattu valokuvaajan toimesta.
        Mutta..olen kyllä maalannut omakuvia myös pensselillä ja muillakin tavoilla😁

Tarkoitin lähinnä tuota herrasmiestä kuka kehotti ottamaan omankameran mukaan 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä tuota herrasmiestä kuka kehotti ottamaan omankameran mukaan 🙂

Ok. Ei mulla kameraa oiskaan.

• Anonyymi

No niin ei muuta ku rane boy Heinolan setä suostuu sata varmasti pyllistämään kameralle

• Anonyymi

Kun mies pyrkii tekemisiin naisen kanssa, tai hyväksyy naisen esittämän kaveruuden, on miehellä seksi aina yksi ääneenlausumaton vaikutin.

Joten, 50-100e mies voi palkata riemutytön, heistä saa yleensä ottaa kuvia/videoita samaan hintaan. Etten sanoisi, kaksoislaukaisu.

• Jotain sellaista ajattelin.

• Anonyymi
        Miikkuliina kirjoitti:

Jotain sellaista ajattelin.

Kuinka rohkeita kuvia ajattelit antaa ottaa??
        M53

• Anonyymi

Niin, valot ja varjot öljytyllä vartalolla ovat unohtumaton erekti, niitä haluaa kuvata aina lisää. Naisen vartalo ja silkinpehmeä iho ovat olleet taiteena vuosituhansina, jatketaan perinnettä ja annetaan tämän meidän vuosituhannen alun loistaa kaikenlaisessa valokuvataiteessa!

• Anonyymi

Mun ex-poikkis öljysi mut monesti ja otti kuvia ja videoita, poseerasin just kute hän halusi.
      Milla

• Anonyymi

Kuulostaa tutulta.

Eikös ollutkin ... herkistävää? Kummalekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa tutulta.

Eikös ollutkin ... herkistävää? Kummalekin.

Jostain syystä se johti aina kyllä seksiin, ikävä kyllä ei oo nyt poikkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain syystä se johti aina kyllä seksiin, ikävä kyllä ei oo nyt poikkista.

Niinpä, kuvaajapoikkiksesi oli taitava, hän osasi käsitellä sinun hormoneja oikealla halutulla tavalla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      81
      7185
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6543
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6343
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4142
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2522
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2429
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2218
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1532
    9. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1519
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1250
    Aihe