on ystävyysuhde ikäiseni vanhemman miehen kanssa. Tuntuu kotoisalta ajatella meitä puuhailemassa yhdessä ruokaa laittaen ja kaikkea muuta mukavaa yhteistä tekemistä tehdessä. Olen nähnyt sen mielessäni jo pari vuotta sitten ja heti silloin se tuntui juuri siltä, mikä tuntui minunnäköiseltäni elämältä.
Minulle ihan parasta
Anonyymi-ap
1
120
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt mielikuvissani, että voisin olla samassa tilassa itseäni hyvin eri ikäisen kanssa. Ajattelen sen, että samanikäisyys liittyy juuri siihen millainen isäni oli sen ikäisenä kuin itse nyt olen. Hänen rauhallisuutensa ja leppoisuutensa oli jotain sellaista mikä kutsui luokseen. Hän piti elämästään, eikä hermoillut juuri mistään ja oli hyvin tyytyväinen elämäänsä kaikenkaikkiaan. Sellaisessa tilassa on hyvä olla jos myös mahdollinen uusi ikäiseni vanhempi mies on myös pääasiassa rauhallinen ja myös puhelias.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566