Uutinen ei ole se, että reetu sai nuoren naisen. Se on scuuppi että nuori nainen sekoaa vanhaan mieheen jolla joka fenttiili falskaa! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/16f08821-f8c3-429f-98f8-1db4dd9d1ef9
Nuori nainen rakastui Ikäloppuun Fredericiin!
19
269
Vastaukset
- Anonyymi
Se on vaan kateutta arvostella Reetua. Mies on jo vuosikymmeniä brändännyt itsensä , siinä missä tuhannet naisetkin, olemaan tietynlainen ja avoimesti maskuliininen, joka kerta stoorit saa uusia leveleitä vaikka suurin osa myös ihan totta. Jos lähes 80v mies saa yhä puolta nuorempaa , niin kyllähän se ärsyttää ja mikäs sen hauskempaa , nimittäin Reetulla.
- Anonyymi
Kateutta mitä hä ? Palvelutaloissa ja kroonikko osastoilla noita on riittämiin ja siitä vaan jos noi 80 papparaiset kiinnostaa .
- Anonyymi
Hänellä ei ole mitään mitä kadehtii .
Bb ukko nuokkui ja oli kun papparainen vanhimmasta päästä
Jos nuori nainen ei saa nuorempaa miestä on jossain vika - Anonyymi
Näillä muka tyttöystävillä Upea Danny sekä tämä Reetu tienaa
Rahaa noilla jutuilla tehdään ja noi 2 Pappaa ei sitä muuten sais
Jollakin tavalla näidenkin täytyy saada julkisuutta
- Anonyymi
No, ei tuo jätkä kaikkia nuoria naisia saa, vaikka puheet on kovat. Kaikki ei halua alushousujen kanssa pyörijää.
- Anonyymi
ei oo pelkoo raskaaks tulosta kun reetu vetää paljaalla😂😂😂😜😜😜
- Anonyymi
Ei vanhainkotimummot kelpaa Reetulle.
- Anonyymi
Se on jotenkin hassua. Kyllä mummotkin saattaa olla kuvakuntosia. Sen sijaan pitää ottaa lapsenlapsen ikäinen. Miten meinaa itse pysyå vauhdissa mukana?
- Anonyymi
Ulkonäkö kauhee , oli sitten kunto kuin hyvä niin
Ei kelpaa !
Julkisuutta noi naiset ( jotkut ) vain hakee
- Anonyymi
Sairauksia on monenlaisia.
- Anonyymi
Noh - asian outous selviää uutisesta, koska tuo tytteli on ollut kova Reetu-Fani jo 20-vuotiaana, jolloin Reetu oli n60v
Kuka 20v tytteli on kova fani 60v jäpikälle, jonka musiikki aiheuttaa traumoja ja painajaisia kelle tahansa...?
Ja nyt, kun setä hipoo 80v alkaa seukkaamaan.....liekö hieman pipi?
Argh! - Anonyymi
Pääsee julkisuuteen keikistelemään, tuskin tavan vanha käppänä olisi kelvannut. Jaksaako olla pitkään hoitajana.
- Anonyymi
Ehkä tykkää vaihtaa vaippoja? Ja raahata tukkupakkauksia sinisiä karkkeja apteekista...?
Jos meinaan meisseli maittaa..? - Anonyymi
Reetun fani on eronnut nainen ja tapasivat Reetun keikalla ja Reetu pyysi audienssia ja siitä alkoi heidän kaukosuhteensa. https://www.is.fi/viihde/art-2000010783900.html
- Anonyymi
Aivan järkyttävän näköinen vanha ukko. Ja ukko voi puhua ihan mitä diipadaapaa jostakin nuoresta naisesta, sellaista välttämättä ei edes ole.
Miettikää nyt itse miten nahkakin roikkuu jo tuon ikäisellä saati... - Anonyymi
Eihän tällä Reetulla mitää muijaa oo kunhan valehtelee että pysyy lööpeissä noloa
- Anonyymi
Kateellisten panettelua , ikä on vain numeroita .....
- Anonyymi
Joo eli myös naisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984