Riinis Palander - Piikittää potoksia minkä kerkiää ja Silikonit poksahti rinnoissa!

Anonyymi-ap

21

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä Kalle sanoi kun riiniksen rinnat räjähti?

• Anonyymi

POKS ja POKS!

• Anonyymi

*Minulla on niin pienet kasvot, että jos niihin laittaa täyteaineita, olen hassun näköinen.*

Oot sitä ilmankin, hirvee maalikerros on ällö.

• Anonyymi

Karita Tykkä kyllä voisi ainakin ottaa silikonit, koska hänellä ei ole yhtään omia rintoja olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karita Tykkä kyllä voisi ainakin ottaa silikonit, koska hänellä ei ole yhtään omia rintoja olemassa.

Näyttää typerältä, kun joku laiheliini ottaa pari pallukkaa, jotka yrittävät näyttää rinnoilta. Surkeaa ja typerän näköistä.....

• Anonyymi

Rinulin ja Karitan kuplat ovat puhjenneet

• Anonyymi

Miksi Kalle ei maksa riinikselle kunnon rintoja

• Anonyymi

Höh, tottakai maksaisi - mutta kun ei ole massia, niin milläs makselet...

• Anonyymi

Onko ne jotenkin sinun rahoista pois jos hoitaa kauneuttaan?

• Anonyymi

Naiset ei silikonirintoja on vastenmielistä edes koskea niihin, jos tietää etukäteen mk myrkky on oikeiden rintojen tilalle laitettu.

• Anonyymi

Huh, mikä kuivankesän orava Riinis on.

• Anonyymi

Olet aika väärässä, hyvännäköinen ja hyvin säilynyt kimuli - kuitenkin 50v lähestyy ja silti useimpien miesten päiväunissa seikkailee Riinis!

• Anonyymi

"silti useimpien miesten päiväunissa seikkailee Riinis!" buaaaahhhh... Keskusteletko miesystäviesi/kavereittesi kanssa päivittäin riiiniksestä ja hänen rinnoistaan? Kyllä on miehillä puheenaihe😅🤣

• Anonyymi

Alipainoinen. Järkyttävän näköistä kun luurankoon laitettu pallotissit ja megahuulet.

• Anonyymi

Ihan viehättävän näköinen ikäisekseen ja eipä ole ainakaan läski!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan viehättävän näköinen ikäisekseen ja eipä ole ainakaan läski!

Mieluummin laiheliini kuin läski!

• Anonyymi

16:58 Paljon pahempiakin on tullut nähtyä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

16:58 Paljon pahempiakin on tullut nähtyä!

Nyt sitten Riiniksen syöpä ja kohdunkaulan poisto. Onko enää mitään mitä emme tietäisi Riiniksestä? Varmaan Kallen ja lasten taholta pelkkää hyväksyntää tämän perheenäidin avautumisista. Ai niin, unohdin etten vielä tiedä kuinka monta kertaa Riinis harrastaa intiimiiä kanssakäymistä - kenen kanssa ja kuinka usein. Entä mitkä on lemppari-asennot noin niinku Riiniksen fiiliksestä? Näistä jos vielä voisi avautua niin olisi tosi jees. Sitten olisi Riinis taputeltu.

• Anonyymi

Riinis ja kalju Kalle ovat kyllä outo pari.

• Anonyymi

No miten tuon kukakin ottaa, minua ei paljon hetkauta muiden asiat!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miten tuon kukakin ottaa, minua ei paljon hetkauta muiden asiat!

Ja kuitenkin seikkailet näillä juorupalstoilla😝
        Myönnä nyt edes itsellesi, että vähän kuitenkin tietyt julkut
        kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe