Keittäkää pottuja ja tehkää jauhelihakastike. Lautaselle myös porkkaraastetta. Vihreä pöytäliina.
Pitsa ei ole terveysruokaa
39
1223
Vastaukset
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Porkkanaraaste ei käy jauhelihaskastikkeen eikä jauhelihaspalleroiden kanssa
- Anonyymi
Makuasia.
- Anonyymi
Kyllä muuten kääpi.
- Anonyymi00069
No kyllä käy, minun mieliruoka
- Anonyymi00100
Kyllä muuten kääpi porkkanaraaste pottuin ja jauhelihakastikeen kanssa. Tarpeeksi näläkä kun on niin kääpi mikä tahansa.
- Anonyymi
Jos ee muuta liimoo oo niin levittää pottumuussija liimattavviin pintoehin. Kuivuttuaan ee aenakaan laatasesta lähe ku räjjäättämällä.
- Anonyymi
No sehän on meidän oma asia mitä syömme.
- Anonyymi
FHAT pitsaa
- Anonyymi
Millainen pitsa sopisi kuvaamaan kuopiolaista golfin harrastamista?
- Anonyymi00103
Pakastepizza.
- Anonyymi
Pizzat voivat olla terveydelle vaarallisia perusruokavaliona, kun kova rasva voi tukkia verisuonia.Tämä on nähty hengenvaarallisesti lihava ohjelmaformaatissa. Pitkässä juoksussa päivittäin eivät ole hyviä ja eivätkä ravintosuositusten mukaisia. Pizzat kuuluvat eineksiin.Vehnäjauho on nopeampi sokeri, kuin itse puhdas sokeri.Tämän totesivat radiossa professorit, jotka keskustelivat kokonaisvaltaisesta terveyden edistämisestä tuki ja liikuntaelimistön rappeumien ruokavalion käypäravintovaihtoehdoista. Kokonaisuus elimistössä ja oikea balanssi terveellisen ruokavalion kanssa . Kovat rasvat ja sokeri lisäävät diabetesta ja tämä on perusteltu jo aiemmin Puskan oppikunnassa.Jokainen voi itse päättää mitä syö ja suuhunsa laittaa.Lukekaa Raamattua tai käykää seuroissa niin opitte. Oppia ikä kaikki.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pitsa perjantai.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Eihän nämä uusavuttomat osaa keittää perunoita.
- Anonyymi00070
Vettähän siinä keitetään eikä perunoita!! Perunat kypsyy kun vesi kiehuu.
- Anonyymi
Maksavat pitserioissa liikaa.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Tähän on nyt tultu
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Sunnuntai pitsapäivä
- Anonyymi
Ei oo pitsa tullu...
- Anonyymi00067
Pizzaa, pizzaa
- Anonyymi00068
Sianlihas kaekella laella laetettuna on terveillisintä ja antaa virtoo koko päiväksi
- Anonyymi00071
Salloo kuavettu hirvenliha on vielä parempoo.
- Anonyymi00072
Sunnuntai pitsapäivä
- Anonyymi00082
Taksikuski pizzeria.
- Anonyymi00084
Pizzaperjantai!
- Anonyymi00087
Jeesus pizzaa.
- Anonyymi00098
Se nimenomaan käy.
- Anonyymi00101
Metukkapitsassa on liikoo rasvoo, liikoo suoloo, likoo metukkoo, liikoo tomaattikastiketta, liikoo kaikkee.
- Anonyymi00102
En oikeastaan tiedä mitä se sulle kuuluu mitä mä syön.
- Anonyymi00104
Eihän täällä ole saatu aikaiseksi kunnon pitsakeskustelua.
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419