Miehinen mies

tulee ovista ja ikkunoista ja tekee selväksi että tätä naista ette huonosti kohtele.
22447
3Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 22

Vanhimmat

❤️ kyllä! ❤️ Suojelee ja puolustaa ❤️

4Äänestä

Mulla pursuaa rintakarvat kaula aukosta, pitäisi vissiin trimmata 🤔

Äänestä
  • Niin silleen söpösti.

Äänestä

• T mies.

Äänestä

• Ne voi letittää? Tai punoa yhteen niin et tarvitse villapaitaa ulkona. Etkä sisälläkään 😅

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

T mies.

Noot

Äänestä

Ai mitä mä nauran kun justhan sä teit parhaas ettei naurata.

Äänestä

Mut kaikki 5000 miestä suojelee samaa naista. Joitain ei suojele kukaan... Ei ole oikein. Eikä anna miehille pisteitä.

Äänestä
  • Joku nainen ei haluisi tai tarvitsis edes kaikkia 5000 miestä puolelleen.
    Ainoastaan yhden.
    Se yksi mies vierellään ja puolellaan,
    ei muuta tarvitse, toivo eikä halua.

2Äänestä

No ei hitossa ketään aikuista tolleen sankaroida. Noloa.

Äänestä
  • Ei ees oo noloa, pöh 🤨

Äänestä

• mun käsittääkseni sillä pyritään mahdollisimman äkkiä vammauttamaan/surmaamaan vastustaja.

Mikä on sitten oikeasti pelastettu ja mä uskon siihen, että jos tommosen polun valitsee elämässä, niin virrat kääntyy tietysti sen mukaan.

Joku sukova väitti, että nämä periaatteessa saatananpalvontaa, että siellä olis demoniset henget takana ja näillähän kaikkia rituaalijuttuja tai rituaaleihin vertautuvia juttuja.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

mun käsittääkseni sillä pyritään mahdollisimman äkkiä vammauttamaan/surmaamaan vastustaja.

Mikä on sitten oikeasti pelastettu ja mä uskon siihen, että jos tommosen polun valitsee elämässä, niin virrat kääntyy tietysti sen mukaan.

Joku sukova väitti, että nämä periaatteessa saatananpalvontaa, että siellä olis demoniset henget takana ja näillähän kaikkia rituaalijuttuja tai rituaaleihin vertautuvia juttuja.

Kaikkeen pashaan tekin uskotte.

Äänestä

No sehän kuulostaa huomattavasti fiksummalta kuin marttyyrimainen kylän joojoomiesväki kun jonkun ego saa hieman osumaa vastenmielisten puheiden takia. T naiselta

Äänestä
  • Ja tosiaan jos ajankohtaista joku isompikin kalabaliikki, niin en ole sillä tavalla katalogista tilannut, että tää ois kiva

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

tulee ovista ja ikkunoista ja tekee selväksi että tätä naista ette huonosti kohtele.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu