tietää että sua kaipaisi EI niin hyvännäköinen mies/nainen?
Loukkaantuisitko ja häpeäisitkö jos saisit
36
545
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Toisinaan sanotaan, että kauneus on katsojan silmissä. Eli toisen ruma voi olla toiselle paras mahdollinen?
- Anonyymi
Kyllä.
Mieheltä- Anonyymi
Sama juttu. Mies39
- Anonyymi
En mee ulkonäkö edellä pakko sanoo. Mä tiedän et moni menee mut mä en. Haluisin bestiksen rakkaan ja jos hän vielä on silmää miellyttävä niin huhuh… Mutta onko semmosta pakettia olemassakaan? Koska täydellistä ei ole olemassa ainaka mun maailmassa oon todennu semmosenki tossa
- Anonyymi
Ei kaipaajan ulkonäkö kerro minusta mitään. Eikä minua kaipaava ihminen ole mikään näyttelykoira. Ihan ihmeellinen kysymys.
- Anonyymi
En tietenkään. Minkäs sitä tunteilleen voi.
- Anonyymi
Monesti näin
- Anonyymi
No jos joku tuosta loukkaantuisi niin ei ole välttämättä silloin kaipaamisen arvoinen muutenkaan.
- Anonyymi
Miten ihmeessä siitä voisi loukkaantua? Outo kysymys.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä loukkaantuisin tai häpeäisin? Eihän siinä olisi mitään järkeä. En minä ole millään tasolla vastuussa, enkä tilivelvollinen jonkun toisen kaipauksesta, enkä tuon kaltaisista tunteista ylipäänsä. Jokainen tuntee mitä tuntee ja kaipaa ketä kaipaa. Ei minunkaan kaipuuni mahdollinen kohde ole mun tunteistani vastuussa.
- Anonyymi
Mitäkö syytä siinä mahtaisi olla loukkaantumiselle tai häpeämiselle
- Anonyymi
Kuulostaa ihan ulkonäkökeskeisen murrosikäisen tekemältä tämä " GALLUPPI "
- Anonyymi
Ei aloittaja minua kaipaa onneksi .
- Anonyymi
Voi vähän sit pitää hauskaa toisen kustannuksella. M40
- Anonyymi
Näköjään piditkin.
Onko nyt tyytyväinen olo? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään piditkin.
Onko nyt tyytyväinen olo?Saunailtojen naurunaihe. M40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunailtojen naurunaihe. M40
Sepä mukavaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietittekö ollenkaan mitä saitte aikaan sillä touhullanne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä sitten köyhät jutut jos tuosta on naurunaiheeksi. Huokaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teillä sitten köyhät jutut jos tuosta on naurunaiheeksi. Huokaus.
Taitaa gubbe larpata ihan yksinänsä tässä vuoropuhelussa mm sitä, että hänellä on ystäviä
En?? En mä loukkaantunut siitäkään, että mun bestikset ihastu muhun tai jos joku kaveri ihastuu minuun, se on vaa kurja torjua ihmisiä aina, yleensä ei synkkaa edes henkisesti. Tiiän et mun kaivattu Veera, on kaikki mitä voisin ihmisestä henkisesti,fyysisesti ja kaikil muulla tavoin ikinä toivoa <3
Ihan sama kuin epävarma oot itestäs,, oot niin kaunis ja upee, ihan jokasel sanan merkityksel, persoonaltas, ulkonäöltäs, ja energialtas, tarkotan sitä. <3 Voisin hukkua sun upeisiin silmiin useiks tunneiks, koska tiiän et niiden takana on maailman ihanin ja paras persoona. <3- Anonyymi
Se ei halua sua, usko jo.
Anonyymi kirjoitti:
Se ei halua sua, usko jo.
Sä oot sen yks bestis, joka on ennenkin yrittänyt tuhota meidän suhdetta ja onnistunut siinä, siellä torillakin ajoit sen pois, ja sit yhtäkkiä kuullu taas et veera kuullu sen bestikseltä jotain, voisit keskittyä ihan omiin asioihis ja ajatella mikä on Veeralle ja mulle parasta, olet häiriintynyt, vihaat täysin tuntematonta ihmistä, jonka kaa oot ollut max tekemisis yhen kerran elämäs aikana, et tunne mua yhtään ja veeral on syynsäkkin valehdella sulle, nyt kun nää sun inhottavat persoonallisuuspiirteet paljastuu pikkuhiljaa esim jodelketjuissa ja täällä.
Nyt oon löytänyt ties tänne, ensin vainosit jodelissa, mikä sua vaivaa???! Mikset voi antaa mun ja Veeran asioiden olla, kukaan edes trolleista ei oo omistanut näin isoa vihaboneria mua kohtaan, en ymmärrä. Et oo kovin hyvä frendi, jos et osaa ottaa huomioon veeran tunteita ja haluja, vaik valehteliskin sulle, totta kai se valehtelee, oot tehnyt musta niin hirveän päässäs, että ei se voi ikinä myöntää sulle sen tunteita, kun oot tollanen.
Mut kaikkia asiat selviää vielä ja totuus tulee lopulta aina ilmin, sen tiedän. En kyllä tiedä mikä sua vaivaa, mutta et voi kontrolloida Veeran elämää tai kenenkää kaa se seurustelee niinkun en mäkään, se saa tehdä omat päätökset, mutta yks asia on selvä:
Sä vihaat mua, sulla on todella joku viha mua kohta, vaikka en ole tehnyt mitään sua kohtaan, en edes tunne sua??? Ja ehkä Veera osaa myös ajatella asioita itse.
- Anonyymi
En, mutta asialla ei ole myöskään väliä/en ole imarreltu jos/kun tulee väärältä ihmiseltä.
- Anonyymi
Näinhän se nimenomaan on.
- Anonyymi
Voi vttu näitä kyselyitä.
Mieheltä - Anonyymi
En loukkaantuisi.
- Anonyymi
Ainoastan pässi loukkNTUISI.🙈
- Anonyymi
Vihaisin!
No toivoisin tietty että olisi mukava kaipaaja sehän se olisi tärkeintä. Eli ei haittaisi/hävettäisi ollenkaan.
- Anonyymi
Siitä johtuva luvaton seuraaminen olisi vihaamisen paikka .Muuten saa tykkäillä.
Mitään en kyllä aijo antaa itsestäni sellaisille joiden kans en ole samalla aaltopituudella.
Suora kielto pitää siihen asti kun tulee lupa.- Anonyymi
Tarkoitatko gubbe esim jotain stalkkavaa mulqeroa? Joo, on varmasti näin että siinä vaiheessa saa olla harvinaisen tyhmä jos kuvittelisi, että se siitä ruusuiseksi muuttuu, selviä antisosiaalisia piirteitä näin ollen olisi.
- Anonyymi
Ällöttää lähinnä, todella paljon. Riippuen kuinka oksettavan näköinen on ja joskus voi olla aivan tosi tosi sellainen.
- Anonyymi
Ei se minun itsetuntoa nakerra, jos joku on ihastunut oli sitten millainen vaan. Sellaisia en ymmärtä jotka härnäävät ja pilkkaavat ihastunutta tai sellaiseksi kuvittelemaansa. Onko se kiusaaminen hauskaa? Onko itsetunto heikko, kun täytyy ihan kostaa tai kiusata, kun itselle epämieluinen ihastuu tai kuvittelet sellaisen ihastuneen. Toisen tunteitahan et voi tietää vaikka niin kuvittelet. Ainakin tuollainen käytös antaa noin käyttäytyvästä huonon ja luotaantyöntävän kuvan. En ymmärrä ihmisiä jotka nolaavat itsensä härnäämällä ja saunassa jotakin pilkkaamalla. Vai onko pilkkaaja ihastunut ja kätkee sen pilkan alle?
- Anonyymi
No ei kai tuo ole niin vakavaa. Kyllä ne ihastuneet osaa etsiä omat ihastukset. Ei pitäis toisen puolesta päättää kuka on oikeasti ihastunut, jos asiasta ei ole keskusteltu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911525Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174931Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334387Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4652315Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142220Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2861754FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01451Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921293- 391196
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101185