Se tässä ihmetyttää

Anonyymi-ap

että miksi minun luultiin olevan kiinnostunut oman lapseni ikäisistä miehistä? Tehtiin se virhe, mistä olen kertonut jo todella monta kertaa, ettei minulle esitetty kysymyksiä: miehen ikä, harrastukset, pituus, työ ja koulutus. Noista olisi ollut helppo tietää minkälaiset miehet minua kiinnostavat. Ikäryhmäo olisi ollut sama kuin nytkin, eli suunnilleen samaa ikäluokka kuin itse olen. Mutta se että, kerrontaa oli työpaikoilla, varmisti sen ettei ole ollut jaksamista ruveta tutustumaan keneenkään! Tätä ihmiset eivät olsevoineet ymmärtää, koska eivät ole samanlaisia kuin minä, joka erityispiirteisenä en pysty hyväksymään, enkä ymmärtämään sellaista tiedonjakamista mikä ei ole suoraviivaista ja nopeasti ymmärrettävää! Se on ollut koko projektin keskeisin ongelma. Ja luulin monen vuoden ajan, että minulle oli puhjennut jonkinlainen mielenteryden häiriö Koska ymmärryksessä oli kauan suuria puutteita, se jäi ikäänkuin päälle pysyvästi. Eli siis vaikka jo ymmärsinkin sitä mitä minulle kerrottiin, se kuitenkin on aina ahdistanut siksi, koska suurin osa tiedon jakamisesta meni vuosien ajan täysin ohi ymmärryksen. Siitä aiheutui stressiä, ahdistusta ja hätää ja se jäi pysyvästi päälle. Eli sitä on ollut tähän päivään asti. Se mikä on ollut eniten surua aiheutavaa, on se ettei ole saanut tehdä itselle mieluisaa työtä. Koska olin kauan kotiäitinä, minulle on mieleisen työn tekeminen tärkeämpää kuin löytää uusi ihminen elämääni! Eli se on niin että, jos saa tehdä työtä, voin huonosti ja ei huonosti voiva ihminen ole kiinnostunut ihmisistä. Projekti tuhosi itse itsensä heti kun se aloitettiin. En enää koe tarvetta löytää ketään, ennen kuin voin selvästi paremmin ja voinnin saa paremmaksi se, että saa tehdä itselle mieluisaa työtä, ilman minkäänlaista kautta rantain kertomista! Niin kauan kuin kertominen jatkuu, se varmistaa yksin olemisen, koska se ei ole oikea tapa toimia! En tule koskaan hyväksymään sitä ja jos se jatkuu, se on yhtä kun haluatte minun olevan aina yksin! Kestää oman aikansa ennen kuin traumat vuosien rääkistä poistuvat sisimmästä! Vaikka olen heitellyt erilaisia mahdollisuuksia, niin projekti on vienyt liian paljon elämästä pois hyviä vuosia ja sen seurauksena luottamut ihmisiin on hyvin huono. Siksi en enää halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Ainoa vaihtoehto on olla ystävä ikäiseni lyhyen miehen kanssa!

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kappalejako my dear.

• Anonyymi

Itselle mieluisaa työtä ei ole mahdollisuus tehdä sillä psykosomaattisesta traumareaktiosta kärsivä ei ole kykeneväinen minkäänlaiseen työhön. Kaikki voimavarat menevät arkisten asioiden ylläpitoon. Itselle mieluisan nuoremman miehen rakkaus, läheisyys, välittäminen ja hellyys voisi parantaa syviä haavoja kunhan suhde olisi pysyväluonteinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe