rajoituksitta- Kerro vapaasti mielipiteesi kaikesta Ikaalisissa ja Ikaalisiin liittyvätkin asiat muualtakin.
Milloin viimeksi on Ikaalisten palstalla ollutkaan asiallista asiapohjaista vapaata keskustelua Ikaalisten palstalla- milloin viimeksi?
CB V8 78 . Tässä ketjussa voit keskustella vapaasti ihan mistä vaan Ikaalisten liittyvää asiaa
8
274
Vastaukset
- Anonyymi
Seikkailu Leväsluodon taksissa jäi jossain määrin epäselväksi mutta siinä oli vaarallisia tilanteita, mies ilkosillaan pakkasessa hangessa rypemässä ym kivaa.
- Anonyymi
eväsvujotojen juttuja ei nkukaan ota tääydestä sanoi hiihtäjä
- Anonyymi
Tuolloin kyllä kohdeltiin ikaalislaista miestä kaltoin. Jarmo olisi vain halunnut hyväillä kuljettajan sukuelimiä ja ottaa ne kuumien huuliensa väliin. Palkkioksi tuli vain kylmä reissu pakkasesta putkaan.
- Anonyymi
Kahden kuukauden kuluttua kirkossa lauletaan taas kauneimmat joululaulut, tässä keskustelussa voitaisiin keskustella kauneimmista hoikkalajutuista, eikö vain?
- Anonyymi
Palstalla pitäisi olla pelkästään hyviä hoikkalajuttuja.
Sielu ei kaipaa mitään muuta. - Anonyymi
ei9tule nytkään vapaataq kun mode muokkaaz tai poistaa muut kuin omasnsa tai
sivupersooniensa- Anonyymi
Mode hoitaa tehtävänsä täysin oikein!
- Anonyymi
vaikuttaa hybridi-vaikuttamiselta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637