Onko rajoitettu julkaisu rajavartijan
puolison katoaminen, josta ei löytynyt virallista tietoa...
Rajavartija n puolison katoaminwn
19
1831
Vastaukset
- Anonyymi
Missäs se on kadonnut?
- Anonyymi
Poliisi yritti pysäyttää henkilöautoa mutta tämä lisäsi vauhtia ja ajoi karkuun.
Lopulta poliisi sai auton pysäytettyä ja puhutteli kuljettajaa.
- Minulla se kesäloma alkaa tunnin päästä eikä tässä enää viittis ruveta papereita kirjoittelemaan, niin että jos nyt oikein pätevästi perustelet miksi ajoit poliisia karkuun, niin voidaan unohtaa koko juttu.
- No kun eukko lähti pari viikkoa sitten poliisin matkaan ja minä säikähin että te ootte tuomassa sitä takasin...
- Turvallista matkaa! Sanoi poliisi ja veti kättä lippaan.- Anonyymi
Tulipa spontaani huutis. Huutista!
- Anonyymi
Tämä on kyllä aika jännä juttu. Koko katoaminen lakaistaan maton alle ja ollaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Salaillaanko tässä jotain?
- Anonyymi
Tästä ei taida juttua olla edes Murhainfon kadonneissa?
- Anonyymi
Ei parane paljoa Eilasta kylillä kysellä, saattaa itse päätyä lammen pohjaan seuraksi.
- Anonyymi
Nyt on kaljan puutteesta johtuvia höpöjuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kaljan puutteesta johtuvia höpöjuttuja.
Tietäjät tietää
- Anonyymi
Onko kyseessä noin 30 - 40 vuotta sitten tapahtunut?
- Anonyymi
1980
- Anonyymi
Se on juurikin näin
- Anonyymi
Se tuppaa rajamiehellä puoliso ennemminkin vaihtumaan kun katoamaan liekkö nuo niin virkaintoisia kotonakin.
- Anonyymi
Kusipäitä kotonakin.
- Anonyymi
Ja rajamiehet häviää omille reissuille, kun vieraissa pitää juosta.
- Anonyymi
Hame päälle juoruämmille!
- Anonyymi
Saisko tästä vähän lisää infoa, minuakin kiinnostaisi
- Anonyymi
Rajamiehen vai naisen katoamisesta?
- Anonyymi
Minäpä näin kerran kun eräs rajamies poimi asuntoautonrottelon kyytiin naisolennon. Ei tainnut olla oma vaimo.
- Anonyymi
Ukkometso soi radiossa äsken
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810