Onko rajoitettu julkaisu rajavartijan
puolison katoaminen, josta ei löytynyt virallista tietoa...
Rajavartija n puolison katoaminwn
19
1792
Vastaukset
- Anonyymi
Missäs se on kadonnut?
- Anonyymi
Poliisi yritti pysäyttää henkilöautoa mutta tämä lisäsi vauhtia ja ajoi karkuun.
Lopulta poliisi sai auton pysäytettyä ja puhutteli kuljettajaa.
- Minulla se kesäloma alkaa tunnin päästä eikä tässä enää viittis ruveta papereita kirjoittelemaan, niin että jos nyt oikein pätevästi perustelet miksi ajoit poliisia karkuun, niin voidaan unohtaa koko juttu.
- No kun eukko lähti pari viikkoa sitten poliisin matkaan ja minä säikähin että te ootte tuomassa sitä takasin...
- Turvallista matkaa! Sanoi poliisi ja veti kättä lippaan.- Anonyymi
Tulipa spontaani huutis. Huutista!
- Anonyymi
Tämä on kyllä aika jännä juttu. Koko katoaminen lakaistaan maton alle ja ollaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Salaillaanko tässä jotain?
- Anonyymi
Tästä ei taida juttua olla edes Murhainfon kadonneissa?
- Anonyymi
Ei parane paljoa Eilasta kylillä kysellä, saattaa itse päätyä lammen pohjaan seuraksi.
- Anonyymi
Nyt on kaljan puutteesta johtuvia höpöjuttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kaljan puutteesta johtuvia höpöjuttuja.
Tietäjät tietää
- Anonyymi
Onko kyseessä noin 30 - 40 vuotta sitten tapahtunut?
- Anonyymi
1980
- Anonyymi
Se on juurikin näin
- Anonyymi
Se tuppaa rajamiehellä puoliso ennemminkin vaihtumaan kun katoamaan liekkö nuo niin virkaintoisia kotonakin.
- Anonyymi
Kusipäitä kotonakin.
- Anonyymi
Ja rajamiehet häviää omille reissuille, kun vieraissa pitää juosta.
- Anonyymi
Hame päälle juoruämmille!
- Anonyymi
Saisko tästä vähän lisää infoa, minuakin kiinnostaisi
- Anonyymi
Rajamiehen vai naisen katoamisesta?
- Anonyymi
Minäpä näin kerran kun eräs rajamies poimi asuntoautonrottelon kyytiin naisolennon. Ei tainnut olla oma vaimo.
- Anonyymi
Ukkometso soi radiossa äsken
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461695
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381334- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14847Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845