Mikä on parasta

Anonyymi-ap

kaivatussasi?

43

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana persoona,energia, vaikka kaikki hänessä on täydellistä mulle <3

    • Anonyymi

      Ei ole kaivattua

    • Anonyymi

      Se että hän pysyy minusta mahdollisimman kaukana.

      • Anonyymi

        Erikoinen vastaus ikävä palstalla kuvailemaan kaivattua :'D toki aika kelvoton "kaivattu" jos ei edes erossa osaa pysyä 🤔 pitäis mennä sit muualle valittamaan tai saattais pahimmassa tapauksessa joutua rakkaan kanssa viettämään aikaa, hyh 👻


    • Anonyymi

      Luonne tietysti

    • Anonyymi

      Opetti mulle mitä rakkaus on.

      • Anonyymi

        Saisko lyhyen tiivistelmän aiheesta? Eli mitä tuo em. Tarkoittaa, mitä opit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko lyhyen tiivistelmän aiheesta? Eli mitä tuo em. Tarkoittaa, mitä opit?

        Et saa. Kyse on minun kokemusta rakkaudesta joka ei sinulle kuulu. Se sun täytyy itse oivaltaa minkälaista sulle rakkaus on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa. Kyse on minun kokemusta rakkaudesta joka ei sinulle kuulu. Se sun täytyy itse oivaltaa minkälaista sulle rakkaus on.

        Rakkaus on

        Lämpöä ja lempeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa. Kyse on minun kokemusta rakkaudesta joka ei sinulle kuulu. Se sun täytyy itse oivaltaa minkälaista sulle rakkaus on.

        Sitähän tässä koko elämä oivalletaan. Siks kiinnostaa kuulla muidenki näkemyksiä, mutta en tunkeile! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tässä koko elämä oivalletaan. Siks kiinnostaa kuulla muidenki näkemyksiä, mutta en tunkeile! :)

        Opin esimerkiksi ettei minua kukaan oikeasti rakasta etten ole tarpeeksi. Että sellainen oivallus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opin esimerkiksi ettei minua kukaan oikeasti rakasta etten ole tarpeeksi. Että sellainen oivallus.

        Eli opit että mitä rakkaus ei ole. Ja se onkin varmasti aika luonnollinen tapa lähteä "opiskelemaan" rakkautta. Useinhan nää rakastumiset triggeröi niitä meidän sisäisiä riittämättömyyden ja kelpaamattomuuden tunteita pintaan. Eli kokemus siitä ettei kelpais, voi olla kuvitteellinenkin ja vaikuttaa omaan käytökseen toista kohtaan, niin että lopulta ei toinen oikeasti haluakkaan. Sit kun lakkaa hakemasta sitä hyväksyntää ulkoa, niin asiat hyväksyy sellasena kun ne on. Toisella on syynsä omaan käytökseensä/kyvyttömyyteensä olla sitä mitä halusit/tarvitsit, joten jos olet sanoittanut asiat toiselle, miltä tuntuu jne, eikä tämä tuota "tulosta", ette olleet sopiva pari. Edelleen voi toista rakastaa ja toivoa hyvää, eikä "hylkääminen" enää satu. Oot sie kuule rakas ihminen 💚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli opit että mitä rakkaus ei ole. Ja se onkin varmasti aika luonnollinen tapa lähteä "opiskelemaan" rakkautta. Useinhan nää rakastumiset triggeröi niitä meidän sisäisiä riittämättömyyden ja kelpaamattomuuden tunteita pintaan. Eli kokemus siitä ettei kelpais, voi olla kuvitteellinenkin ja vaikuttaa omaan käytökseen toista kohtaan, niin että lopulta ei toinen oikeasti haluakkaan. Sit kun lakkaa hakemasta sitä hyväksyntää ulkoa, niin asiat hyväksyy sellasena kun ne on. Toisella on syynsä omaan käytökseensä/kyvyttömyyteensä olla sitä mitä halusit/tarvitsit, joten jos olet sanoittanut asiat toiselle, miltä tuntuu jne, eikä tämä tuota "tulosta", ette olleet sopiva pari. Edelleen voi toista rakastaa ja toivoa hyvää, eikä "hylkääminen" enää satu. Oot sie kuule rakas ihminen 💚

        Hänen takia en ole tuntenut itseäni ikinä rakastetuksi. Ei vaikka kuka tekisi mitä. Minä en vain ole rakkauden arvoinen. Olen hyväksynyt sen. Sitä ei mikään anonyymi keittiöpsykologi muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen takia en ole tuntenut itseäni ikinä rakastetuksi. Ei vaikka kuka tekisi mitä. Minä en vain ole rakkauden arvoinen. Olen hyväksynyt sen. Sitä ei mikään anonyymi keittiöpsykologi muuta.

        Eipä sitä muuta kukaan muu voi muuttaakkaan, kuin sinä itse. Edes tuo nainen? Haiskahti miehen kirjotukselta, mut voin olla väärässä 😇Kliseet kolahtaa vasta kun ne osuu omalle. Miks oot niin päättäväinen rakkaudettomuutes kanssa? Jos on narsistisen ihmisen kanssa, niin siinä kyl voi rikkoutua jotain pitkäksi aikaa. Jos taas kys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä muuta kukaan muu voi muuttaakkaan, kuin sinä itse. Edes tuo nainen? Haiskahti miehen kirjotukselta, mut voin olla väärässä 😇Kliseet kolahtaa vasta kun ne osuu omalle. Miks oot niin päättäväinen rakkaudettomuutes kanssa? Jos on narsistisen ihmisen kanssa, niin siinä kyl voi rikkoutua jotain pitkäksi aikaa. Jos taas kys

        E normaalin empatiakyvyn omaavasta ihmisestä, niin mikäs siinä meni pieleen? Kerroit tunteistasi ja torjui sut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä muuta kukaan muu voi muuttaakkaan, kuin sinä itse. Edes tuo nainen? Haiskahti miehen kirjotukselta, mut voin olla väärässä 😇Kliseet kolahtaa vasta kun ne osuu omalle. Miks oot niin päättäväinen rakkaudettomuutes kanssa? Jos on narsistisen ihmisen kanssa, niin siinä kyl voi rikkoutua jotain pitkäksi aikaa. Jos taas kys

        Olen nainen. Enkä pyytänyt sua mua korjaamaan täällä enkä edes analysoimaan. Tämä jäi mulle käteen kaivatustani. Kaipa itse tiedän minkälainen olo minulla on sisimmässäni. Ihan jos pitäisit sen pääsi kiinni kiiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E normaalin empatiakyvyn omaavasta ihmisestä, niin mikäs siinä meni pieleen? Kerroit tunteistasi ja torjui sut?

        Ei oltiin suhteessa. Hän sanoi rakastavansa ja jätti minut.


    • Anonyymi

      Rehellisyys

    • Anonyymi

      Opetti minulle miten normaalit ihmiset toimii ja on.

      • Anonyymi

        Oonko mä norm ?

        Mut

        Mä oon jees

        Kun sä oot jees

        Ja sanot tykkääväsi

        Ja haluut olla mun kaa

        Forever


    • Anonyymi

      Hän näytti mulle mun arvon. Mitä tarvitsen ja ansaitsen. Hänen ansiostaan löysin taas valon elämääni. Hän on mies jolla on sydän täynnä kultaa ❤️

      • Anonyymi

        Odotappa ku rupsahat.😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotappa ku rupsahat.😬

        Kaikille ei näy samoin kuin sulle 😂


    • Anonyymi

      Mukava luonne ja hyvä peppu tutussa, itseäni vanhemmassa naisessa. Tietää kyllä tunteet joita hän herättää, pientä flirttiä ollut ym. Ei vaan vähään aikaan olla nähty, ottaisin syliin heti.

    • Anonyymi

      Hymy ja nauru. Huumorintaju

      • Anonyymi

        Kiva ajattelee minuakin sitten joku


    • Anonyymi

      Miehellä on sydän paikallaan.

    • Anonyymi

      Ei mikään. Kuulin paljon hänestä asioita. Mieheltä

      • Anonyymi

        Kuulit paljon asioita hänestä, oletko sä tosissas?
        Omapa on tietty päätöksesi kun uskot mitä joku kertoo jonkun toisen asioita. 🤦🏻‍♀️


      • Anonyymi

        Ja silti täällä kaipaat? Erikoista .. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulit paljon asioita hänestä, oletko sä tosissas?
        Omapa on tietty päätöksesi kun uskot mitä joku kertoo jonkun toisen asioita. 🤦🏻‍♀️

        Miksi en uskoisi? Inhottava akka ja siksi ei miestä löydä. Puheet on täyttä totta. Hyi helv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en uskoisi? Inhottava akka ja siksi ei miestä löydä. Puheet on täyttä totta. Hyi helv

        Selvä juttu kuinka vaan eipä sille mitään voi.

        Jokainen ansaitseekin kyllä sellaisen puoliskon joka ei usko valheellisia kuulopuheita sieltä taikka tuolta, taikka sellaisen joka ymmärtää että vaikka olisi menneisyydessä jotain ollut niin ne on mennyttä.
        Ikinä ei muuten voi kukaan sanoa että puheet ovat totta jos kuulee ne joltain muulta kuin siltä jota ne koskevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en uskoisi? Inhottava akka ja siksi ei miestä löydä. Puheet on täyttä totta. Hyi helv

        Eli ihastuit ja jätit koska kuulopuheet? Mahtanut olla melkoinen tunteiden taistelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en uskoisi? Inhottava akka ja siksi ei miestä löydä. Puheet on täyttä totta. Hyi helv

        en ees halua löytää miestä, olen kiinnostunut naisesta! ja varmaankin juuri siitä syystä inhottavia puheitä riittää, mutten välitä niistä.


      • Anonyymi

        Maailman typerintä uskoa kaiken maailman huhu puheita vaivautumatta ottaa itse selvää siitä mikä on totta ja mikä ei. En haluaisi kyllä olla sellaisen ihmisen kanssa enää missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en uskoisi? Inhottava akka ja siksi ei miestä löydä. Puheet on täyttä totta. Hyi helv

        Just. Monet on sinkkuna ihan omasta tahdosta kuule 🤷🏼‍♀️
        Taitaa joku vaan mustamaalata toista muka totuuksilla jos on oma lehmä ojassa 😉
        Onneks mun kaivattu ei oo sinä
        Se ei ikinä olis noin sinisilmäinen ja se puolustais mua niinkuin oikea mies 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just. Monet on sinkkuna ihan omasta tahdosta kuule 🤷🏼‍♀️
        Taitaa joku vaan mustamaalata toista muka totuuksilla jos on oma lehmä ojassa 😉
        Onneks mun kaivattu ei oo sinä
        Se ei ikinä olis noin sinisilmäinen ja se puolustais mua niinkuin oikea mies 👌

        Olet pentu vielä vonkaaja varattu nainen


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei ole enää kaivattua. Kohta muutenkin kaikki pelkkää tomua.

    • Anonyymi

      katse, hymy, energia, olemus, ihana on.

    • Anonyymi

      En tunne enää koko ihmistä.

    • Anonyymi

      pidemmät ruskeat hiukset

    • Anonyymi

      Se on suun asentoliike jutellessa, se on jäänyt alkuajoista mieleen ja havaitsin aina silloin tällöin, tuleeko se ennen hymyä vai onko se jonkin kirjaimen lausuminen?joka tapauksessa kaunis pieni ele omalla söpöllä murulla.
      https://youtu.be/jMS00OD-gUY

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2929
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1988
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1409
    4. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      103
      1352
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1239
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1177
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      69
      1038
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      989
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      877
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      824
    Aihe