Laittakaa kuvia.
Vastaukset 16
- Anonyymi
Hai! Saappaat! Sanoi romani ku jatsarit näki.
- Anonyymi
Sinähän sen parhaiten tiedät.
- Anonyymi
Välkky mieheksi
- Anonyymi
Kyllä puhtaat ja kiiltävät Hait ihan hyvän näköisiä ovat, mutta silti kontiot vievät voiton.
- Anonyymi
Joten työnnä se perseesees vajakki
- Anonyymi
Laita ne kontiot jalkaasi ja sen jälkeen potkit itseäsi viisi minuuttia perseeseen. Tuliko selväksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten työnnä se perseesees vajakki
Työnnä itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ne kontiot jalkaasi ja sen jälkeen potkit itseäsi viisi minuuttia perseeseen. Tuliko selväksi?
Siitäkö sinä kiihotut?! Wau. Voit siis suositella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitäkö sinä kiihotut?! Wau. Voit siis suositella?
En sitten vähääkään.
- Anonyymi
Minulla on vaan kalossit. Voih
- Anonyymi
Mistä moinen fetissi?
Itsellä naisten urheilu lenkkareihin kuten hokat ja asicsit ja valkoisiin sukkiin.
Niitä haalinut muutaman parin kirpputoreilta kokoa 37 ja tulee runkattua niiden päälle.Sukkia tuli vietyä salaa töistä muutamalta nuorelta naiselta
M47v - Anonyymi
Paljonko maksat?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4501975- 1531280
- 941183
- 711163
- 1141147
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1801048- 100783
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.54729- 45711
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674