Mitäs sanoo Vasemmistovalittajainliitto?
Täysin turhaa porukkaa, kuten kaikki kommunistit ja sosialistit ylipäänsäkin.
Olette väärässä, mutta onneksi me porvarit pelastimme maailman teidän julmilta teoltanne.
ME voitimme. Kiitos.
Vasemmistovalittajainliitto
11
467
Vastaukset
- Meitä on niin moneksi.
Ja kuinkas proo on nyt maailman pelastanut? Onko proo hypännyt trikoihin ja liidellyt maailmalla nitistämässä kaikki kommunistimurhaajat? onko proo tämän päivän kapteeni Amerikka?
Älä menetä malttiasi, sillä taistelu ei ole vielä edes alkanut!!
vom- herra yksilön vapaus
älä vom näe vaivaa. Ne voittavat ja me häviämme.
herra yksilön vapaus kirjoitti:
älä vom näe vaivaa. Ne voittavat ja me häviämme.
Olen eri mieltä. Myöskin Proo, mikäli elää tarpeeksi vanhaksi , huomaa mitä nykymeno jat-
kuessaan esteettömästi, tuo tullessaan myös Hänelle!!
vom kirjoitti:
Olen eri mieltä. Myöskin Proo, mikäli elää tarpeeksi vanhaksi , huomaa mitä nykymeno jat-
kuessaan esteettömästi, tuo tullessaan myös Hänelle!!
vomkuin nykyisyys.
nyt on aika kova kapitalismi vallassa mutta silti ei kuolla nälkään ja viluun.
pari kymmentä vuotta takaperin pelättiin kommunistien armeijaa rajan takana. siitäkin selvittiin joten miksi ei tästä päivästäkin ja jatkettaisi kuten ennenkin? herra yksilön vapaus kirjoitti:
kuin nykyisyys.
nyt on aika kova kapitalismi vallassa mutta silti ei kuolla nälkään ja viluun.
pari kymmentä vuotta takaperin pelättiin kommunistien armeijaa rajan takana. siitäkin selvittiin joten miksi ei tästä päivästäkin ja jatkettaisi kuten ennenkin?Kyllä itse ainakin näen myöskin menneisyyden, johon nykypäivää pyrin monin eri tavoin vertailemaan. Esimerkiksi se, mitä menneisyydessä pelättiin joko syystä tai syyttä, sitä on
hyvä käydä läpi niin kansakuntana kuin yksilönäkin.Eiköhän se ole tuo paljon puhuttu "kaikkien opintojen äiti"!
vom kirjoitti:
Kyllä itse ainakin näen myöskin menneisyyden, johon nykypäivää pyrin monin eri tavoin vertailemaan. Esimerkiksi se, mitä menneisyydessä pelättiin joko syystä tai syyttä, sitä on
hyvä käydä läpi niin kansakuntana kuin yksilönäkin.Eiköhän se ole tuo paljon puhuttu "kaikkien opintojen äiti"!
vommenneisyydestä ei osata ottaa oppia, nykyisyyteen ei pahemmin voida vaikuttaa ja tulevaisuudesta ei kumpikaan meistä tiedä.
nämät "kapitalismin romahtamiset" ja "kommunismiin siirtymiset" kuuluvat vain kommareiden opinkappaleisiin. uskohan sinullakin on luja mutta niin on laita lestadiolaisten, jehovien ynnä mitä helluntalaisia ja muita hihhuleita täältä nyt löytyykään. ei realismin häivääkään.
ja jos nyt väität marxin tekstien olevan sitä realismia, joka määrää maailman kulun, meikä saa paskahalvauksen ja tukehdun sämpylääni. herra yksilön vapaus kirjoitti:
menneisyydestä ei osata ottaa oppia, nykyisyyteen ei pahemmin voida vaikuttaa ja tulevaisuudesta ei kumpikaan meistä tiedä.
nämät "kapitalismin romahtamiset" ja "kommunismiin siirtymiset" kuuluvat vain kommareiden opinkappaleisiin. uskohan sinullakin on luja mutta niin on laita lestadiolaisten, jehovien ynnä mitä helluntalaisia ja muita hihhuleita täältä nyt löytyykään. ei realismin häivääkään.
ja jos nyt väität marxin tekstien olevan sitä realismia, joka määrää maailman kulun, meikä saa paskahalvauksen ja tukehdun sämpylääni.Olen kanssasi samaa mieltä siinä,että menneisyydestä ei osata ottaa oppia, mutta miksi on
näin? Onko syynä ylikorostunut usko insinööritieteisiin, joka keksii keinot ongelmiin(G.W.
Bush!). Olen erimieltä kanssasi väittämästäsi, ett´ei nykymenoon voida vaikuttaa: Kysymys
on nyt ja aina kansalaisten aktiivisuudesta riippumatta valtion hallitusmuodosta!!!!
Saat vapaasti rinnastaa minut Jehovalaisiin tai mihin ikinä haluatkaan, mutta et sillä voi vähentää sitä tiedon määrää korvieni välistä, jonhon esim.nykymenoa vertaan. Olen yli 70-vuotias!
vom kirjoitti:
Olen kanssasi samaa mieltä siinä,että menneisyydestä ei osata ottaa oppia, mutta miksi on
näin? Onko syynä ylikorostunut usko insinööritieteisiin, joka keksii keinot ongelmiin(G.W.
Bush!). Olen erimieltä kanssasi väittämästäsi, ett´ei nykymenoon voida vaikuttaa: Kysymys
on nyt ja aina kansalaisten aktiivisuudesta riippumatta valtion hallitusmuodosta!!!!
Saat vapaasti rinnastaa minut Jehovalaisiin tai mihin ikinä haluatkaan, mutta et sillä voi vähentää sitä tiedon määrää korvieni välistä, jonhon esim.nykymenoa vertaan. Olen yli 70-vuotias!
vomjää nähtäväksi jos vaikka insinööritaidot -ja tiedot saisivat ainakin meidät länsimaalaiset pärjäämään jatkossakin elintasomme ja terroristien kanssa. en ole mikään varsinainen bushin ihailija ja kohtahan mies on pois vallankahvasta mutta minusta tuntuu, että hän on osassa asioista oikeassakin.
kerro nyt miten nykymenoon voi vaikuttaa? depatoimalla täällä? lähettämällä politiikoille kitkeriä myllykirjeitä? perustamalla poliittisia väittelyfoorumeja?
äläkä ota henkilökohtaisesti sitä hihhuliosiota; yritin vaan sanoa, että usko johonkin asiaan ei välttämättä ole sama kuin totuus. pätee niin marksiin kuin henkimaailman asioihinkin. herra yksilön vapaus kirjoitti:
jää nähtäväksi jos vaikka insinööritaidot -ja tiedot saisivat ainakin meidät länsimaalaiset pärjäämään jatkossakin elintasomme ja terroristien kanssa. en ole mikään varsinainen bushin ihailija ja kohtahan mies on pois vallankahvasta mutta minusta tuntuu, että hän on osassa asioista oikeassakin.
kerro nyt miten nykymenoon voi vaikuttaa? depatoimalla täällä? lähettämällä politiikoille kitkeriä myllykirjeitä? perustamalla poliittisia väittelyfoorumeja?
äläkä ota henkilökohtaisesti sitä hihhuliosiota; yritin vaan sanoa, että usko johonkin asiaan ei välttämättä ole sama kuin totuus. pätee niin marksiin kuin henkimaailman asioihinkin.Viittasin G.W.B:iin lähinnä Hänen vahvaan uskoonsa insinööritieteisiin mitä todettuun kasvihuonekaasuihin tulee. Hänhän jo myöntää ilmaston lämpenemisen olevan tosiasia, mutta kieltätyy ratifioimasta n.s. Kioton sopimusta, joka vaatisi USA:lta määtättyjä tekoja. Hän
on perustellut kantaansa juuri mainitsemani koulukunnan kekseliäisyyteen!!!
vom
- ärgh
hyvä Aapeli-Perunaputre, yritä hillitä itsesi.
Ei onnistunut:
GRAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH HYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH PERKELE SAATANAN HÖLMÖ PORVARIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a596203Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464417Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1644376Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K923698Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712909Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062537Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut632396Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan571869Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2511754Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä371540