Vaikka sä hylkäsit mut! En tiedä miten pääsen sinusta yli. No elämä on!! Koitan keksiä jotain, menen vaikka sitten ali. 😞
Mä rakastan sua vanhempi nainen!
17
366
Vastaukset
- Anonyymi
Ok. Minä en ketään kenen äiti voisin olla.
- Anonyymi
Minulla ja hänellä ei ole noin paljon ikäeroa, että tuo olisi mahdollista. Ohi meni.
- Anonyymi
Vähän lohduttaa
- Anonyymi
Paitsi kuka hylkäsi kenet...
- Anonyymi
Entiedä toivottavasti et nyt ainakaan palstan perusteella ole keneenkään ”rakastunut”. Tämähän on siis ihan vtun paskaa älä luota äläkä mene näihin. Se on joku setä siellä sul joka juttelee. :/ valitan.
- Anonyymi
Kuka siis olet...tämmöstä tää on, mikään ei ole varmaa
- Anonyymi
Höpönhöpöä.
- Anonyymi
No minäkin rakastan sinua
- Anonyymi
No elämä on mut kenelle on. Onpa nuorempi taikka vanhempi, samapa tuo, se ei kelpaa kun hiukan tarkemmaksi tunnisteeksi. Tarvitaan sitä seksuaalista ytyä, energiaa joka saa vaatteet sinkoutumaan, suunta kohti toisen kosketeltavaa ihoa, jokainen kosketus ja hyväily yhdistää meidät kohti yhteistä hekumaa ja kuumaa huumaa, siinä sitten kyselemään et kuinkas vanha olet❣️
- Anonyymi
Mitä oikein tapahtui viime viikolla...
- Anonyymi
Pitää varoa sellaisia rakastumisia, joissa on kyse oikeastaan siipeilystä,
- Anonyymi
En nähnyt, vaikka mitäpä enää.......
- Anonyymi
Kuinkas paljon vanhempi ja konkreettista tunnisteita teista?
- Anonyymi
Eipä tuolla ole enää merkitystä, kun toinen ei enää tykkää, jos on edes koskaan tykännytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuolla ole enää merkitystä, kun toinen ei enää tykkää, jos on edes koskaan tykännytkään.
Voi hyvänen aika! Puhukaa kasvotusten, ei tää täällä tule miksikään, saattaa koskea monia sama asia!
- Anonyymi
T, suksi v...tuun. mä en sun leikkeihin mene. Pidä hyvänäs se mies, kun esteitäkään sulla enää ole. Älä esitä täällä häntä.
- Anonyymi
En usko tuota otsikkoa hetkeäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877