😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pilipali jumppavideoita. Itse valikoin fysioterapeuttien ohjelmat, kun ne ovat tehokkaimpia. Tuolijumppa sopii silloin kun polvi on kipeä.
Tuolijumppaa netistä eilen
7
213
Vastaukset
Ai jai! 🐕 pentuliven Loimu on viety lääkäriin sillä aikaa kun olin kaupassa. Loimun mamma on eläinlääkäri niin teki ultran kotona ja vei Loimun klinikalle.
- Anonyymi
Toivottavasti se selviää siitä koettelemuksesta 😊. Mullakin on tuolijumppaa välillä, takareisien vahvistamista. Polveani varten vahvistan etureittäni koska siitä on hyötyä. Nousen ja laskeudun takaisin istumaan yhden jalan varassa. Jalkojen on oltava suorana ja polven samassa suunnassa kuin varpaiden keskiosa.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti se selviää siitä koettelemuksesta 😊. Mullakin on tuolijumppaa välillä, takareisien vahvistamista. Polveani varten vahvistan etureittäni koska siitä on hyötyä. Nousen ja laskeudun takaisin istumaan yhden jalan varassa. Jalkojen on oltava suorana ja polven samassa suunnassa kuin varpaiden keskiosa.
Mulla rusahti polvi eilen juuri ylösnousussa vaikka kuinka yritin asetella sitä varpaiden linjaan. Saa nähdä mitä huomenna kuntosalilla pystyy tekemään.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti se selviää siitä koettelemuksesta 😊. Mullakin on tuolijumppaa välillä, takareisien vahvistamista. Polveani varten vahvistan etureittäni koska siitä on hyötyä. Nousen ja laskeudun takaisin istumaan yhden jalan varassa. Jalkojen on oltava suorana ja polven samassa suunnassa kuin varpaiden keskiosa.
Pentuliven bordercollie synnytti yöllä 10 terhakkaa pentua. Siinä sitä on ensikertalaiselle puuhaa kun niitä kasvattaa. Kummasti koira selviää upeasti pentujen tekemisestä ilman oppikirjoja ja emovalmennuksia.
- Anonyymi
Tuolijumppa on hyvä tapa, liikuttaa liikuntarajoitteisia henkilöitä. Onni TV lähettää arkipäivinä hyviä jumppia. Oikein Hengittäminen lisää liikkeiden tehoa. Ei tarvitse liukastella teillä, eikä joudu sukkahousumiehien mielipuoliseen terrorin jalkoihin, eikä potkulautailioiden yliajamaksi..ja ei tarvitse pitää heijastimia.
Espoossa on kauppakeskuskävelyä talvisin. Se on ohjattua eikä tarvitse liukastella. Kirjastoissa on tuolijumppaakin niille jotka haluaa jumpata seurassa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Espoossa on kauppakeskuskävelyä talvisin. Se on ohjattua eikä tarvitse liukastella. Kirjastoissa on tuolijumppaakin niille jotka haluaa jumpata seurassa.
Hienoa 😊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429
