😅🤸🪑 nykyaika on outoa. Kotoa ei tartte mihinkään lähteä, jos haluaa ohjattua liikuntaa. Youtube on täynnä kaikkia pilipali jumppavideoita. Itse valikoin fysioterapeuttien ohjelmat, kun ne ovat tehokkaimpia. Tuolijumppa sopii silloin kun polvi on kipeä.
Tuolijumppaa netistä eilen
7
116
Vastaukset
Ai jai! 🐕 pentuliven Loimu on viety lääkäriin sillä aikaa kun olin kaupassa. Loimun mamma on eläinlääkäri niin teki ultran kotona ja vei Loimun klinikalle.
- Anonyymi
Toivottavasti se selviää siitä koettelemuksesta 😊. Mullakin on tuolijumppaa välillä, takareisien vahvistamista. Polveani varten vahvistan etureittäni koska siitä on hyötyä. Nousen ja laskeudun takaisin istumaan yhden jalan varassa. Jalkojen on oltava suorana ja polven samassa suunnassa kuin varpaiden keskiosa.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti se selviää siitä koettelemuksesta 😊. Mullakin on tuolijumppaa välillä, takareisien vahvistamista. Polveani varten vahvistan etureittäni koska siitä on hyötyä. Nousen ja laskeudun takaisin istumaan yhden jalan varassa. Jalkojen on oltava suorana ja polven samassa suunnassa kuin varpaiden keskiosa.
Mulla rusahti polvi eilen juuri ylösnousussa vaikka kuinka yritin asetella sitä varpaiden linjaan. Saa nähdä mitä huomenna kuntosalilla pystyy tekemään.
Anonyymi kirjoitti:
Pentuliven bordercollie synnytti yöllä 10 terhakkaa pentua. Siinä sitä on ensikertalaiselle puuhaa kun niitä kasvattaa. Kummasti koira selviää upeasti pentujen tekemisestä ilman oppikirjoja ja emovalmennuksia.
- Anonyymi
Tuolijumppa on hyvä tapa, liikuttaa liikuntarajoitteisia henkilöitä. Onni TV lähettää arkipäivinä hyviä jumppia. Oikein Hengittäminen lisää liikkeiden tehoa. Ei tarvitse liukastella teillä, eikä joudu sukkahousumiehien mielipuoliseen terrorin jalkoihin, eikä potkulautailioiden yliajamaksi..ja ei tarvitse pitää heijastimia.
Espoossa on kauppakeskuskävelyä talvisin. Se on ohjattua eikä tarvitse liukastella. Kirjastoissa on tuolijumppaakin niille jotka haluaa jumpata seurassa.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Espoossa on kauppakeskuskävelyä talvisin. Se on ohjattua eikä tarvitse liukastella. Kirjastoissa on tuolijumppaakin niille jotka haluaa jumpata seurassa.
Hienoa 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877