olin tässä kirjautumassa op verkkopankkiin ( käytän avainlukulistaa)
nyt pitäisi vielä tietää käyttäjätunnuksen lisäksi salasana
onko tuo salasana ihan uusi ilmiö.
muistaakseni sitä ei ole aiemmin ollut tai sitten minulla on paha dementia
op avainlukulista salasana mitä ihmettä
7
251
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, sulla on dementia.
- Anonyymi
niin se taitaa olla joo... löysin tunnusluvun
- Anonyymi
Joo ne muuttuu ja tulee turvallisemmaksi. Kun menee 3 x väärin niin joudut menee pankkiin. Henkarit mukaan.
- Anonyymi
Ei ainakaan minulla kysytty mitään salasanaa. Ensinhän jonkun pitäisi määritellä, mikä se salasana on. Miten sen miten voisi syöttää.
- Anonyymi
Enpä ole aikaan kirjautunut listan kanssa, pitäisi varmaan testata se, että muistaa.
On minulla sellainen salasana ja tunnus lista. Ehkä se sieltä löytyy- Anonyymi
ps. Sitähän tarvitaan viimeistään kun vaihtaa kännykkää uuteen ja pitää avata uudelleen. Ja tuo pankissa köynti muuten maksaa. Ne perii siitä jonkun 4-10€
- Anonyymi
Ps2
Tulipa testattua ja muistin salasanan ilman listaa. Se oli yllätys, että se avainpari tulee tekstiviestinä puhelimeen, eikä tietokoneen näyttöön kuten aiemmin joskus pari vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151