olin tässä kirjautumassa op verkkopankkiin ( käytän avainlukulistaa)
nyt pitäisi vielä tietää käyttäjätunnuksen lisäksi salasana
onko tuo salasana ihan uusi ilmiö.
muistaakseni sitä ei ole aiemmin ollut tai sitten minulla on paha dementia
op avainlukulista salasana mitä ihmettä
9
3850
Vastaukset 9
- Anonyymi
Juu, sulla on dementia.
- Anonyymi
niin se taitaa olla joo... löysin tunnusluvun
- Anonyymi
Joo ne muuttuu ja tulee turvallisemmaksi. Kun menee 3 x väärin niin joudut menee pankkiin. Henkarit mukaan.
- Anonyymi
Ei ainakaan minulla kysytty mitään salasanaa. Ensinhän jonkun pitäisi määritellä, mikä se salasana on. Miten sen miten voisi syöttää.
- Anonyymi00009
Älkää jääkö pelkästään yhden pankin asiakkaaksi. Kun sattuu jotain odottamatonta esim. mobiilivarmenteen kanssa, puhelin varastetaan tms. on lirissä.
Pelkästään asiakaspalveluun puheluun pitää kirjautua ? Miten ihmeessä kirjaudut kun juuri ne tarvitsisit uudet.
Minulla on nyt mennyt S pankin kanssa yli kk enkä vieläkään ole saanut uusia salasanaa ja tunnuksia ! Yli 2vko. meni as. palveluun ajan saamisessa ja nyt on kulunut yli 2vko. eikä uusia tunnuksia ole tullut.
S pankki syyttää postin hitautta kun laitoin sp asiasta
- Anonyymi
Enpä ole aikaan kirjautunut listan kanssa, pitäisi varmaan testata se, että muistaa.
On minulla sellainen salasana ja tunnus lista. Ehkä se sieltä löytyy- Anonyymi
ps. Sitähän tarvitaan viimeistään kun vaihtaa kännykkää uuteen ja pitää avata uudelleen. Ja tuo pankissa köynti muuten maksaa. Ne perii siitä jonkun 4-10€
- Anonyymi
Ps2
Tulipa testattua ja muistin salasanan ilman listaa. Se oli yllätys, että se avainpari tulee tekstiviestinä puhelimeen, eikä tietokoneen näyttöön kuten aiemmin joskus pari vuotta sitten.
- Anonyymi00010
On salasana ollut aina 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001129
- 50942
- 119903
- 145877
- 70677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40669Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187627- 33594
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.103588- 70579
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47578- 80540
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4483- 46480
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64469Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466- 42460