Montakohan miestä Sofialla on ollut tänä vuonna?

Anonyymi-ap

A) 1-10

B) 11-20

C) 21->

15

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullista. Epäluotettava tasapainoton. En kadehdi hetkeäkään. Kaipaan vain yhtä jota rakastan ja pidän itselläni.

• Anonyymi

B) 11-20

• Anonyymi

Tähän mennessä B mutta loppuvuoden aikana muuttuu C:ksi.

• Anonyymi

Sofia ei ole kuitenkaan kolmen lapsen yksinhuoltaja joilla lapsilla vielä kaikilla eri isät 😳

ARGH 😩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ei ole kuitenkaan kolmen lapsen yksinhuoltaja joilla lapsilla vielä kaikilla eri isät 😳

ARGH 😩

Ainakin yksi abortti tehtynä eli tajuaa itsekin ettei ole henkisesti valmis äidiksi vaikka "haluan perheen ja läsnäolevan miehen". Koiraakaan ei kyennyt pitämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ARGH 😩

Nyt en ymmärtänyt kommenttia, vai otatko jo edellisen sukupolven vertailunkohteeksi?

Jos näin on, niin eikös Sofiallakin ole veli ja sisaruspuolia useampi, eli ei kaikilla lapsilla ole sama isä?
        Jos tämä on sun pointti, olet keskenkasvuisen säälittävä rääväsuu, et mitään muuta.

ARGH 😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt kommenttia, vai otatko jo edellisen sukupolven vertailunkohteeksi?

Jos näin on, niin eikös Sofiallakin ole veli ja sisaruspuolia useampi, eli ei kaikilla lapsilla ole sama isä?
        Jos tämä on sun pointti, olet keskenkasvuisen säälittävä rääväsuu, et mitään muuta.

ARGH 😬

Onneksi en sentään ole kundaalirekimaster, jonka kirjoitustaito / ajatusmaailma on erittäin noloa ja säälittävää 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin yksi abortti tehtynä eli tajuaa itsekin ettei ole henkisesti valmis äidiksi vaikka "haluan perheen ja läsnäolevan miehen". Koiraakaan ei kyennyt pitämään.

Eiköpä Sofialle ole ainakin kaksi aborttia tehty....ei se tuohon yhteen jää. Nousiaisen kanssa oli vielä tuolloin naimisissa, joten ei Sofiasta ole äidiksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ARGH 😩

16:13 Eikö Sofian äiti ollut yksinhuoltaja, mutta oliko kaikilla lapsilla eri isä?🤔🤔🤔

ARGH🤤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi en sentään ole kundaalirekimaster, jonka kirjoitustaito / ajatusmaailma on erittäin noloa ja säälittävää 🤣

18:04 Niin, kun sä oletkin pelkkä nolla, joka ei ole koskaan kouluja käynyt, kun ei osaa käyttää pistettä lauseen lopussa, eikä välimerkit ole oikeissa paikoissa!🤣😂

Olet todella säälittävä ja nolo, mutta sähän oletkin sairas päästäsi!!😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten "kundaalirekimaster" liittyy tähän ketjuun, vai etkö sä pöljä todellakaan osaa lukea? Olet todella pöljä ja yksinkertainen, en viitsisi tuollaista oksettavaa AIVOTONTA vanhaa ukkoa edes sääliä!!!🤮

• Anonyymi

Mitä jos on tuhansia, joutuuko aloittaja ottamaan rauhoittavan pillerin 😱🫧

• Anonyymi

Vaikka soffa ei pihtaile niin ei kai sentään tuhansia miehiä yhden vuoden aikana. Työväline joutuisi kovalle koetukselle....

• Anonyymi

Eiköhän tuo C vaihtoehto ole ihan oikea Sofialle, on jo pelkästään vuoden sisällä miehet vaihtuneet tiuhaan tahtiin....

• Anonyymi

Sofia ehtii vielä tänä vuonna tehdä uuden ennätyksen miespanojen suhteen....Pikkumies kun palaa vaimon helmoihin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe