Muslimit noudattavat paremmin Jumalan 10:tä käskyä kuin kristityt! He siis tekevät Jumalan tahtoa enemmän kuin kristityt. Siitäpä visainen pulma? Suosiako muslimeja, jotka tekevät tahtoni, vaiko kristittyjä, jotka eivät tee tahtoani? Se on se ensimmäinen käsky joka kuuluu näin "2 (1) Minä (olen) Herra sinun Jumalas; joka sinun Egyptin maalta orjuuden huoneesta ulos vienyt olen.
3 Ei sinun pidä muita jumalia pitämän minun edessäni.
4 Ei sinun pidä tekemän sinulles kuvaa eikä jonkun muotoa, niiden jotka ylhäällä taivaassa ovat, eli niiden, jotka alhaalla ovat maan päällä, eikä niiden, jotka vesissä maan alla ovat.
5 Ei sinun pidä kumartaman niitä, eikä myös palveleman niitä: Sillä minä, Herra sinun Jumalas, olen kiivas Jumala, joka etsiskelen isäin pahat teot lasten päälle, kolmanteen ja neljänteen polveen, jotka minua vihaavat;
6 Ja teen laupiuden monelle tuhannelle, jotka minua rakastavat, ja pitävät minun käskyni.
Kuvien tekemisen kielto!
Lain noudattaminen!
29
226
Vastaukset
- Anonyymi
Musut on rikollisia. Joku pedari oli niiden boss. Sairasta.
- AnonyymiUUSI
Muslimit ei noudata lakeja surutta raiskaavat käyttävät huumeitä ja muita päihteitä näinkö koraani neuvoo. Muslimit on suuri jätekasa.
- Anonyymi
muslimeissa elää maailman tuhoisuus, kaiken pyrkivät tuhoamaan ja tappamaan tavoilleen
- Anonyymi
ei näistä tule ihmisten kanssa eläjiä ei koskaan
- Anonyymi
googlaas
- >> islamiset sodat
siinä ei loppua tule luetteloihin- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Ristiretket, kristinuskonharhaisten seisokkilukemistoa.
LÄHI-IDÄN TYHJYYS ON TÄSTÄ PERÄISIN
Muhammad viipyi Mekassa lähes kolme viikkoa. Sinä aikana hän saattoi voimaan uuden järjestyksen. Hänen käsityksensä hallinnosta oli kapea. Oli vain säännöt ja määräykset, jotka hän sanoi saaneensa Jumalalta, sekä rukoukset ja rukousrituaalit Jumalan palvelemiseen. Hallinnon tuli pakottaa nämä säännöt voimaan.
Siihen mennessä hän oli laatinut säännöt ja määräykset, jotka käsittivät lähes kaikki osa-alueet, jotka kuuluivat sen ajan Hijazin elämään. Hän nimitti saarnamiehiä opettamaan mekkalaisille rukousrituaalit ja säännöt sekä määräykset. Hän nimitti myös tuomareita. Heidän tehtävänään oli rangaista jokaista, joka poikkesi säännöistä.
- Anonyymi
26.10.2024
Raamatunteksti(t)
Danielin lisäykset (apokr.) B
40Seitsemäntenä päivänä kuningas tuli pitämään valittajaisia Danielille. Luolalle saavuttuaan hän kurkisti sisään ja näki, että Daniel istui siellä. 41Silloin hän huusi kovalla äänellä: »Suuri olet sinä, Herra, Danielin Jumala! Ei ole ketään muuta kuin sinä!»
Danielin lisäykset (apokr.) B:40-41
JA NÄINHÄN SIINÄ KÄVI
42Hän käski vetää Danielin ylös mutta heitätti luolaan ne, jotka olivat yrittäneet tappaa Danielin, ja leijonat söivät heidät heti hänen nähtensä. - Anonyymi
Tiesittekös, että ruumis on sielun vankila? Ja Pyhän hengen temppeli on sielu eikä ruumis niinkuin porton opettajat sanovat!
- Anonyymi
Tämä pitää paikkansa yksinkertaisuudessaan näin, maallisuudessa ei ole mitään pysyvää jota pitäisi säilyttää hengen mukana.
Siis kiviläjä on aivan turhake kumarrella - Anonyymi
Tosiaan olet tuonut tuossa esille paljon enempi mitä ymmärämme todellisuutta siitä
Siitä voikin päätellä ruumin vankila osuuden ajassa mitättömäksi mikä hylätään ja anteeksi annetaan, koska se on alussa niin suunniteltukin jo - Anonyymi
Mutta jos ISLAM RUPEAA KOVASTIKKIN PÄÄLE KÄYVÄSI ON KÄYTETTÄVÄ OIKEITA MENETELMIÄ NÄITTEN TYSSÄÄMISEKSI
SIINÄ EMME MITÄÄN MENETÄ EIVÄTKÄ HEKÄÄN KÄÄRMEISYYKSISSÄÄN
- Anonyymi
Kristikunta Rooma on Babylonin Portto jolla on päällä verestä punainen puku. Tuo puku revitään pois vihassa , mutta tapahtuu mysteeri. Tilalle annetaan puhtaan valkoinen pellavavaate ja portto muuttuu Karitsan morsiamneksi.
Se käy sitten Jumalan Sanan valkopukuisten soturien kanssa yhdessä taisteluun VÄÄRÄÄ PROFEETTAA vastaan joka tuomitsi tuon Porton vaikka hän on Jeesukselle rakas Magdalan Maria oikeasti.
Kuka on väärä profeetta muu kuin syyttäjä ja pilkkaaja. Emme tiedä hänestä vielä mitään sillä rakkaus peittää kaiken. - Anonyymi
USKON TÄRKEYS ON YLI KAIKEN
Elävän veden voima
Elävä vesi synnyttää elämää. Jeesuksen lupaus on voimassa tänäänkin. Kun evankeliumin vesi saa synnyttää uskon, häneen uskovasta tulee elävän veden lähde. Lähde on aivan kuin astia. Astia ei tuota vettä, vesi tulee siihen muualta. Herra Jeesus on itse tuo evankeliumin vesi. Hänen sovitustyönsä parantaa kaikesta synnistä. Siitä autuuden lähteestä profeettakin kehotti ilolla ammentamaan vettä (Jes. 12:3). Elävä vesi sammuttaa ikuisen elämän janon.
OLEVAISUUS ON NÄIN TEHTY ELÄVÄKSI - Anonyymi
Aloittajalle MUSSUKKA KULKEE PALANEILLA JALOILLAAN MUKAS JUMALAN TIETÄ
SEHÄN NYT ON SELVÄÄ /// JOTTEI NIILLÄ PITKÄLLE PÖTKITÄ - Anonyymi
Päivän Sana
27.10.24
Minä päättelen, etteivät nykyisen ajan kärsimykset ole mitään sen kirkkauden rinnalla, joka vielä on ilmestyvä ja tuleva osaksemme. Room. 8:18
Ei mitään tulevan kirkkauden rinnalla, ei yhtään mitään. Taivaan täytyy olla todella ihmeellinen paikka. Paavali oli itse saanut siitä esimakua ja kuullut puheita, joita ei ollut lupa sanoa ääneen. Hän tiesi mistä kirjoitti, mikä meitä kristittyjä tien päässä odottaa. Ja hän tiesi myös sen, miten kovaa voi tämä elämä ja kristityn osa siinä olla. Paavalia oli pahoinpidelty ja hänet oli lähes tapettu useamman kerran. Koska hän kykeni vertaamaan tämän elämän murheita taivaassa odottavaan iloon, hän toivoi pääsevänsä jo pian Herransa luokse. Paavali tahtoi rohkaista muitakin sillä, että mikään maailmassa kohtaamamme kärsimys tai vaikeus ei ole yhtään mitään sen rinnalla, mikä meitä odottaa. Ei mikään.
Pystyykös tätä muulla käsittämään KUIN USKOMALLA - Anonyymi
27.10.2024
Raamatunteksti(t)
Matteus 6
14»Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi. 15Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
Matteus 6:14-15
Tähän jatkoksi mitenkäs on näyttävä kumarrus konttaus, kun sanotaan näin näyttävyyksistä
16»Kun paastoatte, älkää olko synkän näköisiä niin kuin tekopyhät. He muuttavat muotonsa surkeaksi, jotta kaikki varmasti huomaisivat heidän paastoavan. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. 17Kun sinä paastoat, voitele hiuksesi ja pese kasvosi. 18Silloin sinun paastoasi eivät näe ihmiset, vaan Isäsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
Kaiken ylläpitäjällä on kaikki temput ja tekemättömyydet hyvin yläällä vihkosessa piironkilaatikossaan - Anonyymi
Päivän Sana
28.10.24
Te olette maan suola. Mutta jos suola menettää makunsa, millä se saadaan suolaiseksi? Ei se kelpaa enää mihinkään: se heitetään menemään, ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa. Matt. 5:13
Suolaksi muuttuminen lienee kovaa työtä. Mutta suolaksi on muututtava, siihen on pyrittävä tosissaan. Niin kristitty aloittaa kovan kilvoittelun ja ajoittain uskoo savotassa onnistuvansakin. Kunnes koittaa taas paluu karuun arkeen. Hän törmää jälleen syntisen sydämensä murtumattomaan kallioon. Rankaksi käy suolaksi muuttuminen. On oikein kilvoitella hyvä uskonkilvoitus ja pyrkiä pääsemään perille. Vielä tärkeämpää on oivaltaa, että pelastuksen osallisuus saadaan armosta lahjaksi. Kilvoitus on kristityn kiitosta siitä, että hänet on jo pelastettu ja synnit on jo kannettu. Taivaaseen matkalla oleva kristitty ei tahdo murehduttaa Jumalan Pyhää Henkeä tekemällä enää syntiä. Lohdullista on myös huomata, että Jeesus ei sanonut: ”Tulkaa maan suolaksi”, vaan: ”Te olette maan suola.” Sanan hylkäävä kristitty menettää pian makunsa, mutta jokainen sanaan pitäytyvä on tietämättäänkin suolana maailmassa.
Ruumis on maan tomua jolle taival on aina LUHYT
- joka luulee ruumiinsa toiveita taivaissakin täyttää on ikuisesti kuollut- Anonyymi
Aloituksen otsikko - Lain noudattaminen!
ON KAIKKI TYHJYYTTÄ PULLOLLAAN
- Anonyymi
LUOJA OLISI TAVATTOMAN KIITOLLINEN KRISTITTYJEN PUOLESTA, MIKÄLI ISLAMILAISISTA PÄÄSTÄISIIN EROON.
- Anonyymi
28.10.2024
Raamatunteksti(t)
Jesaja 64
3Ikimuistoisista ajoista ei ole tietoon tullut,
ei korva ole kuullut, ei silmä nähnyt,
että olisi muuta jumalaa kuin sinä,
Jumalaa, joka auttaa
niitä, jotka häntä odottavat.
Jesaja 64:3
11Voitko sinä, Herra, tyynenä katsoa tätä?
Yhäkö vain olet vaiti ja annat vaivaa vaivan päälle? - Anonyymi
Päivän Sana
29.10.24
Aina kun olin vähällä kaatua, sinun armosi, Herra, oli minun tukenani. Ps. 94:18
Minä en uskoa etsinyt, mutta se löysi minut. Omat ajatukseni tulevaisuudesta ja elämästä olivat aivan erilaiset, kuin mihin minut lopulta johdatettiin. Kuinka viisaasti Herramme vetikään tielle. Kärsivällisesti ja kiireettä hänen otteensa tuli lujemmaksi ja asiat selkeämmiksi. Jumala veti lähelleen ja kirkasti sovituksen. Kun olin lähdössä tämän maailman matkaan, hän antoi sopivan ristin, joka asetti jalkani oikealle tielle ja käänsi katseeni hänen tahtomaansa suuntaan. Kun olen joskus ollut nääntyä elämän kipujen alla, on Jumala antanut armonpisaroita sopivan määrän, ja olen voinut pysyä pystyssä. Omaan uskooni tai tekoihini en ole voinut turvautua, mutta Jeesuksen varaan olen voinut aina laittaa koko elämäni. Ristin armo on tullut todeksi ja vahvistanut sydäntä.
Elämä on paljon suurempi mitä maallisuudessani nään. - Anonyymi
”Mene pois, Saatana!
Kiusauksen varsinainen olemus oli siinä, että Jeesus ei vain nähnyt kaikkien valtakuntien loistoa, vaan myös sen hirvittävän syvän pahuuden ja pimeyden vallan, jossa ne olivat. Jeesus oli suostunut siihen, että nämä valtakunnat voitettaisiin ja se voisi tapahtua vain kärsimyksen ja kuoleman tiellä. Viettelijä yritti vääntää Jeesuksen valitsemaan tavoitteen saavuttamiseksi helpomman tien kuin Golgatan tie tulisi olemaan. Arvovaltaisesti Jeesus vastasi:
”Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: ’Herraa, sinun Jumalaasi, sinun on kumarrettava ja häntä ainoaa palveltava’.”
Tällä Jeesus tarkoitti, että Hänen tehtävänsä suorittamiseen tarvittava voima olisi taattu Jumalan hallinnan alaisuudessa. Pysymällä Jumalalle alamaisena Hän tulisi voittamaan valtakunnat itselleen. Saan ne Jumalalta – en Saatanalta, ja teen sen Jumalan tahtomalla tavalla.
Jeesuksen voittoisiin sanoihin: ”Mene pois, Saatana!” sisältyi profetia. ”Sinä lupaat valtakunnat kumarrusta vastaan, minä saan ne ajamalla sinut ulos.”
TAIVAAN MITAT TOTEUTUVAT AINA- Anonyymi
Päivän Sana
30.10.24
Minun sydämeni iloitsee, mieleni riemuitsee, minun ruumiini ei pelkoa tunne. Sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan, et anna palvelijasi joutua kuoleman valtaan. Ps. 16:9–10
Joskus Jumala antaa kuoleman rajalla elävälle kristitylle rauhan, joka ei ole tästä maailmasta. Hän saaarmon kohdata kuolemansa turvallisin mielin, vakuuttuneena siitä, että Jeesus ottaa omansa luokseen. Kuolema ei enää näyttäydykään suurena, pelottavana ja tuntemattomana vihollisena, vaan ainoastaan kuin unena, josta kristitty herää taivaaseen. Jumalan läheisyys tuo ilon ja antaa vapauden erota tästä elämästä kyllänsä saaneena. Kuolemaansa pelkäävän ja sen edessä vapisevan kristityn osa ei ole tosin lopputuloksen kannalta yhtään sen huonompi. Kun hän huutaa Jeesusta avuksi elämässään ja kuolemassaan, hän on varmasti matkalla taivaaseen, vaikka kauhistuisikin tuntemattoman edessä. Pelko ei kadota ketään, epäusko kadottaa.
Kuolema on kuolevia varten tapahtuma ei eläviä varten.
- Anonyymi
Missäs viipyy islamin reseptit elämälle, mitäs se kivikasa huokuu siitä...
- Anonyymi
Islam on mielisairaus. Suomessa saa ihan vapaasti valita ei ole pakko olla muslimi.
- Anonyymi
Islam on uskonto niinkuin kristinusko! Usko on jotain aivan muuta! Islam myös on yksi porton lahkoista! "Etsikää ensin Herraa niin kaikki muukin teille annetaan". Kehoitan rukoilemaan vilpittömästi yksin kammiossanne niin löydätte Herran. T: Mikael, viestiketjun aloittaja.
- Anonyymi
Teologit eli porton papit Lutherin johdolla poistivat kymmenestä käskystä kuvien tekokiellon! Poistamalla sen katekismuksesta tai muuten vain "selittämällä" sen pois.
- Anonyymi
lähi-itää pitäisi enempi näyttää yleisesti kanavilla mitä huuhailua se elämä näillä siellä on ja kun se kivi niin pistää nämä polvilleen ja kiertämään hurmoksessa sitä
TÄMÄ KAIKKI AIVAN TYHJYYTTÄ ON
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138