Saanko kysyä miten toi juttu menikään?
Piti vaan laittaa kukkia tyynyn alle kuin meni nukkumaan, eikö muuta? Osaako joku kertoa??
Juhannuksen aikaan kukkia tyynyn alle?
7
1831
Vastaukset
- Jossu
kukkia pitäisi laittaa joko 7 tai 9 eri sorttia tyynyn alle jolloin näkisi unessa tulevan sulhasen... : ) mutta vastaava keino on laittaa sukka (villasukka) vasempaan jalkaan väärinpäin...
iloisia juhannustaian hetkiä sulle! - rentukka
Piti kerätä seitsämän erilaista kukkaa ja laittaa ne tyynyn alle ja unessa sitten näkee tulevan miehensä.Joten kauniita unia!!!
- Moko
Kerää seitsemän erilaista kukkaa tyynysi alle juhannusyöksi, tai vain muutama kukka neljän tien risteyksestä.
- miuku
seitsaman erilaista kukkaa seitsamalta eri niitylta huomisyona tyynyn alle...ja sitten pitaisi nahda unta tulevasta puolisosta.
hyvaa juhannusta!
- mie♡
Netistä löytyy hakusanalla "juhannustaika" erillaisia keinoja. Taitaa tuo kukkajuttu olla yleisin =D
- Kuukkelipylly
Mä tungin kolme tulppaania pyllyyn, tuntuu ihanalta!
- Samppa2212
Osaan. Pitää laittaa Juhannus iltana 7 tai 9 erilaista kukkaa tyynyyn alle ja sitten nukkua. Näet unta sulhasestasi tai puolisossasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221