Kierroksilla vipattaa näitä haitta-aineita pakokaasun päästömittauksessa.
Bensakoneen häkä ja palamaton pakokaasu
9
204
Vastaukset
- Anonyymi
Etsi se vika ja korjaa. Näin tehdään korjaamollakin, sinä vain maksat.
- Anonyymi
Tuolla nenäkkyydellä vain ei saa ainuatakaan asiakasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla nenäkkyydellä vain ei saa ainuatakaan asiakasta.
Näin se vaan tehdään korjaamollakin, vaikka se herne nenässäsi kuinka kaihertaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se vaan tehdään korjaamollakin, vaikka se herne nenässäsi kuinka kaihertaakin.
Mutta ne ei ymmärrä vikadiagnoosien koodeja, pitäisi olla joku vieressä osoittamassa sormella, mitä katsotaan. Ovatko kirjoitustaitoisiakaan.
- Anonyymi
Puksuttaa liian rikkaalla, eikö ilma stondis toimi?
- Anonyymi
Tai ei polta kunnolla. Koska on tulpat vaihdettu ja muu sytysjärjestelmä huollettu?
- Anonyymi
Tulpat ovat uudet ja puoliako tarkoitat.
- Anonyymi
Museoautoissa on paljon ongelmia.
- Anonyymi
Totta tuiset! Minulla on melkein museoauto jokapäiväisessä ajossa, vasta 36 v. Ja ongelmia on! Joka kesä jarruremontti. Öljyäkin syö lähes sen, mitä VAG:n koneet uutena, mutta paha purkaa autotallissa kun nostureita puuttuu. Pitää vain kaataa lisää sitä mukaa kun kuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1996994- 1592066
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551140Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71016Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41949