Tuota otsikon jankutusta riittää päivittäin mainoskanava Ylellä kyllästymiseen asti. Yle-veron maksaja kaipaisi ohjelmia ilman mainosjankutuksia. Näitä ja muita jankutuksia riittää jatkuvasti. Tehkää jatkossa ohjelmiakin.
ÄLÄ ALOITA ALUSTA !!!!!!!
11
161
Vastaukset
- Anonyymi
Täsmällisesti näin.
Olen kurkkuani täynnä Ylen omahyväistä katsojan (maksajan) kiusaamista.
Kyllä areena on turha juttu!- Anonyymi
Nuo mainosjankutukset(varsinkin ne englanninkieliset)on kuin jonkun kehitysvammaisen laatimia HELVETTI! JUMALAUTA! VITUN TYPERIÄ!!! laatijat sekä toteuttajat sitoisin puupylväisiin kaikkien pilkattavaksi ja kananmunilla vapaasti pommitettavaksi.Saisivat katsojilta konkreettisen vastauksen/mielipiteen niistä heidän päälleen saa myös kusta eli heittää kepillisen ihan vapaasti niin paljon kuin lystää.
- Anonyymi
Kun ja koska katselen teeveetä ajoittaian ja silloinkin kun lauantaian jos ei muuta niin silloin Ylen 1. josta tulee koko ilta riittävää ja laadukasta kunnollista ohjelmaa joka kun eilen päättyi illan viihde pläjäytkseen kovan viikon ilta, hamia vaan ironisesti siitä on kaikki totta.
Siksi tuntuu että kaikki mainos yms rahoitteiset kanavat eivät ole minua vartena koska mainontaa ei jaksa , ja ohjelmien tiisereitä varsinkin mtv3 ja nelonen kun mainostaa keskinkertaisia ohjelmiaan jatkuvasti siksi Yle ja sen ajallaan tulevat laadukkaat oikeat ohjelmat. - Anonyymi
Kyllä jankutusta aivan se kun nainen riehuu ylesovellus samaa!! Siis miksi mainontaminen älytöntä !!? Ja muutkin mainokset!
- Anonyymi
Onhan Ylellä vaihtoehtoja. Voit valita Suomen Elokuvasäätiön tuella framille nostetun kehopositiivisen tankin esittelemässä peräänsä seksiklubilla, tai voit valita samaisen kehopositiivisen tankin esittelemässä rintavarustustaan seksiklubilla. Että eikös tämä ole muka monipuolista, koska on kaksipuolista ja lisäksi seksipuolista? Hän? Lisäksi on myös niin äärettömän rohkeaa palvella imbesillejä tirkistelijöitä, joihin Ylen toimijoiden on niin tavattoman helppo samaistua.
- Anonyymi
Yle tukee viihdemarkkinaa hampaat irvessä, siispä toimittajat juoksevat yökerhoissa etsimässä sorrettuja burleskiperiä ja jänniin paikkoihin lävistettyjä muunsukupuolisia.
- Anonyymi
Victoria loved sex, Victoria loved sex! Älä aina aloita alusta!
Sen mainosmuijan ääni on kamalinta mitä olen kuullut vuosikymmeniin.- Anonyymi
PERKELEEN VAMMAINEN MAINOS JUST SE ENGLANNINKIELINEN! SUU PUTKIMIEHEN TEIPILLÄ TUKKOON NIIN EIPÄ VOI ENÄÄ HOKEA SITÄ RAIVOSTUTTAVAA HOKEMAA, LISÄKSI HUUDETAAN KORVAAN TÄYSILLÄ MEGAFONIN LÄPI ETTÄ'' EN PERKELE ALOITA VAAN VAIHDAN KANAVAA!!!'' KYLLÄ MAHTAA KORVASSA TINNITTÄÄ SEN JÄLKEEN HYVÄ JOS MITÄÄN ENÄÄ KUULEE SAA ITSE VALITA KUMPAAN HUUDETAAN ps..PYSYVÄ KUULOVAMMA.
- Anonyymi
Minulla nuo on aivan yhdentekeviä mutta kun haluaisin seurata uutisia... se pimputus puheen taustalla. Ketä varten se on ? Ei ainakaan heitä meitä joilla on hankaluutta kuulon kanssa. En edes ole vanha , mielestäni. 32 lasissa. Muuten uutisten visuaaliseen rauhattomuuteen oon tottunut, mutta se pimputus...
- Anonyymi
Samaa ***tanan pimputusta aina kun ohjelma vaihtuu. Tuskin edes viimeisin musiikkihullu haluaa kuunnella sellaista. Antakaa yle-veron maksajille kunnon ohjelmia ilman ylimääräistä musiikkiskeidaa, joka pauhaa kovemmalla äänellä kuin normaalit ohjelmat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ***tanan pimputusta aina kun ohjelma vaihtuu. Tuskin edes viimeisin musiikkihullu haluaa kuunnella sellaista. Antakaa yle-veron maksajille kunnon ohjelmia ilman ylimääräistä musiikkiskeidaa, joka pauhaa kovemmalla äänellä kuin normaalit ohjelmat.
Aivan. Toistuvat pimputukset ja typerät mainokset, kuten "älä aloita alusta" saavat kääntämään kanavaa. Onneksi edes muutama maltillinen näyttää kunnon dokumentteja, tosin mainoksilla höystettynä ilman rasittavaa pimputusta. Kuka lienee se typerys joka päättää pimputuksista ym.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877