Itsepäinen nainen omaksi? Jos leivon pullaa houkuttimeksi, auttaako🤔
Miten huijata puijata
19
369
Vastaukset
- Anonyymi
No hei tuo pulla ois aikas kova veto kyllä… mikään ei oo parempaa ,kun tuore korvapuusti kahvin kylessä;)..
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Ei tehoa ainakaan minuun😶
- Anonyymi
En kö edes bostonpulla🤔
- Anonyymi
Kyllä kelpaisi🥰. En ole itsepäinen joten ei kuitenkaan mulle tämä.
- Anonyymi
Voisin silti valmistaa sellaisen, tietenkin kahvin kera🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin silti valmistaa sellaisen, tietenkin kahvin kera🤗
Se olisi mukavaa😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi mukavaa😊
🥺💕😘
- Anonyymi
Hauska... naiseen voi tehota myös sormus
- Anonyymi
Ai jos kampean itseni jostain menneisyydestä ja ilmestyn vain ovelle sormusta antaen 🤔
- Anonyymi
Tuskin eiköhän semmoin tajua ihan itsekin ettet ole minkään muun kun pillun perässä
- Anonyymi
Miten sitten ilmaista etten olisi ollut piirakan perässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitten ilmaista etten olisi ollut piirakan perässä?
Varmaan pistämällä lapun luukulle
- Anonyymi
Jos vaikka aloittaisit viestillä ja kysymällä siltä naiselta mitä kuuluu? Näyttämällä että välität.
- Anonyymi
Mitä jos nainen kysyisi aluksi? Kuitenkin käsittääkseni hän oli potkimassa minua munille, ainakin mitä se yks väitti🤔
- Anonyymi
Kosit heti aluksi niin ainakin jäät mieleen.
- Anonyymi
Auttaa, muttei anna takuuta toivotusta lopputulemasta😋🥰 Kertoo enemmän sinusta itsestäsi, ovela olisit😂 Tykkään!
- Anonyymi
🤔😘🥰
- Anonyymi
Jos olet hyvä pullan leipoja ja mukava sekä kiinnostava niin voi onnistuakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877