Kun te tulette jäämään kiinni, ja se tapahtuu hyvin pian. Se tulee olemaan niin nautinnollista :) :) :)
Vastaukset 11
- Anonyymi
Mä odotan sitä päivää kun tietty taho saa mun kirjelmän eikä tarvitse enää koskaan tavata. Sitten ei enää ole mitään väliä.
- Anonyymi
💊🛏️🌑
- Anonyymi
Jäämään kiinni mistä kuinka voi jäädä kiinni mistään laittomasta ainakaan kun ei itse tee muuta kun nukkuu ja töitä tosin ny on työnteko ollu vähissä kun tarttis työpaikka taas vaihteeksi ehtiä tai kokeilla onko tuuria saada työpaikka
- Anonyymi
Kyllä, olen samaa mieltä. Aloituksen teki joku muu.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ne stalkkerit tuhoaa elämiä.
- Anonyymi
Tehkööt mitä haluaa. Aina voi nukahtaa eikä enää herätä 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehkööt mitä haluaa. Aina voi nukahtaa eikä enää herätä 🙏
No jaa... eipä liity minuun... uhkailkaa keskenänne
- Anonyymi
Jäämään kiinni mistä? 😂 voi sinun tyhjää elämää
- Anonyymi
kenelläköhän se tyhjä on kun aikaa vaan muita kiusata!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kenelläköhän se tyhjä on kun aikaa vaan muita kiusata!!
Jos ois oma elämä niin siinä ei kuule muiden kiusaamiset käy ees mielessä joten!!
- Anonyymi
Toivottavasti tämä on totta 🎉
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851554
- 851332
- 1041058
- 48889
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9741Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30611Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567