Jos kerran hyvästit haluat sanoa

Anonyymi-ap

niin älä marise mitään jos näet mun toisen kanssa vaikka en tässä nyt itseä halua mitenkään kehuskella.

26

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisin vain helpottunut.

• Anonyymi

Mikään ei siis ole muuttunut. Nainen on hyvä ja tekee mitä haluaa. En ole sinua tähänkään asti estellyt. Arvostan erilaista toimintaa. Ehkä jossain on minulle nainen, joka ei ole täynnä vieraiden miesten eritteitä.

• Anonyymi

Sivusta- miksi oletat, että haluaisin ihmisen joka hakkeroi muiden laitteita? Mieti mitkä psyykkiset traumat yksityisyyden riistäminen aiheuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta- miksi oletat, että haluaisin ihmisen joka hakkeroi muiden laitteita? Mieti mitkä psyykkiset traumat yksityisyyden riistäminen aiheuttaa.

Hienoa et pidät palstaa yksityisenä laitteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö tämän miehen provoilun tulkitsit? Selvästi, mutta miks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei taida kuitenkaan itsellä olla myöskään rajallisuuden kokemuksia? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelimellani käymät keskustelut tulevat systemaattisesti heidän tietoon joihin tutustun. Osa tiedosta vääristeltynä. Tieto on selvästi sellaista jolla koitetaan eristää. Osa jutuista ilmestyy tänne hyvin tarkkoine yksityiskohtineen ja tätä tapahtuu päivittäin. Vain hakkerointi voi selittää tapahtumat. Laitteista on nähtävissä niiden kaappaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhelimellani käymät keskustelut tulevat systemaattisesti heidän tietoon joihin tutustun. Osa tiedosta vääristeltynä. Tieto on selvästi sellaista jolla koitetaan eristää. Osa jutuista ilmestyy tänne hyvin tarkkoine yksityiskohtineen ja tätä tapahtuu päivittäin. Vain hakkerointi voi selittää tapahtumat. Laitteista on nähtävissä niiden kaappaus.

Juuri parisen tuntia sitten Google ilmoitti taas kuten eilenkin että suljetaan tili,ovat havainneet epäilyttävää toimintaa.Stana!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko mitenkään ystävällisesti kertoa miten niistä laitteista näkee että on kaapattuja?
        Tai joku muu jos olisi ystävällinen ja kertoisi 🥺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat liittyä siihen hommaan kun

AINA VÄHÄTTELET

sekä oot sitä mieltä että

EI
        sellaista
        MUKA
        ole
        TAPAHTUNUT
        kenellekään.

PAITSI

kun on kyseessä se joku
        ped... iili...
        eikun siis...

Sä olet kyllä siinä mielessä hieman
        diudiu tms kun
        VÄITÄT
        sillein
        VAIKKA
        siitä on kerrottu useammankin kerran että

SIITÄ ON OLEMASSA ERITTÄIN SELKEÄT SEKÄ PITÄVÄT TODISTEET.

• Anonyymi

No empä ole koskaan syyllistyny tuohonkaan eipä ole nainen ainakaan minun riesani sen jälkeen suhtautumiseni on tälläinen siksi että entinen yleensä aina entinen syystä

• Anonyymi

Sinä teet valintasi itsenäisesti.

• Anonyymi

Ei hyvänen aika tätä.

• Anonyymi

Tee mitä lystäät.

• En sanonut hyvästejä??? Mulla on vaa tunne, että et kaipaa minua ja olet onnellisessa suhteessa, kuten sanoit, luotan yhä mun intuiitioon vähän, mutta en voi ikuisesti elää sen varassa et mitä jos sittenkin.

Joten jos Veera sul on tunteita mua kohtaan, tai haluut olla munkaa, niin ilmaise siitä mulle jotenki. Oot mun sydämes aina.

• Anonyymi

Ei toi aloitus välttämättä ollut sulle. Voi olla jollekin ihan toiselle.

• Anonyymi

en halua, enkä ole sellaista sanonut...

• Anonyymi

Ei sinun onnesi ole minulta pois.

• Anonyymi

No jos mies noin ajattelisi antaisin mennä, eipä tuo tosissaan ollutkaan?

• Anonyymi

"rontti"
      Itse halusit välit poikki.
      (Niin mulle kerrottiin)

• Anonyymi

Osaan sanoa hyvästit muualla kuin palstalla.
      Opettele myös sinä Ap se.

• Anonyymi

Voisko se olla esim sellainen eikö me voitais vielä puhuu- vaihe? No ns palstalla tietenkään ei, siinähä se vitsi piileekin

• Anonyymi

Aivan varmasti myös minä löydän elämäni rakkauden. Ei voi väkisin odottaa rakkautta kaivatulta.

• Anonyymi

Juu tiedän oman arvoni en itkeskele perääsi ym

• Anonyymi

En ole mitään tuollaista toivonut enkä julkaissut. Miksi harmitella, kun tietää, että teki jotain asialle. Aina ei tule toivottua tulosta.

• Anonyymi

Aikamoista välttelyä tehnyt nyt pari päivää kun tuo äijä ilmaantui näköjään lähimaastoon. Tuntuu vähän samalta kuin sammakolla äkeen alla tai jänis auton ajovaloissa. Hermot tässä menee loputkin. 🚬👩🏻‍🦳Ei pääse palstallekkaan trollaamaan kun koko ajan saa väijyä kulman takana ettei osu kohdakkain😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe