niin älä marise mitään jos näet mun toisen kanssa vaikka en tässä nyt itseä halua mitenkään kehuskella.
Jos kerran hyvästit haluat sanoa
26
427
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin vain helpottunut.
- Anonyymi
Mikään ei siis ole muuttunut. Nainen on hyvä ja tekee mitä haluaa. En ole sinua tähänkään asti estellyt. Arvostan erilaista toimintaa. Ehkä jossain on minulle nainen, joka ei ole täynnä vieraiden miesten eritteitä.
- Anonyymi
Sivusta- miksi oletat, että haluaisin ihmisen joka hakkeroi muiden laitteita? Mieti mitkä psyykkiset traumat yksityisyyden riistäminen aiheuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta- miksi oletat, että haluaisin ihmisen joka hakkeroi muiden laitteita? Mieti mitkä psyykkiset traumat yksityisyyden riistäminen aiheuttaa.
Hienoa et pidät palstaa yksityisenä laitteena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö tämän miehen provoilun tulkitsit? Selvästi, mutta miks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei taida kuitenkaan itsellä olla myöskään rajallisuuden kokemuksia? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimellani käymät keskustelut tulevat systemaattisesti heidän tietoon joihin tutustun. Osa tiedosta vääristeltynä. Tieto on selvästi sellaista jolla koitetaan eristää. Osa jutuista ilmestyy tänne hyvin tarkkoine yksityiskohtineen ja tätä tapahtuu päivittäin. Vain hakkerointi voi selittää tapahtumat. Laitteista on nähtävissä niiden kaappaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelimellani käymät keskustelut tulevat systemaattisesti heidän tietoon joihin tutustun. Osa tiedosta vääristeltynä. Tieto on selvästi sellaista jolla koitetaan eristää. Osa jutuista ilmestyy tänne hyvin tarkkoine yksityiskohtineen ja tätä tapahtuu päivittäin. Vain hakkerointi voi selittää tapahtumat. Laitteista on nähtävissä niiden kaappaus.
Juuri parisen tuntia sitten Google ilmoitti taas kuten eilenkin että suljetaan tili,ovat havainneet epäilyttävää toimintaa.Stana!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko mitenkään ystävällisesti kertoa miten niistä laitteista näkee että on kaapattuja?
Tai joku muu jos olisi ystävällinen ja kertoisi 🥺 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat liittyä siihen hommaan kun
AINA VÄHÄTTELET
sekä oot sitä mieltä että
EI
sellaista
MUKA
ole
TAPAHTUNUT
kenellekään.
PAITSI
kun on kyseessä se joku
ped... iili...
eikun siis...
Sä olet kyllä siinä mielessä hieman
diudiu tms kun
VÄITÄT
sillein
VAIKKA
siitä on kerrottu useammankin kerran että
SIITÄ ON OLEMASSA ERITTÄIN SELKEÄT SEKÄ PITÄVÄT TODISTEET.
- Anonyymi
No empä ole koskaan syyllistyny tuohonkaan eipä ole nainen ainakaan minun riesani sen jälkeen suhtautumiseni on tälläinen siksi että entinen yleensä aina entinen syystä
- Anonyymi
Sinä teet valintasi itsenäisesti.
- Anonyymi
Ei hyvänen aika tätä.
- Anonyymi
Tee mitä lystäät.
En sanonut hyvästejä??? Mulla on vaa tunne, että et kaipaa minua ja olet onnellisessa suhteessa, kuten sanoit, luotan yhä mun intuiitioon vähän, mutta en voi ikuisesti elää sen varassa et mitä jos sittenkin.
Joten jos Veera sul on tunteita mua kohtaan, tai haluut olla munkaa, niin ilmaise siitä mulle jotenki. Oot mun sydämes aina.- Anonyymi
Ei toi aloitus välttämättä ollut sulle. Voi olla jollekin ihan toiselle.
- Anonyymi
en halua, enkä ole sellaista sanonut...
- Anonyymi
Ei sinun onnesi ole minulta pois.
- Anonyymi
No jos mies noin ajattelisi antaisin mennä, eipä tuo tosissaan ollutkaan?
- Anonyymi
"rontti"
Itse halusit välit poikki.
(Niin mulle kerrottiin) - Anonyymi
Osaan sanoa hyvästit muualla kuin palstalla.
Opettele myös sinä Ap se.- Anonyymi
Voisko se olla esim sellainen eikö me voitais vielä puhuu- vaihe? No ns palstalla tietenkään ei, siinähä se vitsi piileekin
- Anonyymi
Aivan varmasti myös minä löydän elämäni rakkauden. Ei voi väkisin odottaa rakkautta kaivatulta.
- Anonyymi
Juu tiedän oman arvoni en itkeskele perääsi ym
- Anonyymi
En ole mitään tuollaista toivonut enkä julkaissut. Miksi harmitella, kun tietää, että teki jotain asialle. Aina ei tule toivottua tulosta.
- Anonyymi
Aikamoista välttelyä tehnyt nyt pari päivää kun tuo äijä ilmaantui näköjään lähimaastoon. Tuntuu vähän samalta kuin sammakolla äkeen alla tai jänis auton ajovaloissa. Hermot tässä menee loputkin. 🚬👩🏻🦳Ei pääse palstallekkaan trollaamaan kun koko ajan saa väijyä kulman takana ettei osu kohdakkain😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877