Kuuntelin yhen kamuni (joka on myös Green Day fani) 1,039/ Smoothed Out Slappy Hourssia, ja se sanos et se kuulostaa ihan suomipopilta!!!!!!!!
Ei kai se teijän mielest kuulosta? Must ei ainakaa...
POPPIA?????????????????
9
473
Vastaukset
- fanipalipali
SANOKO SE IHAN OIKEESTI !!!
LAULOIKO SE SUOMEKSI !!!!
OIKEESTI !!!!!- gdfan
Joo se sanos oikeest nii. Ei se suomeks sitä laulanu. Mä sit siin kirosin sille et ei se kuulosta yhtään suomipopilt...
- Miss Green
EEEEEEEIIIIIIII!!!!!
Green Day EI SAA OLLA SUOMIPOPPIA!!!
Eikä kyllä olekkaan..Juu että tällästä..Mä taidanki tästä häipyä..Juu, moro..
*pyrsk* - Sally.
No eiköhän se saa sanoo ihan mitä sitä huvittaa... Tuskin kenenkään maailma tohon kaatuu ja sitä paits luulen, että se "vaan nyt sano niin". Calm down...
- gdfan
Joo, en mä sillä että mun maailma siihen kaatuis, se on muutenkin outo (mun kaveri siis). Välil pitää GD:st, välil ei. Tuskin se GD fani ees on... Haluu kuunnella pelkästää AI:tä. Taitaa kuulua niihin "faneihin" jotka välittää VAIN ulkonäöstä... No, ihan sama enhän mä nyt kamustani tänne tullu puhuu....
- Punk-Rock
no... kaikil on omat mielipiteet.. en kyl oo saanu käsiini juuri sitä levyy joten en tiiä...xD
mut EN usko että kuullostas! >:O :D- Punk-Rock
no nyt on levyki... ja EI tosiaanakaan kuullosta popilta se! 8| mitä se sun kamu hörisee? xD
ei vaan mun mielipiteen vaan ilmasen.. - gdfan
Punk-Rock kirjoitti:
no nyt on levyki... ja EI tosiaanakaan kuullosta popilta se! 8| mitä se sun kamu hörisee? xD
ei vaan mun mielipiteen vaan ilmasen..Niin, en todellakaan tiedä mitä!!!!
Nykyään se haukkuu GD:t... En millää jaksais olla sen kaa. No, onneks mulla on kannettava cd-soitin ja GD:n kaikki levyt ni voin kuunnella GD:tä AINA! :) - Punk-Rock
gdfan kirjoitti:
Niin, en todellakaan tiedä mitä!!!!
Nykyään se haukkuu GD:t... En millää jaksais olla sen kaa. No, onneks mulla on kannettava cd-soitin ja GD:n kaikki levyt ni voin kuunnella GD:tä AINA! :)..onnekas :D
että sulla on kaikki green dayn CD:t aina vieres :)
mutta.. ei millään pahalla!
mut luulen että sun kamu on TEINIx yms yms..
tai siltä vaikuttaa.... mut en tunne sitä joten en voi tietää! kuullostaa pahalta ongelmalta toi... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984