Rumimmat naiset meikkaavat

Mitä rumempi nainen niin sitä enemmän tarvitsee meikkiä. Mitä huonompi itsetunto niin sitä enemmän rahaa tarvitsee silikoneihin ja muihin valheisiin. Monet naiset jopa feikkaavat kiharat, koska eivät ole sen arvoisia.

Rumia naisia on paljon.

41

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta sydämeltään ja mieleltään rumat ihmiset haukuvat muita rumiksi.

• Rehelliset ihmiset eivät pelkää puhua totta tai puolustaa sitä, mikä on ihmiselle pahaa.

• Anonyymi
        NovayaII kirjoitti:

Rehelliset ihmiset eivät pelkää puhua totta tai puolustaa sitä, mikä on ihmiselle pahaa.

Totta olen rehellinen. Olet ruma hminen paha sydämeltäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta olen rehellinen. Olet ruma hminen paha sydämeltäsi.

Minä kutsun sinua rikoksistasi itseäsi vastaan. Vihaat sitä totuutta. Et halua tunnustaa syntejäsi, joten syytät mieluummin minua niistä.

• Anonyymi
        NovayaII kirjoitti:

Minä kutsun sinua rikoksistasi itseäsi vastaan. Vihaat sitä totuutta. Et halua tunnustaa syntejäsi, joten syytät mieluummin minua niistä.

Katso vaan peiliin. Kyllä ne sinua ikuiset lieskat odottaa. Palat helvetin tulissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Katso vaan peiliin. Kyllä ne sinua ikuiset lieskat odottaa. Palat helvetin tulissa.

Minä sanoin jo että syytät minua ja mitä teet? Syytät minua. Sen sijaan kutsun sinua. Tule pois sieltä tulesta. Saat anteeksi syntisi minua vastaan. Nosta leukasi äläkä sitä laske.

• Anonyymi
        NovayaII kirjoitti:

Minä sanoin jo että syytät minua ja mitä teet? Syytät minua. Sen sijaan kutsun sinua. Tule pois sieltä tulesta. Saat anteeksi syntisi minua vastaan. Nosta leukasi äläkä sitä laske.

Aa olet psykoosissa ja kuvitelet olevasi Jumala. Hakeudu hoitoon.

• Anonyymi
        NovayaII kirjoitti:

Harhaisia juttusi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun tarvitse huolestua. Olet terve ja et kuvittele omiasi.

• Anonyymi

Niin ja ihmiset, jotka ovat s*iraita, haukkuvat muita. Se kuuluu oirekuvaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja ihmiset, jotka ovat s*iraita, haukkuvat muita. Se kuuluu oirekuvaan.

Kuka sinua on haukkunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On psykoosissa. Ajatella, kun ihmiset eivät saa apua psykoosiin ajoissa, mitä jälkeä ne saavat aivoihin puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestään.

• Anonyymi kirjoitti:

On psykoosissa. Ajatella, kun ihmiset eivät saa apua psykoosiin ajoissa, mitä jälkeä ne saavat aivoihin puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestään.

Ei psykoosia ole olemassa. Se on keksitty että ihmiset unohtaisivat omien aivojen käytön. Väärin on ajatella sellaista, mikä ei palvele maailman ruhtinasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se on surullista. Kumpa jokaisella olisi edes joku joka auttaa avun piiriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se on surullista. Kumpa jokaisella olisi edes joku joka auttaa avun piiriin.

Aina sekään ei auta, jos ihminen ei itse koe tarvitsevansa apua. Ihmisellä voi olla monenlaisia harhoja ja kuvitelmia ja voi elää niiden kanssa vuosikymmeniäkin. Ihminen itse kärsii ja läheiset kärsivät. Sitten alkaa tulla raivokohtauksia ja syytöksiä, että "olette minua vastaan". Hirveän raskasta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sekään ei auta, jos ihminen ei itse koe tarvitsevansa apua. Ihmisellä voi olla monenlaisia harhoja ja kuvitelmia ja voi elää niiden kanssa vuosikymmeniäkin. Ihminen itse kärsii ja läheiset kärsivät. Sitten alkaa tulla raivokohtauksia ja syytöksiä, että "olette minua vastaan". Hirveän raskasta...

Aivan varmasti on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan varmasti on.

• Anonyymi
        NovayaII kirjoitti:

Rehelliset ihmiset eivät pelkää puhua totta tai puolustaa sitä, mikä on ihmiselle pahaa.

Kyllä fiksu ihminen osaa olla rehellinen loukkaamatta muita. Olet vain kateellinen kanttura. Mitä se sulle kuuluu mitä kukanenkin omille kasvoilleen tai kropalleen tekee? Keskity sinä vain olemaan sisäisesti ja ulkoisesti ruma oma itsesi ja anna muiden olla, mitä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa. Faktahan se on jos ihminen pirunkuvilla itseään korjaa. Tai liimailee itseensä akuankkakuvia ja maalaa naamansa ja muotoilee tekotissit perseen ja liimailee tekokarvoja päähänsä. Ois aika hauksaa. Mikä sellaisessa ihmisessa ois vakavasti otettavaa.? Ehkä miehelle kertakäyttöön kuin kaikki muukin muovi. Halvalla ainakin pääsee ja helpolla. Mies ei paljon tarvii aivoillaan loistaa kun saa tyhmän kumppanin. Omat hampaat on tuhottu jo jos on posliinit suussa. Nekin vaan alta mätänee.

• Anonyymi

Maksetaanko sulle näistä ällöistä aloituksista?

Onko sulla joku kiva kuva itsestäsi?

Oletko ihan puhdas feikeistä täällä?

• Osuiko sanani rumaan sydämeesi, joka on valheiden ja maailman mielipiteiden orja?

Onko sinulla paha olla, kun tajuat että voisit olla oikeasti hyvä ja terve ihminen?

Onko puhdas sinulle kirosana, koska olet niin likainen?

Vastaa niin vastaan.

• Anonyymi
        NovayaII kirjoitti:

Osuiko sanani rumaan sydämeesi, joka on valheiden ja maailman mielipiteiden orja?

Onko sinulla paha olla, kun tajuat että voisit olla oikeasti hyvä ja terve ihminen?

Onko puhdas sinulle kirosana, koska olet niin likainen?

Vastaa niin vastaan.

Samaa mieltä. Maailma tarvitsee jotain muuta kuin barbia ja keniä. Tai kauniita ja rohkeita. Se tarvitsee aitoja terveitä ei uhriutuvia kerjäläisiä. Ei maahanmuuttajia

• Anonyymi

Pienimunasen huutelua

• Sinä ne pienimunaiset parhaiten tiedät... harmittaako kun olet poikamainen lauta jota kukaan ei halua kuin rahasta?

• Anonyymi

Samaa mieltä mutta kyllä pitkätukkainen blondi tarttee sen punaisen huulipunansa, sitä ei multa kyllä kukaan ota pois💋💄👩🏻‍🦳 ja tukkaan satsaan, se on naisille se kruunu👸

• Minkä ihmeen takia?

• Anonyymi

Rumat ne vaatteilla koreilee. Toi kaikki meikki. Tiedätkö oikeesti kuinka paskasia ja matosia huulipunat on. Täynnä parasiitteja. Sitten suutelet miehiä. Täynnä tauteja olette

• Anonyymi

Hiukset voi parhaiten kun syö terveellisesti ja liikkuu.

• Anonyymi

Puhut höpöjä.

• ymmärrän, et moni nainen on kauneimmillaan luonnollisena ja meikki vaan oheistus, niinkuin tyylit ja vaatteetkin, oma kaivattu on ainakin älyttömän kaunis ihan luonnollisena,vaik meikkaakin välil <3

ja aik gooner juttu haukkua pienirintaisia naisia. Pienet rinnat on super valid ja kauniita siin missä muunki kokoiset, kaikki kuppikoot on valid, ei pitäis bodyshamee, kun kaikilla ihmisillä on kuitenkin eri preferenssit.

• Anonyymi

⭐⭐⭐⭐

• Anonyymi

Kyllä luonnollinen käteen sopiva 75 C on ihan hyvä jos rintalihas alla on kunnossa

• Anonyymi

Kaikille ei ole suotu luonnon kauneutta, ja silti pitäisi käydä naisesta. Pitääkö tyytyä osaansa ja jäädä seinaruusuksi.

• Anonyymi

Sinä kelpaat tietylle ihmiselle sellaisena kuin olet.

• Anonyymi

Suurin osa on keskivertopällejä, joista hyvä jos sukupuolen erottaa.

• Anonyymi

Minusta kukaan ei ole ulkoisesti ruma. On vain erinäköisiä ihmisiä ja se on rikkaus.

Sisältä rumia ihmisiä taas on todella paljon.

• Anonyymi

Itseään laittamalla voi ilmentää sieluaan ja persoonaa. Itse en perusta rahasta, enkä materiallisista arvoista, mutta tykkään meikata ja laittaa itseäni. Silikonitissitkin löytyy. Silti se ei muuta sisintäni, sieluani ja persoonaani.

Sinällään ihan sama mitä joku fariseus on asiasta mieltä.

• Anonyymi

Feikki h*ro.

• Anonyymi

Tavoitteena voi olla huomion hakeminen joltain tietyltä kirjoittajalta, yleisemmän näkyvyyden saaminen provosoimalla muita kirjoittajia tai muuten vain kirjoittajien testaaminen tai näitä kaikkia.
      Tällainen aloitus on kuin populistin päiväuni.

Kauneus on katsojan silmässä, mainosten uhrin silmässä, ajan ilmiöiden silmässä, aivopestyissä silmissä.

• Anonyymi

Tapasin hengenheimolaiseni

Hän oli idolini jo 60 v sitten

Olen kiitollinen tapaamisesta

Toivon yhteydenpitoa hänen kanssaan

Ei oo liikaa ystäviä

You know

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapasin hengenheimolaiseni

Hän oli idolini jo 60 v sitten

Olen kiitollinen tapaamisesta

Toivon yhteydenpitoa hänen kanssaan

Ei oo liikaa ystäviä

You know

Tein nyt yhden askeleen. You know. Toisen askeleen lähiaikoina tämän perään. Sellaisen, mitä kautta kahden kesken. Toivon minäkin yhteydenpitoa, ei ole liikaa ystäviä.
        Taisi olla 65 v. sitten .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe