Sertralion Orion 50 mg

Anonyymi-ap

Onko kokemusta Sertralion Orion 50 mg:sta?

Nyt on pari päivää kokeiltu puolella annostuksella ja pari tuntia lääkkeen ottaamisen jälkeen ruuan kanssa alkaa ihan järkyttävän oksettava olo ja ahdistus. Oon väsynyt kuuntelemaan hoitohenkilökunnan kliseitä: alussa oireet voivat pahentua...niinpä mutta jos olo on jo ennen lääkkeen ottamista järkyttävä, miten kestää, että oireet pahenevat?

En söisi tätä lääkettä, jos en olisi vajonnut todella syvään masennukseen ja yrittänyt täältä päästä ylös, mutta ei näytä ilman lääkettä onnistuvan.

Sivuoireina siis: pahoinvointi, päänsärky, hikoilu, en pysty nukkumaan, lisääntynyt ahdistuneisuus, epätodellinen olo.

8

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kolmas päivä menossa, toivottavasti tänään ei tule yhtä oksettavaa oloa. Iltaisin on todella vaikea nukahtaa ja nukun vain muutaman tunnin. Mutta ahdistus on helpottanut. Olen ajatellut, etten nosta annostusta tuosta 25 mg:sta ollenkaan ylöspäin. Käytän tätä lääkettä vain päästäkseni pahimman yli.

• Anonyymi

Alussa oli kans epätodellista oloo muuta haittaa siitä ei tullu kesti joitakin päiviä. Mulla menee 100mg annoksella ja nyt oon riippuvainen siitä lääkkeestä. Yks päivä välistä nii alkaa jo huimata toisena päivänä alkaa tärinät ja huono vointisuus vieroitusoireena.

• Anonyymi

Nyt on neljäs päivä vain tuolla 25 mg annoksella ja pahoinvointi alkaa pari tuntia lääkkeen ottamisesta. Otan lääkkeen aamiaisen yhteydessä eli en tyhjään vatsaan. Tänäänkin meni iltaan asti, ennen kuin kuvotus helpotti.

Myös ahdistus lisääntyy lääkkeen ottamisen jälkeen, iltaisin en pääse millään uneen, pitää ottaa ylimääräinen unilääke.

Olen tietoinen, että sivuoireet ovat normaaleja, mutta kun on jo ennen lääkitystäkin ihan karsea olo, en kestäisi yhtään olotilan pahenemista.

Voiko lääkkeen ottaa iltaisin, jos tuo kuvotus menisi yön aikana ohitse? Nyt kun otan lääkkeen aamupäivällä, joka tapauksessa en saa nukuttua. Yöllä on sellainen outo "kevyt" olo, jonka ajattelen johtuvan lääkityksestä.

• Anonyymi

En tiiä voiko ottaa iltasin kattoo Googlesta löytyykö

• Anonyymi

Tänään 5 päivä tuolla 25 mg annoksella ja otin taas aamupalan yhteydessä, tänään ei ole tullut sitä pahoinvointia, toivottavasti ei tule, sillä sain kyllä pinnistellä, etten olisi oksentanut.

• Anonyymi

Todella vaikea kyllä iltaisin nukahtaa.

• Anonyymi

Miten muut selviävät masennuksesta? Mulla on ihan järkyttävä elämäntilanne menossa johtuen läheisen vakavasta sairastumisesta ja joka kerta, kun käyn häntä katsomassa sairaalassa, lähden kotiin järkyttävän ahdistuksen kanssa. En kuitenkaan voi olla menemättä katsomaan häntä, koska hän tarvitsee minua. Nyt kun tilanne on kestänyt jo vuoden, omat voimat ovat loppuneet. Tuntuu kuin kaikki ilo ja valo olisi kadonnut. Jokainen päivä tuntuu vankilalta, josta en pääse ulos.

• Anonyymi

Nyt on mennyt jo useampi päivä tuolla 25 mg annostuksella, enää ei tule pahoinvointia, mutta ei tule muutakaan vaikutusta. Paitsi vatsa on sekaisin ja ahdistaa entistä enemmän. Annostusta pitäisi nyt nostaa 50 mg, mutta en halua sitä päänsärkyä ja oksettavaa oloa enää takaisin.

Tää masennus on ihan kauhea kokemus. Mulla ei ole mitään hoitokontaktia ja en oikeastaan edes jaksa käydä missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      4268
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      372
      1837
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1621
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1609
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      253
      1206
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1033
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      1004
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      775
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      766
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      729
    Aihe