Horoskooppimerkkisi

Anonyymi-ap

Mikä olet horoskoopiltasi? Oletko tyypillinen merkin ominaisuuksiltaan? Onko kaivattusi sopiva merkin perusteella sinulle?♏️♈️♓️♌️♐️♉️♍️♑️♊️⛎♎️♒️♋️

13

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen todella tyypillinen merkilleni.
      Olemme toistemme vastakohdat tuli-vesi…

• Anonyymi

Jep. Luiskahtelet käsistä kuin kala vedessä🐟 ei saa hemmetti otetta, ei millään😂

• Anonyymi

Osittain, mutta usein luultu täysin eriksi en luota horoskooppien pitävyyteen.

• Anonyymi

En usko horoskooppeihin.

• Anonyymi

Horoskoopiltani kaksonen. Tunnettuja kaksosia mm. Marilyn Monroe ja Angelina Jolie. Angelinan kanssa meillä on myös sama kuumerkki sekä nouseva. Kokenut samaistumista hänen mielenmaisemaansa kun kertonut itsestään.
      Oon ehdottomasti villi ja vapaa ,mutta hyvä sydäminen. Tahallaan en ikinä loukkaa ketään. En olen pitkävihainen, unohdan ja annan anteeksi helposti. Rakkaat on mulle rakkaita. Annan paljon rakkailleni muille aika vähän. Kova mutta herkkä. Jos mut yrittää suhteessa kahlita tai hallita tekemistäni,niin se on pahinta myrkkyä. Katoan kyllä nopeasti. Visuaalinen silmä, omanlainen näkemys ja nopea ajattelu yhdessä paketissa. Sytyn hallitusta kaaoksesta ja siitä että saan pitää langat omissa käsissäni. Vanhemmuus tuntunut juuri siksi alusta asti oikealle. Ajattelen asioita monen mutka kautta ja boksin ulkopuolelta tai menen ja teen sydämellä ilman minkäänlaista järjellistä ajatelua. ….Kaksijakoisuus…Puhun paljon syvässä päädyssä tai istun hiljaa ja unelmoin. Uskon että kaivattuni handlaisi minut, myös ’pahimmillani’. Oltaisiin hänen kanssa kympin duo.

Olen ehdottomasti persoona josta joko tykkää tai ei

• Anonyymi

Olen tyypillinen. Kaikki me talven vauvat ollaan tällaisia. Me on synnytty pimeään ja saatu nukkua yöt rauhassa. Kesällä on saatu nauttia valosta ja tuoksuista kun aistit on heränneet yhtä aikaa luonnon kanssa samaan tahtiin.
      Me ollaan vauvojen eliitti. Meillä toimii järki ja logiikka ja me ymmärretään, että teidän jutuissa on järkeä. Sillä on väliä, milloin syntyy.

• Anonyymi

Ollaan Miehen kanssa samoja, ilmamerkkejä kummatkin. Synttäreiden väli 4 päivää. Ikä ei sama.
      Varmaan ollaan aika samanlaisia ja se jotenkin juuri vetää puolensa, muuten en osaa tätä outoa tunnetta selittää 😉
      Kuin kaksi toisiaan kiertävää tähteä 💞
      Toivon että isompi törmää pienempään lähiaikoina...

• Anonyymi

En tiedä hänen merkkiäään. Itse tulimerkki (se onnekkain). Hän joko maa tai ilma.

• Anonyymi

Aura Karma haluu tietää kaikki.

• Anonyymi

Olen oinas ja tunnistan itsestäni hyvinkin ko. merki piirteet. Kaivattuni on vaaka ja hän tasapainottaa minua hyvin. Tai tasapainottaisi jos oltaisiin yhtä.

• Anonyymi

Vaaka täällä etsii sopivaa kumppania sopivasta merkistä. Vesimies, jousimies, oinas, kaksonen -herätys
      Kuuluisia vaakoja: : Brigitte Bardot, Gwyneth Paltrow, Kate Winslet (Titanic- ihana leffa)
      🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Olen joskus uskonut astrologiaan, mutta en enää.

• Anonyymi

Ollaan ilman edustajia 🌬
      Eletään hetkessä eikä oteta paineita sitoutumisesta ❣️
      Tammitouko 🎉

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe