Olisko muilla antaa vinkkejä, että mikä olis hyvä ja laadukas penispumppu keskivertoa isommalle vehkeelle? Tekisi mieli kokeilla, mutta huonoa en haluaisi ostaa. Pituutta on 22-23cm ja paksuutta 5,5, eli vähän tuota isompi saisi se sylinteri olla.
Myös se kiinnostaa, että millaisia tuloksia tän kokoisen pumppaajat on saanu. -M92
Vähän isommalle laadukasta pumppua?
15
705
Vastaukset
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Kunnioitettava ikä 92 vuotta
- Anonyymi
Tuliko täällä heti joillain paha mieli kun jollain on isompi kuin itsellä, vai mikä ahdistaa?
- Anonyymi
Niin sulla se tuulitunneli korvies välissä buaahaa
- Anonyymi
Mulla on tämä käytössä ja oon kyllä ollu todella tyytyväinen. Ensiksi tilasin parinkympin vehkeen mutta sillä ei tehnyt mitään niin päätin kokeilla tätä ja ei kaduta yhtään.
https://www.salapalatsi.fi/seksilelut/3881-penispumppu-max-precision-pump-worx.html
On vähän ku telkkaria kattois kun voi samalla katella kun vehje paisuu, ai että minä tykkään :)- Anonyymi
Jotain tuon tyylistä ja laatuista olen hakemassa. Tuossa vaan taitaa olla mulle vähän ahdas tuo sylinteri. Oletko jo saanut tuloksia tuolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain tuon tyylistä ja laatuista olen hakemassa. Tuossa vaan taitaa olla mulle vähän ahdas tuo sylinteri. Oletko jo saanut tuloksia tuolla?
Kuohi ennemmin ittes luuseripelle
- Anonyymi
Jos sulla on jo tuon kokoinen, niin tarviiko sitä enää pumpulla kasvattaa?
- Anonyymi
Paskat sillä trollilla mitään ole
- Anonyymi
Suurin bathmate varmaan olis sopiva. Oi sykelig ku sun isoa pääsis näköjään ja sillä hiukan leikkimään
- Anonyymi
Työnnä koko härpäke perseesees urpo
- Anonyymi
Haluis vähän lypsää sun isoa kyl
- Anonyymi
Bathmate ehdottomasti oli sitten kyseessä minkä kokoinen tahansa. Toimii paksuus lisääntyy,kun vaan säännöllisesti ja kauan käytät pumppua.
- Anonyymi
Saisko sua lypsää
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846