Olisko muilla antaa vinkkejä, että mikä olis hyvä ja laadukas penispumppu keskivertoa isommalle vehkeelle? Tekisi mieli kokeilla, mutta huonoa en haluaisi ostaa. Pituutta on 22-23cm ja paksuutta 5,5, eli vähän tuota isompi saisi se sylinteri olla.
Myös se kiinnostaa, että millaisia tuloksia tän kokoisen pumppaajat on saanu. -M92
Vähän isommalle laadukasta pumppua?
7
240
Vastaukset
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Sinähän tuon ittestäs tiedät. Joten panehan toimeksi. Hopi hopi hopi
- Anonyymi
Kunnioitettava ikä 92 vuotta
- Anonyymi
Tuliko täällä heti joillain paha mieli kun jollain on isompi kuin itsellä, vai mikä ahdistaa?
- Anonyymi
Mulla on tämä käytössä ja oon kyllä ollu todella tyytyväinen. Ensiksi tilasin parinkympin vehkeen mutta sillä ei tehnyt mitään niin päätin kokeilla tätä ja ei kaduta yhtään.
https://www.salapalatsi.fi/seksilelut/3881-penispumppu-max-precision-pump-worx.html
On vähän ku telkkaria kattois kun voi samalla katella kun vehje paisuu, ai että minä tykkään :)- Anonyymi
Jotain tuon tyylistä ja laatuista olen hakemassa. Tuossa vaan taitaa olla mulle vähän ahdas tuo sylinteri. Oletko jo saanut tuloksia tuolla?
- Anonyymi
Jos sulla on jo tuon kokoinen, niin tarviiko sitä enää pumpulla kasvattaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969