onko sinua olemassakaan mies…
En oikein tiedä
66
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Olen täällä jossain sinua varten.
- Anonyymi
Niin minäkin häntä varten. ❤️
- Anonyymi
Kuka sitten olet?
- Anonyymi
Välillä tuntuu siltä, että haluaakin olla näkymätön, poissa oleva? Elämän halua on, muttei halua olla esillä. Anteeksi että olen olemassa, sellainenkin tuntemus valtaa välillä mielen.- sivusta totean vain. Riittämätön ja ulkopuolinen olo niin tuttua. Jotain jäin lapsuudessa vaille, enkä osaa sitä vastaankaan aikuisena ottaa. Anteeksi pyytäisin, jos sillä voisin toisen mieltä paremmaksi muuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitten olet?
Olen sitäkin miettinyt, miksi joku olisi minusta kiinnostunut? Mitä hän näkee minussa sellaista, mitä en itse näe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sitäkin miettinyt, miksi joku olisi minusta kiinnostunut? Mitä hän näkee minussa sellaista, mitä en itse näe?
Ihmisessä on helppo nähdä sellaista mitä hän ei itse näe kysymyksenä kuinka pystyy tarkastella itse itseään ulkopuolisen silmin vastauksena kysymykseesi mitä hän näkee sinussa sinut miksi hän olisi sinusta kiinnostunut koska hän pitää siitä millainen olet (jos minua tarkoitat) joku toinen taas saattaa nähdä helposti hyväksikäytettävän uhrin tai tai helpon panon kun vähä lepertelee lämpimikseen
- Anonyymi
Kuinka niin et tiedä 😂
- Anonyymi
Onko neidillä kenties taas hieman tekoHaufkaa miehen tusinaprovojen yhteydessä
- Anonyymi
Ei, se on joku muu. Ei ole minulta.
En mä ainakaan paljon nuoremmille ole olemassa.
- Anonyymi
Ja yli kaksvitosille et haluakkaan olla olemassa.
Anonyymi kirjoitti:
Ja yli kaksvitosille et haluakkaan olla olemassa.
Kirsi sanoi olevansa 32 ja hyvin kelpaa. Se toissa vuotinen viikinkityttö oli jotain 25v ehkä ja olisi kelvannut. Että älä syötä roskaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kirsi sanoi olevansa 32 ja hyvin kelpaa. Se toissa vuotinen viikinkityttö oli jotain 25v ehkä ja olisi kelvannut. Että älä syötä roskaa.
Pointti on ettet halua ollemassa 32 vuotiaille kun ne on yli 25v.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mutta sä et kelvannut viikinkitytölle
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta kirsi ei halua nähdä sua. Hän olis kyllä sanonut jo jos haluis nähdä sut livenä
Anonyymi kirjoitti:
Pointti on ettet halua ollemassa 32 vuotiaille kun ne on yli 25v.
Missä olen niin sanonut? En missään.
mustasusi kirjoitti:
Olisin kelvannut, jos olisin ollu puhumatta ihastuksestani.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
mutta yli 40 v et halua olla olemassa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
niin sä puhuit hänelle netasta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
miksi sitten puhuit netasta hänelle. ei naisille jauheta kaivatuista
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä se on tullut selväksi valitusvirsistäsi palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
mutta yli 40 v et halua olla olemassa
Ja mitä sitten? Se riippuu kyllä paljon siitä ihmisestä. Ei ole tähän saakka vielä tullu vastaan riittävän mielenkiintoista ja seksikästä, yli nelikymppistä.
Anonyymi kirjoitti:
miksi sitten puhuit netasta hänelle. ei naisille jauheta kaivatuista
Koska ei ollut tilanne tajua, ja netta oli vielä vahvasti mielessä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on tullut selväksi valitusvirsistäsi palstalla.
Te ette osaa niitä tulkita, ettekä ymmärtää. Teiltä jää kaikki hienot nyanssit ymmärtämättä. Ette osaa mennä minun housuihin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja mitä sitten? Se riippuu kyllä paljon siitä ihmisestä. Ei ole tähän saakka vielä tullu vastaan riittävän mielenkiintoista ja seksikästä, yli nelikymppistä.
eikä 18-30 v joka olis kiinnostunut susta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Koska ei ollut tilanne tajua, ja netta oli vielä vahvasti mielessä.
ja on edelleen mielessäsi
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Te ette osaa niitä tulkita, ettekä ymmärtää. Teiltä jää kaikki hienot nyanssit ymmärtämättä. Ette osaa mennä minun housuihin.
no sori vaan ettei mua kiinnosta 17 vuotiaat teinipojat
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sun housuihis kukaan ei halua. Intiimihygieniakin vielä laiminlyöty.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi kun sä olet saanu muodostettua kauniin vuoropuhelun itse itsesi kanssa tajuatko edes itse keskustelevasi itsesi kanssa
- Anonyymi
Jätit syvyyksiin …..
Ootanko mä turhaan …..- Anonyymi
Kyllä jos kerran pohjalle vei?
- Anonyymi
Varmaan jos rakas nainen halaisi joka päivä, niin tuntisin itseni enemmän olemassaolevaksi.
- Anonyymi
18-80v on ikähaarukkani. Sitä nuorempia naisia en uskalla katsella ja vanhemmilla alkaa jo paikat roikkua.
- Anonyymi
Minusta tuntuu että juon tällä hetkellä kahvie, eli ehkä olen olemassa🤔
- Anonyymi
Parantaako se kaikki kivut ja krempat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parantaako se kaikki kivut ja krempat?
Hankala sanoa🤔
- Anonyymi
Oo siellä jossain mun
- Anonyymi
Oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon.
Tuleeko susta mun halinalle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko susta mun halinalle ?
Tulee jos olet hän. 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee jos olet hän. 🥰
Veke😜🤪😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veke😜🤪😜
Ei sano mitään
- Anonyymi
Meidän pitäisi koskettaa. Siten selviäisi että oliko tätä kaikki sittenkin vain unta?
- Anonyymi
Niin pitäisi. Jos vaan nähtäisiin edes…😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että näemme vielä. Voisin nähdä vaikka heti jos hän haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me nähdään vielä, niin ainakin toivon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me nähdään vielä, niin ainakin toivon.
Milloinkohan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon että näemme vielä. Voisin nähdä vaikka heti jos hän haluaisi.
Haluaisin minäkin nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin minäkin nähdä.
Milloin näitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näitte?
Puhutaan vuosista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloinkohan?
En tiedä, hän tietää paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaan vuosista.
Itse puhun viikoista.
- Anonyymi
Mies ei tiedä itsekään Niin koville on ottanut menetys...
- Anonyymi
Mikä menetys? 😕
- Anonyymi
Milloin tapasitte ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Mulla on ollut häntä hiukan ikävä. Välillä vähän enemmänkin kuin hiukan. Hänellä ei kuitenkaan ole mitään käsitystä tästä asiasta. Saa omia!
- Anonyymi
https://youtu.be/h046Of-AY00?feature=shared Tuskin edes totta niinhän se on joo kyllä
- Anonyymi
Miehiähän on monenlaisia sun olis ehkä hyvä tietää millaista miestä etsit ihan uhtälailla on monenlaisia naisia narsisti ei tule kanssani toimeen kun en suostu alistumaan tämän tahtoon huonon itsetunnon omaava suurella tödennäköisyydellä pettää mua koska joko luulee mun pettävän häntä tai käyttävän hyväksi niin kuin muutkin miehet niin ja narsisteissa on vielä se haitta että yrittävät viedä uhrinsa itsetunnon tavalla tai toisella niihin tapoihin kuuluu haukkuminen solvaaminen syyllistäminen jopa vaikka narsisti olisi itse jossa on syy yrittää senkin saada vieritettyä tavalla tai toisella jonkun toisen syyksi vähintään ja suurella todennäköisyydellä pettää kun luulee löytävänsä paremman panon tai muuten jotain parempaa tai enemmän narsistille kun ei mikään riitä mikään mitä teet tai annat ei ole hyvä eikä riittävää yksinkertaistettuna narsistin on turha yrittää mua edes lähestyä se on ihmistyyppi jonka tunnen paremmin kun omat taskuni opettelin tunnistamaan kyseisen ihmistyypin siksi että en tiedä mitään muuta ihmistyyppiä joka niin saatanan hanakasti yrittää pilata muiden ja vain siksi että ei itse osaa elää omaansa tai ei saa mitään nautintoa mistään elämässään mä opin jopa syyn siihi miksi näi mu ihan narsistien kiusaksi en sitä heille sano koska he eivät muuksi muuttuisi
- Anonyymi
Hei, ei ollutkaan, eikä tule ......
T.se siitä
https://m.youtube.com/watch?v=OaIzxMxvLXc - Anonyymi
Onko edes sinua olemassa vai oletko vain oman mielikuvituksesi tuotos onko kysymyksenä kompa vai tarkoituksena vain herättää ajatuksia
- Anonyymi
Tumma käärijä fenniasta, eläke varma. Lisää köyttä.
- Anonyymi
Entinen tyttöystäväkin oli lesbo. Alkaa järkytys olla päällä
- Anonyymi
Hiljanen tarina linnasta jonka lokeroon rakkauskorut talletettu. Linnoja on muutama, ei pilvilinnaa kuitenkaan.
-hubertus- Kyllä täällä ainakin yksi on ja etsin aivot omaavaa kaunista naista, joka on myös seuraa vailla...
- AnonyymiUUSI
Minä haluan pois tästä seksipaskasta.
- AnonyymiUUSI
Olen olemassa tietoisuuden jokaisella tasolla.
Olen kuin laajakaistainen vastaanotin.
Vähän kuin David Icke aikoinaan sanoi, että ihmiselämä on vain 5 aistin ikkuna tietoisuudesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1152128- 1231636
Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821170Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara93973Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta60872- 21801
Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit46769- 47734
Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi
Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.19724Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk30696