Olisinpa jo kuollut

Anonyymi-ap

Ei jaksas yhtään enempää tätä sontaa

66

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole yhtään yksin kyseisen toiveen kanssa.

• Anonyymi

Tässä yksi lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä yksi lisää.

Ja täällä samat toiveet

• Anonyymi

Kävin myös pohjalla nyt on hiukan parempi.

• Anonyymi

Älä huoli. Olet jo kuollut.
      Elävät asiat ovat tehty elämättömistä asioista.

• Anonyymi

Ei ole. Abiogenesistä ei ilmene missään. Kaikki elävä saa alkunsa elävästä. Evoluutioteoria on valetta. Ihminen kykenisi valmistamaan solun samallalailla kuin tietokoneen, jos elämää syntyisi kuolleesta, voisimme koota sen paloista, mutta kukaan ihminen ei siihen pysty. Soluja voidaan viljellä mutta siinäkin elämää tuotetaan elämästä. Siksi Jeesuksen kuolleista nouseminen onkin ihme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Abiogenesistä ei ilmene missään. Kaikki elävä saa alkunsa elävästä. Evoluutioteoria on valetta. Ihminen kykenisi valmistamaan solun samallalailla kuin tietokoneen, jos elämää syntyisi kuolleesta, voisimme koota sen paloista, mutta kukaan ihminen ei siihen pysty. Soluja voidaan viljellä mutta siinäkin elämää tuotetaan elämästä. Siksi Jeesuksen kuolleista nouseminen onkin ihme.

Kuvottava ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvottava ihminen

Tämä palstagubbe vai? Teillä on näin ollen jotain yhteistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palstagubbe vai? Teillä on näin ollen jotain yhteistä

Guben taktiikka on nimitellä gubeiksi muita, että ei itse jäisi kiinni gubbelssonina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Guben taktiikka on nimitellä gubeiksi muita, että ei itse jäisi kiinni gubbelssonina.

Hei, nyt on kyse sun turhamaisesta tunteesta, minkä ilmoitat, sillä käytännössä et tee muuta kuin peräsintäs kasvatat ja valittelee kirjallisias, senkin sisko onlyfans....

T.tuohan on syyttämistä

Rauhallisesti, turvallisesti.

https://m.youtube.com/watch?v=DVAlCa9tmOE

• Anonyymi

Katsot vaan sillä silmällä niitä sonnanviskojia ja huomaat että asiat on oikeestaan aika hyvin.

• Anonyymi

Tämä miespuolinen aloittaja taitaa olla se sinnanviskoja ja sonnan viskojat ei voi imarrella itseään näin välillisestikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä miespuolinen aloittaja taitaa olla se sinnanviskoja ja sonnan viskojat ei voi imarrella itseään näin välillisestikään.

Ei ole edellinenkään kommenteeraajq niin kovin horisontissa, sama fiksaatio ku on

• Sadan vuoden päästä ollaan oltu kuolleita jo kauan.

• Anonyymi

Sinua taas ei kestä kukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        2024-10-27 17:40:10"
        +++++++++++++
        Minä kestän
        Sinä et ole onneksi kaikki.
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis tunnet tämän susiguben niin pahaksi? Jatka samaan malliin

• Anonyymi

Minua huolettaa jos kuoleman jälkeen syntyy uudestaan koulu ja työhelvettiin.

• Anonyymi

Tuo kyllä. Kaikille ei sovi koulu- eikä työelämä. Poltin itseni loppuun, kun yritin elää siten mitä minulta odotettiin. Ja vielä tajusin että oli huijattu alusta lähtien. Edelleen mietin, miten päästä pois simulaatiosta, ettei seuraa pian uusi, kärsimystentäyteinen elämä. Vai voiko joku oikeasti väittää, ettei elämä ole kärsimystä? Ehkä toiset "kestää" sen paremmin, kuin toiset. Olen hyvin pettynyt kaikkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kyllä. Kaikille ei sovi koulu- eikä työelämä. Poltin itseni loppuun, kun yritin elää siten mitä minulta odotettiin. Ja vielä tajusin että oli huijattu alusta lähtien. Edelleen mietin, miten päästä pois simulaatiosta, ettei seuraa pian uusi, kärsimystentäyteinen elämä. Vai voiko joku oikeasti väittää, ettei elämä ole kärsimystä? Ehkä toiset "kestää" sen paremmin, kuin toiset. Olen hyvin pettynyt kaikkeen.

Luonnehtisin enemmänkin kiduttamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnehtisin enemmänkin kiduttamiseksi.

Sitähän se on, kun pakotetaan orjasysteemiin. Ei elämästä toivu, kun ei saa vapaana ihmisenä elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on elämää. Ei kärsimystä. Ei helvettiä, eikä muutakaan sontaa.
        Se täytyy vain oikein oivaltaa.

Ei elämä ole paskaa.
        Jos mietit noin monta vuotta, niin sehän on silloin paskaa.

Mulla oli kanssa ongelmia saman asian kanssa.
        Tosin mulla oli ihminen joka tuli oikeaan aikaan elämääni. Olen ikuisesti kiitollinen hänelle. Hän potkas perseelle oikeana hetkenä.
        En ole nyt hänen kanssaan. Sain jonkun aikaa nauttia hänen seurassaan. Se pelasti minut.
        Jollakin voi olla joku muu asia.

Kaikilla ei ole samoja traumoja pääkopan sisällä, mutta ne täytyy itse selvittää. Ei niitä mikään lääkäri selvitä. Vain Sinä.
        Jos meinaat loukata itseäsi

Sinä Itse. Sinun elämä. Voit vaikuttaa siihen miten elät sitä. Myrkylliset ihmiset pois ja siitä uusia tuttavia, varovasti.
        Yksinkin on hyvä olla.

Tämä viesti oli muillekki tarkoitettu.

Itse selvisin. Miksei muutkin päähän potkitut selviäisi. Ottakaa vastuu elämästänne. Millään muulla ei ole väliä. Kaikki hyvä tulee itsestään. Luottakaa elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on elämää. Ei kärsimystä. Ei helvettiä, eikä muutakaan sontaa.
        Se täytyy vain oikein oivaltaa.

Ei elämä ole paskaa.
        Jos mietit noin monta vuotta, niin sehän on silloin paskaa.

Mulla oli kanssa ongelmia saman asian kanssa.
        Tosin mulla oli ihminen joka tuli oikeaan aikaan elämääni. Olen ikuisesti kiitollinen hänelle. Hän potkas perseelle oikeana hetkenä.
        En ole nyt hänen kanssaan. Sain jonkun aikaa nauttia hänen seurassaan. Se pelasti minut.
        Jollakin voi olla joku muu asia.

Kaikilla ei ole samoja traumoja pääkopan sisällä, mutta ne täytyy itse selvittää. Ei niitä mikään lääkäri selvitä. Vain Sinä.
        Jos meinaat loukata itseäsi

Sinä Itse. Sinun elämä. Voit vaikuttaa siihen miten elät sitä. Myrkylliset ihmiset pois ja siitä uusia tuttavia, varovasti.
        Yksinkin on hyvä olla.

Tämä viesti oli muillekki tarkoitettu.

Itse selvisin. Miksei muutkin päähän potkitut selviäisi. Ottakaa vastuu elämästänne. Millään muulla ei ole väliä. Kaikki hyvä tulee itsestään. Luottakaa elämään.

Siitä päästäänkin siihen että mitä näillä lääkäreillä tekee jos tilanne on jokatapauksessa se että itse hoidetaan kaikki. Vituttaa elättää itsensä ohella lääkäreitä, psykiatreja, upseereita, vakuutusyhtiöitä, ym. puhetyöläisiä joilta ei saa vastineeksi mitään muuta kuin heitetään pallo takaisin. Sota kun syttyy niin itse siellä rintamallakin puolustetaan juurikin näitä yllämainittuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä päästäänkin siihen että mitä näillä lääkäreillä tekee jos tilanne on jokatapauksessa se että itse hoidetaan kaikki. Vituttaa elättää itsensä ohella lääkäreitä, psykiatreja, upseereita, vakuutusyhtiöitä, ym. puhetyöläisiä joilta ei saa vastineeksi mitään muuta kuin heitetään pallo takaisin. Sota kun syttyy niin itse siellä rintamallakin puolustetaan juurikin näitä yllämainittuja.

Jos sota syttyy, oletko miettinyt minkä/keiden puolesta sodit? Onko olettamuksesi, että se tapahtuu isänmaan puolesta?

• Anonyymi

Välillä on huonompia ja välillä parempia päiviä. Jos olet ryypännyt nyt viikonloppuna niin se kyllä verottaa psyykettä. Minä itse olen syyllistynyt siihen. Kun tekee vain yhden asian kerrallaan niin elämä voittaa. Kellojensiirron myötä päivä lyheni iltapäivän puolelta ja piteni aamusta. Sisäinen kellomme on vielä kesäajassa. Eli nyt on helpompaa pistää unirytmi kuntoon koska jos herää esim. klo 8 niin oma päänsisäinen kello sanoo että kello on jo 9. Päivänvalosta nauttiminen on tärkeää näinä kuukausina, aina maaliskuuhun saakka. Yhä ihmettelen missä ovat halvat tai ylipäätään sellaiset valokuulokkeet mitkä pistetään korviin stimuloimaan käpyrauhasta. Pimeyttä vastaan siis. Jokin suomalaisyritys tehtaili niitä tässä joskus mutta se meni konkkaan.

• Anonyymi

Samat ajatukset. Röökillä yritän jouduttaa. Ihan sama vaikka kuinka moni yrittää puhua järkeä. V*tuttaa tällä hetkellä niin v*tusti
      🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi

Kokeile mies myös esim nuuskaa korviin

• Anonyymi

Älä toivo tuollaista. Olet arvokas. Niin pitkään kannattaa olla kuin aikaa annetaan. Ole hyvä muita kohtaan, rukoile, toimi itsesi ja muiden parhaaksi. Voimia!

• Anonyymi

Olkaapa tyytyväisiä ei tarvii enempää tollasta jauhaa saatte mitä ootte halunnutkin saada aikaan jatkuvalla vihjailulla tollasesta sekä niillä tavallisilla satuttamisilla.

• Anonyymi

Tavallisilla piti olla tahallisilla.

• Anonyymi

Muista sanoa itsellesi välillä : ”On todella arvokasta, että haluan auttaa toisia ihmisiä ja ekosysteemien hyvinvointia. Vaikka se on joskus vaikeaa, se on hyvin tärkeää. Minulla on oikeus keskeneräisyyteenkin ja saan iloita myös pienistä onnistumisista.”

• Anonyymi

Muista, kuolema ymmär

• Anonyymi

Ihmisellä pitää olla ääni. Miehet ei vie kenenkään ääntä

• Anonyymi

pysytään vahvoina, jospa tämä loppuisi pian.

• Anonyymi

Kaamokselta tuntuva pimeys tekee välillä päivistä tylsiä mutta silloin voi tehdä mitä
      haluaa tai huvittaa.
      Mitä tehdä, kun on tylsää?
      Lähde ulos juoksulenkille tai kävelylle. Eikä haittaa, vaikka ulkona sataisi.
      Jumppaa kotona. Kokeile nettitreenejä, joogaa tai keksi treeniohjelma itse. Takuuvarma hyvänolontunne odottaa.
      Milloin olet viimeksi venytellyt? Niinpä. Entä pystytkö tekemään yhden jalan kyykyyn?
      Pelaa pelejä. Onko kaapissa klassisisia lautapelejä tai videopelejä.
      Opi uutta ja katso dokumentteja.
      Tee ristikko tai sudoku. Aivosi kiittää.
      Tee origameja. Se on vaikempaa, kuin uskoisikaan.
      Tee soittolista vanhoista suosikkikappaleistasi. Rokkaa sen tahdissa kotona.
      Pidä turistipäivä kotikaupungissasi. Kierrä puistoja, paikallisia nähtävyyksiä ja ihaile maisemia. Saatko tosiaankin asua täällä? Mahtavaa.
      Ota päiväunet. Ne tekevät aivoille hyvää.
      Siivoa. Kyllä, myös sieltä jääkaapin takaa.
      Parsi vihdoin se villasukka, jota käytät jatkuvasti, vaikka siinä on reikä.
      Kuulostaako ankealta touhulta? Sitä se onkin, mutta kiität itseäsi myöhemmin.
      Järjestele koti uusiksi. Jo pikainen sohvatyynyjen vaihto piristää.
      Hiivaleivän helpompi sisarus on sämpylä, kokeile niitäkin.
      Leivo kakkuja, keksejä tai piirakoita. Tai mokkapaloja.
      Soita saman tien vaikka kaikki tuttusi läpi. Kysy, mitä heille kuuluu.
      Ota päikkärit.
      Tuijota kauas horisonttiin. Se tekee erityisen hyvää silmille, jotka ovat tottuneet katsomaan näyttöjä päivät pitkät.
      Tyhjennä puhelimesta turhat jutut. Poista tärähtäneet valokuvat, turhat sähköpostit ja sovellukset.
      Kirjoita päiväkirjaa tai pidä huolihetki. Mieti samalla, mistä kaikesta olet kiitollinen.
      Viljele yrttejä.
      Osta kukkia. Ihan vain, koska voit.
      Lähde metsäkävelylle. Ota valokuvia.
      Opetelle tekemään jokin taikatemppu. Katso ohjeet esimerkiksi helppoon korttitemppuun vaikka Youtubesta.
      Tee lista asioista, jotka haluat kokea ennen kuin kuolet.

• Anonyymi

Olipas jotenkin positiivinen ja inspiroiva kommentti. Kiitos tästä ☺️

• Anonyymi

Miinustakaa vaa mut mun mielestä tää oli iha hiton hauska juttu.😀

• Anonyymi

Niin. Välillä sitä ei yhtään jaksa. Jälellä vaan tyhjä takki ja sielu joka on paitsi pirstaileina myös mustunut. silti… on jaksettava… niska hellänä huolesta … asioita miljoona mitkä kusi ,eikä edes omasta tahdosta aina … yritit ja sut potkittiin aina maahan.. alotit ja alotit uudestaan alusta… mieli mustuu mietit olenko mä näin turha, näin heikko ,vietävissä, paha… että enkö parempaan pystytty? eikö parempaan pystytty? jonkun on silti vaan jaksettava päivittäin nyt ja tässä.. kun on asioita… kun on vastuuta.. sitä kun ei pakoon täällä pääse kukaan. se joku taistelee kyllä kun laitat hänet taisteleen. ..aina ei voi kysyä elämässä että pääsenkö mukaan vaan on vaan rehdisti otettava se paikka. jos jotakin joskus haluaa on se sitten työ, perhettä mitä tahansa. elämässä ihmisellä olisi hyvä olla jokin tarkotus. muutenhan kaikki tuntuu täysin turhalle

• Anonyymi

SUURTA VALETTA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SUURTA VALETTA

Aika voimakas reaktio sinulla palstaguben melko vaikeaselkoiseen tekstiin, onko kaikki kunnossa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sitä käsittääkseni toivoo melko moni kohdallasi palstagubee eikä vähiten ne omat sukulaises 🫢

• Anonyymi

Kukä tää palstagubbe on ja mikä on antipatian syy ?

• Anonyymi

Sori mut oon aika nuori henkilö enk mikää gubbe t. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vissiin joku nainen iäkkäämpi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori mut oon aika nuori henkilö enk mikää gubbe t. Ap

Syy on katkeruus.Ihminen paljastaa salaisia asioita netissä.Eikä myöskään halua olla tekemisissä ali ihmisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy on katkeruus.Ihminen paljastaa salaisia asioita netissä.Eikä myöskään halua olla tekemisissä ali ihmisten kanssa.

Kylläpä taas lähti "tunnistelijoilla" spekuloinnit laukalle. Jatkakaa... harhaset hörhöt luulee tietävänsä tuntemattomien elämistäkin jo muka mitä muut tuntee, tietää, näkee. t. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinun täytyy ylipäätään pohjustaa tai selvittää mitään antipatian syitä jos et kerran tunne tätä ns palstagubbea?

• Anonyymi

sen takia ne työ ja kotihakkaajat, varkaat ja syöjät ja vainoavat ja alustajat hakataan pois, hame jotka yrittää väkisin sitä yhteistoimintaa ja nostaa muita muilla. Muuten ne tapattaa kaikki. ja rahat maksetaan heille jotka uhrattu ja hakattu rahaa ja työtä. ei sillä edes korvata kuin rahaa, ei menetettyjä juttuja ja asemia.

• Anonyymi

eikä henkistä kiusaa, kidutusta, traumoja ja muuta mitä heidän toimintansa ihmisissä tekee. jotain pystytään palauttamaan ihmisille mutta ei menetettyjä vuosia tai mitään mitä heidän hakkaukset, toiminta, varkaudet, jakaminen ja "syömiset" ovat tehneet. Järkyttävän hirveää toimintaa.

• Anonyymi

mitä teidän toiminta tekee, työelämä on kuin gladiaattorikenttä jossa hakataan ja yritetään saada muita paskaan asemaan, harjoitetaan Vainoa ja kidutusta, murtaudutaan, hakataan tietoa, hakataan työpaikkoja, hakataan rahaa, hakataan mainetta, se jolla ei oo rikollisia voimia ei voi pärjätä, se joka ei osaa hakata ei voi menestyä. se joka ei suostu uhraamaan elämäänsä elää vainossa, kun rikolliset ottavat gladiasttorikisaa 😂 perheet ja kodit ovat niille ruokaa, taisteltavaa voittoa ja keino selvitä varastamalla, hakkaamalla ja vainoamalla. Hyi saatana kun ootte kuvottavaa väkeä ja pilaatte koko maan teidän toiminnalla.

• Anonyymi

jotkut yrittää kaikkensa, rehellisesti, tekee töitä, tarpeen tullen muutoksia, hakee apua, tekee rikosilmoituksia, ja epärehelliset varkaat hakkaa vieressä elämää ja syö luvatta ja yrittää edetä niin. toivottavasti joka bitin lumen ja muista syövä ja elämää estävää saa kunnolla turpaan ja Kaikkea pahaa. vaikka olisit vaimo ei kukaan luovu elämästään eikä kukaan rakkaudesta sitä edes halua. hyi vittu, nousee saatamoinen kiukku tuommoisista ällötyksistä ja jos annetaan pakit niin ne vaan innostuu, jos sanotaan ettei haluta yhteistyötä hakkaavat kahta kauheammin. toivottavasti saavat kaikkea pahaa ja huonoa elämiinsä. ja nimenomaan niin että tuntuu pahalle.

• Anonyymi

kun tienaa itse eikä muualta saa, ja viedään ja hakataan, toivottavasti saavat turpaansa ja kunnolla. ja menettävät, pahimmat toivottavasti kuolevat ja keille ovat vieneet toivottavasti menettävät eivätkä saa mitään kuin turpansa ja saatanasti väkivaltaa, varkauksia ja kaikkea huonoa.

• Anonyymi

En lue näitä ikinä.Sorri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lue näitä ikinä.Sorri.

Eikö sulla ollu muotina jossain vaiheessa roikkua tässä guben matineassa ku Kärpänen paperissa?

• Tulee aina uusi päivä jos antaa sille mahdollisuuden. Tilanteissa voi tapahtua muutoksia. Mikä nyt tuntuu ylitsepääsemättömältä voikin jo huomenna tuntua menneen talven lumilta.

• Anonyymi

Nuorena voi vielä ajatella tuolla tavalla. Kun alkaa olla ikää, sairautta, yksinäisyys ainoana seuralaisena, on vaikea uskoa positiiviseen muutokseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Nuorena voi vielä ajatella tuolla tavalla. Kun alkaa olla ikää, sairautta, yksinäisyys ainoana seuralaisena, on vaikea uskoa positiiviseen muutokseen.

Ei se aina helppoa olekaan. Varsinkaan silloin, kun asiat eivät ole niin kuin tahtoisi. Mielikuvitus antaa kuitenkin siivet.

• Anonyymi

Olet hölmö. Et ymmärrä mikä on epämukavaa

• Anonyymi

sen magneetin pitäjään ja saajiin on isketty jo veitsi sydämeen samoin rahan estäjään. toivottavasti loppuu nämä tähän.

• Anonyymi

samoin sen angstin lähettäjään on vedetty puukko sydämeen monen voimin. teidön etovat leikit loppu tähän nyt.

• Hei kaikki, joilla itsellänne tai läheisellänne on itsetuhoisia ajatuksia,

Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.

- Tukinet.net - Tukipisteesti netissä https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

Joka viikko maanantaista keskiviikkon klo 15-19 ja torstaina klo 15-21 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

- MIELI Kriisipuhelin

Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.

- Kriisikeskukset

Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

Ysätävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

• Anonyymi

Kiitos avusta. Mitenkäs kun vain yksin ollessa ei ole itsetuhoisia ajatuksia?

• Anonyymi

Jaksatte kyllä jankuttaa noita samoi juttujanne aina vaan mutta kun kerran seuraatte täälläkin keskusteluja niin kannattaisiko kiinnittää huomiota siihen miksi vtussa täällä on näin paljon pahoinvoivia kirjoittajia!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksatte kyllä jankuttaa noita samoi juttujanne aina vaan mutta kun kerran seuraatte täälläkin keskusteluja niin kannattaisiko kiinnittää huomiota siihen miksi vtussa täällä on näin paljon pahoinvoivia kirjoittajia!!!

Ei se ole tärkeää vaan luotujen palveluiden käyttäminen kun siitä he saavat elantonsa. On pelkästään hyvä että on pahoinvoivia ihmisiä sieltä suunnasta katsottuna. Niitä kannattaa myös järjestää erinäisten piilotettujen tekniikoiden avulla esim. kouluista ja työpaikoista kannattaa tehdä mahdollisimman ahdistavia. Näitä on suunniteltu ja toteutettu jo pitkään meitä edeltävien johdosta. Nämä auttajat eivät välttämättä ole tietoisia vaan tekevät työtä käskettyä ja opetettua ja johtoporrashan nappaa aina isoimman siivun kun on niin raskas ja vastuullinen työ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole tärkeää vaan luotujen palveluiden käyttäminen kun siitä he saavat elantonsa. On pelkästään hyvä että on pahoinvoivia ihmisiä sieltä suunnasta katsottuna. Niitä kannattaa myös järjestää erinäisten piilotettujen tekniikoiden avulla esim. kouluista ja työpaikoista kannattaa tehdä mahdollisimman ahdistavia. Näitä on suunniteltu ja toteutettu jo pitkään meitä edeltävien johdosta. Nämä auttajat eivät välttämättä ole tietoisia vaan tekevät työtä käskettyä ja opetettua ja johtoporrashan nappaa aina isoimman siivun kun on niin raskas ja vastuullinen työ.

Kaiken järjen mukaan jo aikoja sitten olisi ruvettu tekemään asioille jotain mutta ei kun me tykätään vaan jutella ja saada siitä palkkaa se on mukavampaa ja helpompaa kuin lapiointityöt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      132
      3827
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1895
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1741
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1402
    5. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      124
      1294
    6. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      97
      1260
    7. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      37
      1259
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1156
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1033
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      102
      995
    Aihe