Uusimmalla videossa ovat eksyny ja lampi on hävinny !
Nyt on eksytty metsässä !
31
455
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on eksyny ?
- Anonyymi
Metsaman
- Anonyymi
Metsaman
- Anonyymi
Erämaassa ISÄN Kanssa - LAMPI Kadoksissa !!
Metsa Man
64,5 t. tilaajaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erämaassa ISÄN Kanssa - LAMPI Kadoksissa !!
Metsa Man
64,5 t. tilaajaaMutta vain tuusniemellä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vain tuusniemellä ?
Oli taas aika sinunkin päästä kirjoittamaan tämä sama turha kommentti ehkä tuhannetta kertaa.
Aloitusvalittaja iski taas
Turhat aloitus valitukset on turhinta kirjoityelua
Tämähän on keksuteluoalsat
Monesko turha aloitus tämä on tästä samasta aiheesta?
Koskahan kurpitsavellihousu-floodaaja on seuraavaksi käytössä?
- Anonyymi
Mestari oli kuin kotonaan maastossa.
- Anonyymi
Fokaa Fokaa Äkö pussi matu faco ?
- Anonyymi
Eksyyhän sitä helposti, kun poistuu tutusta pihasta, jossa on talsinut 60 vuotta. Onneksi löysivät takaisin. Huomenta ja terkkuja oton kävelysauvoille. Tänään taitaa sataa tai paistaa.
- Anonyymi
Mestari ei eksynyt edes pääkaupungissa. Spurguilla on pienet piirit lähikaupalle ja alkoon ne ei paljon tarvitse eksymiseen.
- Anonyymi
Eihän nuo olleet kaukana tiestä. Koko saan kuului ohi ajavien autojen äänet. Ei kai tuonne mitenkään olisi voinut eksyä. Lampi aivan tien vieressä.
- Anonyymi
Tuuli kohisi. Lähimälle isolletielle matkaa 50 kilometriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuuli kohisi. Lähimälle isolletielle matkaa 50 kilometriä.
Kartalta katsoen auton luota matkaa Hoikanlammelle ehkä max. 300m.
Jos viitostietä tarkoitat, niin sinne ehkä tuo n. 50km. Eli sama matka kuin manin kotoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kartalta katsoen auton luota matkaa Hoikanlammelle ehkä max. 300m.
Jos viitostietä tarkoitat, niin sinne ehkä tuo n. 50km. Eli sama matka kuin manin kotoa.Ja isompi tiehän oli aivan metsätielle pysäköidyn. auton takana. Näkyy videolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja isompi tiehän oli aivan metsätielle pysäköidyn. auton takana. Näkyy videolla!
Eihän tuo Hoikanlampi tiettömien taipaleiden takana ole. Videoon aiheita ja parille Kalle kauhistelujen aihetta.
- Anonyymi
#Ajan
- Anonyymi
MetsäMan voisi hommata Otolle kunnon kävelysauvat.
- Anonyymi
Vanhassa vara parempi, eihän uudet cityleikki sauvat kestä maastoa.
- Anonyymi
Metusalemin poisto muallisista part 33. Ei onstunut vieläkään. Kova on metu vaikka aina uudestaan pitää mestarin tuoda hänet valokeilaan, nyt maantien vieressä. Samaa hakkuu aluetta kierrätti mestari ihteään ja hupelinta räpläsi "näkymättömissä". Ei eksy metu, eikä muuten ollut vene paikka siinä hänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metusalemin poisto muallisista part 33. Ei onstunut vieläkään. Kova on metu vaikka aina uudestaan pitää mestarin tuoda hänet valokeilaan, nyt maantien vieressä. Samaa hakkuu aluetta kierrätti mestari ihteään ja hupelinta räpläsi "näkymättömissä". Ei eksy metu, eikä muuten ollut vene paikka siinä hänen.
Hänen se on älä puhu paskaasi.
- Anonyymi
Suosittu luontoseikkailu.
- Anonyymi
Oottaa pitkulaista päkitsii jossa on mukana muki ja kirja ja otolle uutukaiset kävelysauvat. Turpoosa mutristellen aukasee päkitsin ja ite mielessään aattelee,jotta on ne tuhmia kun äveriäälle laittavat ilimatteeksi tavaraa,kun tarvetta ilmenee.
- Anonyymi
Videolla sanoo, että vaarilla ON kävelysauvat, vaan vaari ei vaan halua niitä käyttää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videolla sanoo, että vaarilla ON kävelysauvat, vaan vaari ei vaan halua niitä käyttää!
Kävelysauvat voi olla epätasaiseen maastoon liian lyhyet... kun on pitkät niillä helppo ponnistaa itsensä vaikka ojan yli... vähän niin kuin korkeushypyssä tehdään...
🌞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävelysauvat voi olla epätasaiseen maastoon liian lyhyet... kun on pitkät niillä helppo ponnistaa itsensä vaikka ojan yli... vähän niin kuin korkeushypyssä tehdään...
🌞Kyllä, asia kommentti viimein. Spurgut ei tajua maastossa kulkemista kun sivareita olleet taajamissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, asia kommentti viimein. Spurgut ei tajua maastossa kulkemista kun sivareita olleet taajamissa.
Asia kommentti saattaa olla mutta korkeushypyssä riman yli ponnistetaan lihasvoimin ja iäkkään ihmisen ojan ylitykset keppien varassa tuntuvat jotenkin tuhoon tuomitulta jo pelkkänä ajatuksen
(" kun on pitkät niillä helppo ponnistaa itsensä vaikka ojan yli... vähän niin kuin korkeushypyssä tehdään...")
"Hyppee isä siinä on oja"
- Anonyymi
Itse olisin laittanut vanhuksen viemisen korpeen samoilemaan sarjaan, "Perintöä odotellessa".
Kun vielä ulkoiluttajalta oli puhelin unohtunut peräkamarin pöydälle, joka nettiriippuvaiselle digi-ihmiselle on täysin mahdotonta. - Anonyymi
Ihmettelen miksi Pirre ei lähtenyt sunnuntain korpivaellukselle vaikka kyllä kommentti kentällä äläkkää piti?
Outoa miksi tulevien naapurusten täytyy keskustella Youtubessa.
Eikö sitä voi mennä naapuriin juttelemaan.
Kummoo peliä.- Anonyymi
Täällähän säkin jutskaat.
- Anonyymi
Jos se käyp yökylässä kun niillä on pussit silimien alla.
- Anonyymi
Mita sina sanoa ?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559