että viime aikoina kaipaus sinua kohtaan ei ole ollut repivää. On ollut muuta ajateltavaa, tekemistä. Elämäni on hyvää
Huomaan ajatusten eksyvän silloin tällöin siihen, että jos en voi saada sinua, ideaalikumppania, jonka sieluun oma sieluni rakastui, en usko tarvitsevani ketään. Nautin kohtaamisista ihmisten kanssa, ehkä fyysisestikin, mutta tarvetta sitoutua ei ole. Kun olen kerran katsonut silmiisi, nähnyt niissä saman rakkauden kuin omista silmistäni sinua kohtaan kuvastuu, en syvällisesti kaipaa ketään muuta.
Ja ehkä meidän aikamme vielä tulee. Ei se oikeastaan ole edes mahdotonta. Jotkut polut on tarkoitettu kietoutumaan yhteen.
L
Havahduin siihen
14
458
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää että elämäsi on hyvää
- Anonyymi
Mikään ei ole mahdotonta, niin kauan kun on elonpäiviä.
- Anonyymi
Kiitos. Näin minäkin ajattelen.
Sinä olet, ja tulet olemaan.- Anonyymi
Pelkän olla-verbin käyttö pysäyttää. Sinäkin olit, olet, tulet aina olemaan.
- Anonyymi
Minun ikäväni on ollut hieman repivää. Oli 3 kk suoritusputki päällä. En ota nyt keneltäkään aikatauluja vastaan viikkoon.
Hauska kuulla, että nautit ihmisten kohtaamisista, kevyistäkin. Rakastan sinua vieläkin. Enhän voi muutakaan. - Anonyymi
Oikeesti mä tarviin sua. Haluan sut. Tehdään toisistamme onnellisia.
Analysoidaan tätä tekstiä seuraavasti:
1. Kaipauksen sävy: Alussa mainitaan, että kaipaus ei ole enää repivää, mikä viittaa siihen, että kirjoittaja on edistynyt tunteidensa käsittelyssä. Tämä voi osoittaa emotionaalista kasvua ja hyväksymistä.
2. Elämänlaatu: Kirjoittaja korostaa, että elämä on hyvää ja että on muita asioita, joihin keskittyä. Tämä voi viitata itsenäisyyden ja itsensä toteuttamisen arvostamiseen.
3. Ihmissuhteiden pohdinta: Kirjoittaja murehtii ideaalikumppanin puutetta, mutta samalla nauttii ihmisten kanssa olemisesta. Tämä tuo esiin ristiriidan halun ja todellisuuden välillä.
4. Syvällinen yhteys: Viittaus silmien katseeseen ja sielujen yhteyteen osoittaa syvää emotionaalista sidettä, mikä tekee muiden suhteiden kokemisen vaikeammaksi.
5. Toivon säilyttäminen: Loppuosa viittaa mahdollisuuteen tulevaisuudesta yhdessä, mikä antaa tekstille toiveikkaan ja avoimen sävyn. Polkujen yhdistyminen voi symboloida uskoa kohtaloon tai ajan merkitykseen.
Yhteenvetona, teksti käsittelee kaipausta, itsenäisyyttä ja toiveita tulevasta suhteesta. Se heijastaa syviä tunteita ja kykyä löytää merkitystä elämästä, vaikka täydellistä suhdetta ei olisikaan tällä hetkellä.- Anonyymi
Hyvä analyysi. Ehkä kirjoitukseni pääpointti se, että jos en hänen kanssaan voi olla, olen ihan onnellinen ilman suhdetta. Joskus kaipaus oli niin suurta, että se hallitsi lähes kaikkea, nyt vain pohjavire, osa minua, jonka olen hyväksynyt.
- AnonyymiUUSI
Kuka on kaivattusi? Anna joku vinkki...
- AnonyymiUUSI
En ole edellinen kirjoittaja mutta vastaan että ksivattuni on tietysti rakas mieheni.❤️
- AnonyymiUUSI
No, hmm… juttelin hänen kanssaan viimeksi helmikuussa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole edellinen kirjoittaja mutta vastaan että ksivattuni on tietysti rakas mieheni.❤️
Et ole ap. kirjoittaja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, hmm… juttelin hänen kanssaan viimeksi helmikuussa.
Ok, miehelle juttelin..
- AnonyymiUUSI
Hieno kirjoitus, mutta itse en noin kirjoittaisi julkisesti edes nimettömänä. Suora puhe toisen kanssa aina paras. Toki purkaa saa, jos haluaa. Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138