Tutkin vanhan kännykän tietoja, ja siellä oli vanhoja tekstiviestejä. Tuntui vähän rankalta lukea niitä.
Pahimmalta ajalta ennen kuin jouduin hoitoon. Äitini oli kuolemaisillaan ja mulla psykoosit päällä.
No sekoillut kaikille sukulaisille. Uskoin, että yksi pizzakuski oli joku salainen rakastettu ja lähetin hänelle satoja sekavia viestejä.
Harhaluulot paheni vielä jonkun aikaa osastolla... aika alkuun aloitettiin psyykenlääke.
Kesti ehkä joitakin kuukausia, ennen tulin täysjärkiseksi.
Kävi jotenkin tunteisiin tuo noiden lukeminen. En tiedä miksi, koska olen ennenkin lukenut juttuja vaikeilta ajoilta.
Nyt vähän masennuin ja häpesin tuota aikaa ja menin pois tolaltani.
En ole ennen häpeillyt sairausaikaani. Mutta voi olla rankkaa monelle joka sekoilee enemmänkin.
Esimerkiksi Tapio Suominen teki itsarin koska häpesi kohtausten aikaista käytöstään.
En ole itse nyt mitään itsarin tekemässä. Yllätyin vain tunteiden voimakkuudesta.
Psykoosin aikainen sekoilu
2
524
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luet niitä? Itse olen jättänyt lukematta ja koettanut unohtaa. Olen ollut itselleni armollinen ja pohtinut, että ainoa ihminen, joka asian muistaa olen minä. Muut ihmiset elävät omissa murheissaan.
- Anonyymi
En ole tietoinen olenko kirjoittanut psykoottisena jollekin jotain, mutta muistan kaiken muun sairauteni puhkeuduttua ja se oli aivan hirveää, kun aloin noita muistelemaan. Luulin psykoosissani, että raiskaajani löytäisi minut uudestaan ja, että kaikki jotka tunnen olisi mukana jossain salaliitossa ja yrittäiasivät tehdä jotain pahaa, pelkäsin kaikkia ihmisiä. Nykyään olen hyvin sosiaalinen ja vihaan yksin olemista. Nyt kirjoittelen täällä, kun olen yksin tällähetkellä. Minulla on mies ja lapsiakin on. Heidän tuki on ollut parasta. Mulla ne ei muistoistani häviä nuo psykoosin aikaiset jutut. Siihen vielä päälle, että minulla on väliajoin maniaa, viimeisestä maniasta on nyt viikko aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767