Psykoosin aikainen sekoilu

Anonyymi-ap

Tutkin vanhan kännykän tietoja, ja siellä oli vanhoja tekstiviestejä. Tuntui vähän rankalta lukea niitä.
Pahimmalta ajalta ennen kuin jouduin hoitoon. Äitini oli kuolemaisillaan ja mulla psykoosit päällä.
No sekoillut kaikille sukulaisille. Uskoin, että yksi pizzakuski oli joku salainen rakastettu ja lähetin hänelle satoja sekavia viestejä.
Harhaluulot paheni vielä jonkun aikaa osastolla... aika alkuun aloitettiin psyykenlääke.
Kesti ehkä joitakin kuukausia, ennen tulin täysjärkiseksi.

Kävi jotenkin tunteisiin tuo noiden lukeminen. En tiedä miksi, koska olen ennenkin lukenut juttuja vaikeilta ajoilta.

Nyt vähän masennuin ja häpesin tuota aikaa ja menin pois tolaltani.

En ole ennen häpeillyt sairausaikaani. Mutta voi olla rankkaa monelle joka sekoilee enemmänkin.

Esimerkiksi Tapio Suominen teki itsarin koska häpesi kohtausten aikaista käytöstään.

En ole itse nyt mitään itsarin tekemässä. Yllätyin vain tunteiden voimakkuudesta.

2

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi luet niitä? Itse olen jättänyt lukematta ja koettanut unohtaa. Olen ollut itselleni armollinen ja pohtinut, että ainoa ihminen, joka asian muistaa olen minä. Muut ihmiset elävät omissa murheissaan.

• Anonyymi

En ole tietoinen olenko kirjoittanut psykoottisena jollekin jotain, mutta muistan kaiken muun sairauteni puhkeuduttua ja se oli aivan hirveää, kun aloin noita muistelemaan. Luulin psykoosissani, että raiskaajani löytäisi minut uudestaan ja, että kaikki jotka tunnen olisi mukana jossain salaliitossa ja yrittäiasivät tehdä jotain pahaa, pelkäsin kaikkia ihmisiä. Nykyään olen hyvin sosiaalinen ja vihaan yksin olemista. Nyt kirjoittelen täällä, kun olen yksin tällähetkellä. Minulla on mies ja lapsiakin on. Heidän tuki on ollut parasta. Mulla ne ei muistoistani häviä nuo psykoosin aikaiset jutut. Siihen vielä päälle, että minulla on väliajoin maniaa, viimeisestä maniasta on nyt viikko aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      58
      5636
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      102
      4700
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2784
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      81
      1284
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      338
      1086
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      931
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      883
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      856
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      108
      846
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      819
    Aihe