Tarvitsen apua!!!

Anonyymi-ap

Hei, tarvitsen kipeästi apua, välittömästi! En saa mistään lainaa, koska en ole luottokelpoinen aiempien hölmöilyjen takia. Olen vakituisessa työsuhteessa, säännölliset tulot. Tarve 2000€. Nyt ei auta säästäminen, pankkilaina rästissä muutamalta kuukaudelta.

8

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole siis säännöllisillä tuloilla kyennyt maksamaan pankkilainaa. Miten ajattelit maksaa tulevaisuudessa samoilla tuloilla sen pankkilainan ja tämän uuden lainan?

Omien sanojesi mukaan, olet aiemmin hölmöillyt etkä saa pankista lainaa. Jos nyt on parin tonnin lainarästit, eikö tämä ihan suoraan kerro, että olet hölmöillyt myös ihan tuoreeltaan?

Et kai tosissasi kuvitellut, että joku vieras lähtee sinulle lainaamaan, ainakaan ilman suurta panttia (pantista riippuen, ehkä nelisen tonnia + kulut).

• Anonyymi

Kyllä oikeasti kuvittelin. Ja joo, tuoreita hölmöilyjä on. Mun ainoat kulut on tuo pankkilaina ja ruoka, joten selviän molempien takaisinmaksusta.
        Kyllähän sen tiedän, että ei semmosia ihmisiä ole, kun mun omassa mielikuvituksessa.
        Itse aiheutin, itse kärsin, that's it.

• Anonyymi

Ej mitään hätää, ne kelvottomimmat on kaikista tarkimpia. Aah hah hah

• Anonyymi

Kysy sossusta. Toki nekin haluaa selvyyttä.

• Anonyymi

2000£ nettotulossa on ns. maksuvaraa maksimissaan 250€ jos se on brutto, niin summa voi olla reilu 100€. Jos olet sössinyt asiat, niin tiedät itse miten se korjataan. Videossakin voi pikakelata taakse päin. Sossulle ei asia kuulu, niitä kiinnostaa asiat aivan muuten. Jos tarve on vain 2000€, niin takuusäätiö ja velkaneuvonta on varmaan paras paikka.

Harvalla ihmisellä on tuhansia euroja löysässä. 2000€ kirjaaminen tappioksi vaatisi "miljoonan" käteisvarat. Se jolla on "miljoona" ei täällä lue mitään.

Ja kannattaa koikeilla tuota 2000€ säästämistä. Siinä on vain se juttu, että se vaatii kylmää päätä. Se on ihan matematikkaa! 2000€ jaettuna vaikka 20€ on jo yksitään 100€. Onko sinulla 100€ kuukaudessa varaa ottaa pois kierrosta?

Ja älä sano, että jos minulla olisi "miljoona", niin antaisin 2000€ lainaksi. Tuskin edes kuuntelet tuolaista paskaa!

• Anonyymi

Ruuassa voi säästää. Paastoaminen voi olla terveellistäkin, jos sen tekee oikein.
        Olen muutaman kerran lainannut avuntarvitsijoille hyvää hyvyyttäni. Ainoastaan yksi noin kymmenestä, joille olen lainannut, maksoi lainansa kokonaisuudessaan pois. Useimmat eivät maksaneet senttiäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruuassa voi säästää. Paastoaminen voi olla terveellistäkin, jos sen tekee oikein.
        Olen muutaman kerran lainannut avuntarvitsijoille hyvää hyvyyttäni. Ainoastaan yksi noin kymmenestä, joille olen lainannut, maksoi lainansa kokonaisuudessaan pois. Useimmat eivät maksaneet senttiäkään.

Anonyymi
        2024-10-28 11:14:39 Kommentoi.

Niin olen minäkin. Minulla on myös itse tekemäni tappioraja. Enempää ei voi lainata kun on valmis häviämään.

Mutta 2000€ yksityisen rahoissa on vain tolkuton määrä hävittäväksi. Eikä miljonäärit todellakaan ole täällä lukemassa ja kommentoimassa.

• Anonyymi

Huutamallako sinuun saa yhteyden?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      25
      4925
    2. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      150
      4730
    3. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      207
      4696
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      118
      4551
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      3640
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2344
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2118
    8. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      1637
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      22
      1360
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      184
      1179
    Aihe