Sysäyksen irtisanoutumispäätökselle antoi seurakuntapastorin maaliskuussa Suomalainen messu -tilaisuudessa pitämä saarna.
Tilaisuuden aikaan ajatus rinnakkaisesta avioliittokäsityksestä oli kirkon sisällä kuuma puheenaihe, Niiles kertoo.
– Pappi sanoi saarnassaan, että kirkkoon yritetään ajaa ajatuksia, jotka ovat Jumalan sanaa vastaan ja kehotti seurakuntalaisia jumalanpelkoon. Tämä järkytti minua ja monta muuta, Niiles kertoo viestitse.
paha paha odotellaan parempia pappeja
36
289
Vastaukset
Hyvä havainto? Mitä muuta heillä on enään tarjota.
- Anonyymi
Armoa armon saajalle rauhaa rauhanruhtinaalta
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, mutta kuka Hän on?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jumalan pojaksi minua kutsutaan taivaassa ellen repsahda syntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan pojaksi minua kutsutaan taivaassa ellen repsahda syntiin
synti kadottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
synti kadottaa
Jos ei ole jumalan lapsi kuinka voi tulla jumalan poika ellei synny ylhäältä sorron lähetin 6:2
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole jumalan lapsi kuinka voi tulla jumalan poika ellei synny ylhäältä sorron lähetin 6:2
ihminen on jumala siksi taiteet ovat ainoita joita saa opettaa sen lisäksi että tunnustaa messiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja minun isäni, me olemme yksi.
Ja juutalaiset poimivat taas kiviä, kivittääkseen hänet.
Jeshua sanoi heille, ”minä osoitin teille monia kauniita tekoja, minun isäni luota, mikä niistä teoista oli sellainen,
että sen tähden te kivitätte minut?” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ja minun isäni, me olemme yksi.
Ja juutalaiset poimivat taas kiviä, kivittääkseen hänet.
Jeshua sanoi heille, ”minä osoitin teille monia kauniita tekoja, minun isäni luota, mikä niistä teoista oli sellainen,
että sen tähden te kivitätte minut?”Juutalaiset sanoivat hänelle, ”emme me sinua kauniiden tekojen tähden kivitä, vaan koska sinä pilkkasit, ja vaikka
olet ihmisen poika, sinä teet sielusi Jumalaksi!”
Jeshua sanoi heille, ”eikö ole kirjoitettu sillä tavalla siinä teidän kirjoitetussa sanassanne, että ’minä sanoin, että
te kaikki olette jumalia’?” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset sanoivat hänelle, ”emme me sinua kauniiden tekojen tähden kivitä, vaan koska sinä pilkkasit, ja vaikka
olet ihmisen poika, sinä teet sielusi Jumalaksi!”
Jeshua sanoi heille, ”eikö ole kirjoitettu sillä tavalla siinä teidän kirjoitetussa sanassanne, että ’minä sanoin, että
te kaikki olette jumalia’?”Jos 41Tuokaa esiin riita-asianne,
sanoo Herra,
esittäkää todisteenne,
sanoo Jaakobin kuningas.
Esittäkööt ja ilmoittakoot meille,
mitä tapahtuva on;
ilmoittakaa entiset, mitä ne olivat,
tarkataksemme ja tietääksemme,
mitä niistä on tullut,
tahi antakaa meidän kuulla tulevaisia.
Ilmoittakaa, mitä vastedes tapahtuu,
tietääksemme, oletteko te jumalia.
Tehkää hyvää tai tehkää pahaa,
niin me katsomme ja ihmettelemme.
Katso, te olette pelkkää tyhjää,
ja teidän tekonne ovat turhat.
Kauhistus se, joka teidät valitsee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 41Tuokaa esiin riita-asianne,
sanoo Herra,
esittäkää todisteenne,
sanoo Jaakobin kuningas.
mitä tapahtuva on;
mitä niistä on tullut,
Kauhistus se, joka teidät valitsee!16. Kootkaa kansa, valmistakaa seurakunta, kerätkää yhteen vanhimmat. Kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
17. Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa sanan lunastamat?'"
18. Niin Herra säästi maansa ja sääli kansaansa.
19. Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä siunaan teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä nälän kautta teitä pakanain seassa.
20. Ja se kansa, mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä paljon pahaa se on tehnyt.
21. Älä pelkää, Israelin maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on lisännyt siunauksiaan teidän keskellänne, hänen kansansa.
22. Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan asuinsijat ovat kaunistettuja, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös kantavat omat hedelmänsä.
23. Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herran, teidän Jumalanne sanassa, sillä hän antaa teille vanhurskauden opettajan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen Nisan-kuussa.
24. Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja puristamot öljyä.
25. Ja minä korvaan teille hyvällä vuodet niiden vuosien sijaan, kun teitä ryöstivät kansat, kielet, hallitukset ja kuningaskunnat, minun suuri, kostava sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
26. Ja te syötte ruokaa ja tulette ravituiksi ja ylistätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani, Israelin huone, joudu enää häpeään.
27. Ja te tulette tietämään, että minä olen laittanut kirkkauteni läsnäolon asumaan Israelin huoneen keskellä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani, Israelin huone, joudu enää häpeään.
28. Näitten jälkeen minä olen vuodattava pyhän Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
29. Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan pyhän Henkeni.
30. Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
31. aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
32. Ja jokainen, joka rukoilee Herran nimessä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastus, niinkuin Herra on sanonut; ne pelastuvat, jotka Herra on säätänyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 41Tuokaa esiin riita-asianne,
sanoo Herra,
esittäkää todisteenne,
sanoo Jaakobin kuningas.
mitä tapahtuva on;
mitä niistä on tullut,
Kauhistus se, joka teidät valitsee!Sen jälkeen nousi Shimeon, Keefa, niiden yhdentoista apostolin kanssa, ja korotti äänensä ja sanoi
heille, ”juutalaiset miehet, ja kaikki, jotka asustatte Jerusalemissa! Olkoon tämä teille tunnettavaksi,
ja kuunnelkaa minun sanani!”
Sillä eivät nämä ole, niin kuin te luulette, juopuneet, sillä katso, on vasta kolmannet hetket
Vaan tämä on sitä, mitä on sanottuna profeetta Joel’in kautta;
̅ נֵּ הוֵּ אָביַ ומ ת ָ ̅ א֑֞ ָא֗ חר יֵּ א֑֞ ָא מַ רָאַ ל ה א֑ ָאֵּ שֻּ וד רֻּ וחיָ 17
henkeni vuodatan Jumala sanoo viimeiset päivissä oleva .
̅ עַ לָּכֻּ לָבסַ ר֖ ָונֵּ תנַ בֻּ וןָ ̅ בנַ יּכֻּ ון֖֑֞ ָוַ ב ̅ נ ת̅כָֻּ ̅ ון֖֑֞ ָוגַָ ̅ ּדֻּ ודַָיּכֻּ ון֑֞ ָחֵּ זו נֵּ א֑֞ ָ
näkyjä nuorukaisenne ja tyttärenne ja poikanne profetoivat ja liha kaikki ylle
נֵּ חזֻּ ו֖ ןָוקַ ש ישַ יּכֻּ ון֑֞ ָחֵּ למֵּ א֑֞ ָנֵּ חלמֻּ ון֖׃
uneksivat unet vanhimpanne ja näkevät
Niinä viimeisinä päivinä on tapahtuva, sanoo Jumala, minä vuodatan minun henkeni kaiken lihan ylle,
ja teidän poikanne ja tyttärenne tulevat profetoimaan, ja teidän nuorukaisenne tulevat näkemään
näkyjä, ja teidän vanhimpanne tulevat uneksimaan unia.
Ja minun palvelijani ja palvelijattareni ylle minä vuodatan minun henkeni niinä päivinä, ja he
profetoivat.
Ja minä annan merkkejä taivaissa, ja voimatekoja maan päällä; verta ja tulta ja savun suitsutusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen nousi Shimeon, Keefa, niiden yhdentoista apostolin kanssa, ja korotti äänensä ja sanoi
heille, ”juutalaiset miehet, ja kaikki, jotka asustatte Jerusalemissa! Olkoon tämä teille tunnettavaksi,
Sillä eivät nämä ole, niin kuin te luulette, juopuneet, sillä katso, on vasta kolmannet hetket
̅ נֵּ הוֵּ אָביַ ומ ת ָ ̅ א֑֞ ָא֗ חר יֵּ א֑֞ ָא מַ רָאַ ל ה א֑ ָאֵּ שֻּ וד רֻּ וחיָ 17
̅ עַ לָּכֻּ לָבסַ ר֖ ָונֵּ תנַ בֻּ וןָ ̅ בנַ יּכֻּ ון֖֑֞ ָוַ ב ̅ נ ת̅כָֻּ ̅ ון֖֑֞ ָוגַָ ̅ ּדֻּ ודַָיּכֻּ ון֑֞ ָחֵּ זו נֵּ א֑֞ ָ
Niinä viimeisinä päivinä on tapahtuva, sanoo Jumala, minä vuodatan minun henkeni kaiken lihan ylle,
ja teidän poikanne ja tyttärenne tulevat profetoimaan, ja teidän nuorukaisenne tulevat näkemään
Ja minun palvelijani ja palvelijattareni ylle minä vuodatan minun henkeni niinä päivinä, ja he
profetoivat.
Ja minä annan merkkejä taivaissa, ja voimatekoja maan päällä; verta ja tulta ja savun suitsutusta.Verta, tulta ja suitsevaa savua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16. Kootkaa kansa, valmistakaa seurakunta, kerätkää yhteen vanhimmat. Kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
17. Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: "Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: 'Missä on heidän Jumalansa sanan lunastamat?'"
19. Ja Herra vastasi ja sanoi kansalleen: Katso, minä siunaan teille viljaa, viiniä ja öljyä, niin että te tulette niistä ravituiksi. Enkä minä anna enää häväistä nälän kautta teitä pakanain seassa.
20. Ja se kansa, mikä pohjoisesta tulee, sen minä karkoitan teistä kauas ja syöksen sen kuivaan ja autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen. Ja siitä nousee löyhkä, nousee katku. Sillä paljon pahaa se on tehnyt.
21. Älä pelkää, Israelin maa. Iloitse ja riemuitse, sillä Herra on lisännyt siunauksiaan teidän keskellänne, hänen kansansa.
22. Älkää peljätkö, metsän eläimet, sillä erämaan asuinsijat ovat kaunistettuja, sillä puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös kantavat omat hedelmänsä.
23. Ja te, Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa Herran, teidän Jumalanne sanassa, sillä hän antaa teille vanhurskauden opettajan, vuodattaa teille sateen, syyssateen ja kevätsateen Nisan-kuussa.
24. Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja puristamot öljyä.
25. Ja minä korvaan teille hyvällä vuodet niiden vuosien sijaan, kun teitä ryöstivät kansat, kielet, hallitukset ja kuningaskunnat, minun suuri, kostava sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.
26. Ja te syötte ruokaa ja tulette ravituiksi ja ylistätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani, Israelin huone, joudu enää häpeään.
27. Ja te tulette tietämään, että minä olen laittanut kirkkauteni läsnäolon asumaan Israelin huoneen keskellä. Ja minä olen Herra, teidän Jumalanne, eikä toista ole. Eikä minun kansani, Israelin huone, joudu enää häpeään.
28. Näitten jälkeen minä olen vuodattava pyhän Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.
29. Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan pyhän Henkeni.
30. Minä annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: verta ja tulta ja savupatsaita;
31. aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja peljättävä.
32. Ja jokainen, joka rukoilee Herran nimessä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastus, niinkuin Herra on sanonut; ne pelastuvat, jotka Herra on säätänyt.Ja sanoivat, ”me lauloimme teille, ettekä tanssineet, ja huusimme teille, ettekä olleet surullisia!
”johannan nan tuli, joka ei syönyt eikä juonut, ja he sanoivat, ”hänessä on demoni”.
Ihmisen poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat, ”katso ,mikä mies, syömäri ja viinin juomari, ja
veronkerääjien ja syntisten ystävä!” – Ja viisaus tulee vanhurskaaksi teoistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen nousi Shimeon, Keefa, niiden yhdentoista apostolin kanssa, ja korotti äänensä ja sanoi
profetoivat.
Ja minä annan merkkejä taivaissa, ja voimatekoja maan päällä; verta ja tulta ja savun suitsutusta.Ja siitä lähtien Jeshua alkoi kertomaan oppilailleen, että oli valmistettu, että hän olisi menevä
Jerusalemiin, ja kärsivä paljon vanhimpien ja pappien johtajien, ja kirjanoppineiden taholta, ja tulevan
tapetuksi, ja että kolmantena päivänä hän on nouseva ylös
.Ja Keefa otti hänet sivuun, ja alkoi nuhtelemaan häntä ja sanoi, ”Herrani, älköön tällaista sinulle
tapahtuko!”
הו דין אתפני ואמר לכאפא זל לך לבסתרי סטנא 23
satana taakseni sinä mene Keefalle sanoi ja kasvoja vasten mutta hän .
תוקלתא אנת לי דלא מתרעא אנת דאלהא אלא דבני
lasten vaan Jumalan sinä ajattele et että minulle sinä loukkaus
אנׁשא׃
ihmisten
Mutta hän sanoi Keefalle, vasten kasvoja, ”mene taakseni, syyttäjä! Sinä olet loukkaukseksi minulle – et
sinä ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan ihmislasten.
Sitten Jeshua sanoi oppilailleen, että ”joka tahtoo tulla minun perässäni, kieltäköön oman sielunsa, ja
kantakoon oman ristinsä, ja tulkoon perässäni.”
Sillä joka tahtoo levon, on menettävä sielunsa, ja joka menettää sielunsa minun tähteni, on sen löytävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisten hevonpaskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
16. Kootkaa kansa, valmistakaa seurakunta, kerätkää yhteen vanhimmat. Kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.
32. Ja jokainen, joka rukoilee Herran nimessä, pelastuu. Sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat pelastus, niinkuin Herra on sanonut; ne pelastuvat, jotka Herra on säätänyt.SIIONIN VUORELLA ON NYKYÄÄN MOSKEIJA KYLLÄ ! TEMPPELI TUHOTTIIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
profetoivat.
Ja minä annan merkkejä taivaissa, ja voimatekoja maan päällä; verta ja tulta ja savun suitsutusta.Jeesuksessa on mahdollisuus pelastua. Siinä ristiin naulitussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sanoivat, ”me lauloimme teille, ettekä tanssineet, ja huusimme teille, ettekä olleet surullisia!
”johannan nan tuli, joka ei syönyt eikä juonut, ja he sanoivat, ”hänessä on demoni”.
Ihmisen poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat, ”katso ,mikä mies, syömäri ja viinin juomari, ja
veronkerääjien ja syntisten ystävä!” – Ja viisaus tulee vanhurskaaksi teoistaan.Hellarilesta käy haukkumasana kaikki jotka syö ja juo Jeesuksen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hellarilesta käy haukkumasana kaikki jotka syö ja juo Jeesuksen kanssa.
Jeesuksen fariseukset jo haukkui siitä että hän juomarien kanssa seurusteli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisten hevonpaskaa.
paljon teillä suomalaisilla on sanavarastossa,et ole jesus,olet jeesus,oletko jeesus,ehkä olet jeesus,sekopää,mielenvikainen,säälittävä,helluntailainen,lesta,etc... Katsotaan ku putin hyppää rajan yli yleentää teidät hevonpaska suomalaiset hyppäään jorpakkoon tai uskomaan max jeesukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljon teillä suomalaisilla on sanavarastossa,et ole jesus,olet jeesus,oletko jeesus,ehkä olet jeesus,sekopää,mielenvikainen,säälittävä,helluntailainen,lesta,etc... Katsotaan ku putin hyppää rajan yli yleentää teidät hevonpaska suomalaiset hyppäään jorpakkoon tai uskomaan max jeesukseen
Kehujakin on tullut mutta niitä jota ei haluun kuulla paraskin kehu on kateuden musta aukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehujakin on tullut mutta niitä jota ei haluun kuulla paraskin kehu on kateuden musta aukko
Ei joo kukaan synnitön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin oon ne kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin oon ne kaikki
paitsi jeesus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paitsi jeesus
enkä mikään hyväntekijä
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Korvapuuhamaan teatterimies joka putsaa kynsiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
synti kadottaa
twitrer suomi insta face saa polttaa helvetissä
- Anonyymi
Joo, on kielipäätä. Älykkyyttä. Stressiä pukkaa usein, uskonihmiselläkin, joten huolehdihan aineenvaihdunnasta, yöunesta, ravinnonsaannista ruuasta ettei vain henkimaailman puolelle mene:)
- Anonyymi
Vaikka onhan se niinkin , että jos menee mieluummin henkimaailman puolelle, niin on autuaana enkelinä (taivaassa). Hyvä se, että ne taivasten valtakunnan avaimet on olemassa ja kaikki se mikä on sidottu maan päällä, on sidottu myös taivaassa. Taivaassa ei vaan ehkä ole juomia, siksi juommekik ne jo täällä. Kalastajiakaan ei taivaasta löydy, raamatussa Pietari lähtee kalalle maan päällä, ottaa sakin mukaan ja toteaa, että teen teistä ihmisten kalastajia. Maan päällä mukavampaa, on juomia , saa jakaa, joten huolehdihan ravinnosta, Annista.
- Anonyymi
kaikkea mahdollista
- Anonyymi
Sunnuntaina voi messussa heittää että tuleeko se herra, nöin pyhänä sitten toisen kerran(takaidin). Joke.
- Anonyymi
Miespastorille kun heittää että olemme varmaan kaikki olleet osallisina herran ensimmäisessä ylösnousemukdesssa, niin nyt sunnuntaina, tuleeko herra toisen kerran:D
- Anonyymi
Luuk 11:12 is fun. :D
- Anonyymi
Ja jos tytär kysyy häneltä, ojentaako hän hänelle skorpionin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138