Miehet, miltä tuntuu kun panettaa tai seisoo?

Anonyymi-ap

Oon näin naisena välillä miettiny sitä, että miltä miehistä tuntuu kun panettaa tai on erektio?

17

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavataan niin kerron 😘

• Anonyymi

Oma fiiliksensä ja kun vielä seuraa olis samalla niin…..

• Sitä vaan koskettaa kullia, lähes kokoajan, ajatus pyörii seksissä, pientä käsivoimin ja kiimassa kasvaa

• Anonyymi

Kuohi ittes urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuohi ittes urpo

Mitäs olet kateellinen eunukki urpo. Toiset ne saa ja sulla on halut mut kykyä ei hähähää

• Anonyymi

Panetus tuntuu siten, että on vain pillu mielessä. Sisään työntyminen ja kaikki sihen liittyvä.
      Erektion tuntumista on vähän vaikea määritellä. Sellainen vaikeasti selitettävä painon tunne tuossa edessä, kun penis on täyttynyt verestä. Ihan hyvä tunne!

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki hehehee 😅🤣

Missäs sinä olit kun järkeä jaettiin. Sulla se voi seistä edes järki. No siitä toisesta ei sun kohdalta kannata puhuakkaan.

• Anonyymi

On ihan pakko saada tai runkata. Tilanne laukeaa vain, kun laukeaa. M66, Pori

• Anonyymi

Kyllähän se on kulli silloin käteen otettava jos vaan mahdollista ja ei naista löydy, mutta jos on nainen siinä lähellä jonka kanssa voi purkaa paineet niin hyväilemään nainen kiimaiseksi tai kysyy mitä tälle nyt tehdään. 😉 yhdessä 🥰

• Anonyymi

Miltä se ny tuntus korkeintaan vituttaa jos ny ei satu oleen mahdollisuutta saada pillua mu vie enemmän se vituttaa jos panettaa eikä naiseltaan kotona edes saa ihan sama mitä tekee siinä kohtaa senkin vielä ymmärtää jos ei aika yksinkertaisesti riitä tai ei oikeasti jaksa huvita ja si taas jos on lapsia ni melkei pitää joka tilaisuus käyttää hyväksi kun lapsi lapset nukkuu jos haluaa että on seksuaalista kanssakäymistä tai riippuu toki mitä haluaa lapselleen/lapsilleen opettaa tai mitä haluaa niiden/heidän näkevän lapsenkin täytyy/lapsikin oppii vanhemmiltaan vanhemmaltaan kuinka puolisoaan kohdellaan/kohtelee

• Anonyymi

Nuoren ja ikääntyneemmän miehen tuntemukset ovat jonkin verran erilaiset. Ollessani nuori, kävin usein lavatansseissa. Kun tanssin miellyttävän näköisen nuoren naisen kanssa, vedin usein hänet lähes kiinni vartanooni, jolloin tunsin seisokin ja niin sen huomasi myös tanssikaveri. Silloin naisen vartalo lämpeni nopeasti ja hän antautui mielellään halaukselle. Itse ryhdyin ehdottamaa lähtöä autoajelulle. Jos kävi niin ikävästi, että jostain syystä ei päässyt panolle, niin kyllähän se tuntui koko kehossa ja varsinkin kiveksissä, mulkussa ja vatsanahkan
      alaosassa ilkeältä. Seksihalut olivat muutenkin jokapäiväisiä.
      Nyt ikääntyneenä erektioa esiintyy silloin tällöin - enimmäkseen aamuyöllä. Seksiin ryhtyminen ei ole aina itsestään selvä asia. Kun vaimollakin on halut heikentyneet, olen huomannut, että painettaminen laantuu nopeasti.

• Anonyymi

Jos nyt menisit tansseihin, ja veisit miellyttävän näköisen nuoren naisen tanssin pyörteisin (jossa puristelet, kokovartalohyväilet ja nuuhkit häntä, siinä ohessa) niin tarkoitatko, että olisit tuolla tavalla puuduksissa, lamaantunut?

• Anonyymi

Pahimmillaan panetus lamaannuttaa koko kropan. Melkein joskus itkettää.
      Pieni panetus taas antaa virtaa vaikka mihin.
      Kulli voi joskus seistä niin kovaa et sattuu. Normi seisokki taas on ihan mukavan tuntuinen patukka lahkeessa. Puolihölmö seisokki on kans mukavan tuntuinen, kun kun kullia pystyy liikuttelemaan lihaksilla.
      M53

• Anonyymi

Minun on vaikea hahmottaa verbiä "panettaa". Meillä on biologisia tarpeita ja mielellisiä halua, kumpaan ryhmää se kuuluu? Luulen että en ole koskaan kokenut "panetusta", ainakin parisuhteessa ollessani ollaan aina peuhattu kun on ollut halu/himo peuhata.

Nyt kun olen vailla leikkikaveria minulla käy niin, että ennen (orastavaakaan) erektiota, saatan tuntea himoaa (intohimoa) näköpiirissääni olevaa seksikkäästi pukeutunutta nuorta kaunotarta kohtaan. Jos vaikuttaa sitä että hän on suopea minua kohtaan tai jopa harkitsee antautumista minulle, saattaa alkaa tapahtuman ainakin useita seuraavista: sykkeen nouse, hengittäminen muuttuminen epäsäännölliseksi ja vaihtelevan syväksi, kasvanut (tyhjän, ilman) nieleskelemisen tarve, nesteen tippuminen nenästä tai niiskautuksen tarve, kuumotusta (posket, otsa), hikoilua (kainalot, kämmenet, otsa), suun/huulien kuivumista, ajatusten hapuilua/ontumista.

Vasta sitten kun olen valloittanut hänet, ja etenkin kun ollaan matkalla hetekalle, koen alkavaa kiihotusta (jäykistymistä ja ehkä jokunen touhutippa), mutta minusta se on kiihottumista, ei "panetusta". "Panetus" särähtää kovin rajoittuneelta, minusta eroottinen elämä sisältää seksileikkejä ja esileikkejä jotka sitten kruunaa seksi (yhdyntä).

• Anonyymi

Kesällä olin Riksussa riutassa tansimassa, hain yhtä kaunista blondia hitaalle. Hänhän painautui aivan kiinni tanssiessa, tuoksui hyvälle kiihotuin yritin keskittyä tansimaan. Mahtanut mitään kaluni jäykistyi naista vasten, yritin irtaantua kauemmas mutta nainen painautui vain tiukemmin kiinni minuun. Kuiskasi korvaani miten ihanan kovana sulla, alkoi hieroa itseään kaluuni vasten. Sanoin miten pääsen pois lattialta kappaleen loputtua silloin hän sanoi tanssitaan tonne ovelle. Niinhän teimmekin hän nappasi kädestäni kiinni sanoi mennään parkkialueelle hänellä asunto auto. Päästiin sisään ovesta sanoi naidaan kunnolla, niinhän tehtiin yksi parhaista panoista koskaan. Nainen olikin varattu yksin liikkeellää, kertoi kotona mies jaksa seksiä hakee tansseista miestä. Tavattu sen jälkeen kymmenkunta kertaa seksin merkeissä, seksi aina yhtä hyvää. T. M 36v

• Anonyymi

Kyseisessä paikassa kiimaisia rouvia tarjolla tiedän. T. M 57

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      138
      1676
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      55
      1548
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1045
    Aihe