tuoksusi? Itse tykkään vaniljasta, havumetsästä ja saunasta :)
Mikä on lempi
37
421
Vastaukset
- Anonyymi
Joku hetelmäinen
- Anonyymi
Granaattiomena on itselle mieleen.
- Anonyymi
Paljon on hyviä tuoksuja
Jotkut kukat
Laventeli ym - Anonyymi
Minäkin pidän havumetsästä ja saunasta
- Anonyymi
Liar liar pussipants on fire
- Anonyymi
Fresh laundry ,puhdas,raikas pyykki.
- Anonyymi
Tyynnyttäähän se sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyynnyttäähän se sekin.
Nykyään on niitä raikas pyykki tuoksukynttilöitäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään on niitä raikas pyykki tuoksukynttilöitäkin
Ikean tuoksukynttiläosasto on ihana❤️
- Anonyymi
Makeista hedelmäisistä tuoksuista pidän pätee hajuvesiin, suihkusaippuoihin ja huuhteluaineisiin. Jotkut paikat tuoksuvat hyvältä ja tuovat paljon muistoja mm puusauna, mummola ja mummolan lakanat.
- Anonyymi
Lisään kiltteys tuoksuu myös hyvälle.
- Anonyymi
Kevättuuli, havumetsä, kesäyön kosteus aamuyöstä, terva ja vaniljantuoksu.
- Anonyymi
Maitokahvi heti aamutuimaan.
Appelsiini. Oikeastaan kaikki sitrushedelmät greippiä lukuun ottamatta.
Suurkaupunki varhain viileänä loppukesän sunnuntaiaamuna (klo 6-7). Edellisen illan ja yön liikenteen haju on painunut taka-alalle. Tuoksuu vain asfaltti, tuuli, häivähdys aamuyöllä sulkeutuneita aasialaisia ruokaravintoloita ja varhain auenneet leipomot leipineen ja croissantteineen.
Puhtaat pyykit. - Anonyymi
Mies ja vasta avattu kahvipaketti.
- Anonyymi
Vasta avattu kahvipaketti on kyllä uskomattoman ihana tuoksu.
Sateen jälkeen. Metsän tuoksut. Makeat tuoksut yleisesti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Naisen tuoksu.
Tulihan se sieltä 👍🤗
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Naisen tuoksu.
Mitä tarkoitat naisen tuoksulla? hajuvettä vai p***untuoksua?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat naisen tuoksulla? hajuvettä vai p***untuoksua?
Vaikka molempia.
- Anonyymi
Toffee.
- Anonyymi
Raikas raitis saasteeton luonto
- Anonyymi
HP:ssa pitäisi olla kohta ”Cornelius sulla on ihanvitun pelottava nimi muuten. Ooks jokuvitun pedari hä, vittuHÄH. No ei läppä oli chillaa, mut jotenki vammanen se on kyl oikeestikin, meinaa kelaa ku kaikki muut tääl on sellasii, venaa kelaa et tä on nyt se hymiö lainausmerkeis mut se onki mun feissi, ”😎”, kato kyl sii rupee jannut kelaa et houkutteleksä pikkutyttöi jolla vituntoffeel vai mikä se vito mersuki tos parkis, NO EI RAUHA kaikki mutsin nimee keksin ton ei sil oikeesti oo”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HP:ssa pitäisi olla kohta ”Cornelius sulla on ihanvitun pelottava nimi muuten. Ooks jokuvitun pedari hä, vittuHÄH. No ei läppä oli chillaa, mut jotenki vammanen se on kyl oikeestikin, meinaa kelaa ku kaikki muut tääl on sellasii, venaa kelaa et tä on nyt se hymiö lainausmerkeis mut se onki mun feissi, ”😎”, kato kyl sii rupee jannut kelaa et houkutteleksä pikkutyttöi jolla vituntoffeel vai mikä se vito mersuki tos parkis, NO EI RAUHA kaikki mutsin nimee keksin ton ei sil oikeesti oo”
Kaikkein kirotuimmat henkilöt eivät ole taikamaailmassa vaan tässä maailmassa ja ne ovat niiden henkilöiden äidit joiden ”pään kautta” on joskus jotain vannottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Veli mä luin eile illal koraanii ja mietin niit sun kaikkii juttui nii hei älä oikeesti enää vedä sitä mutsin nimee tai päät enää niihi, iha varmuuden vuoks siis bro meinaa semi kuumottavii juttui siin kirjas”
- Anonyymi
Vanilja, koivu, sitruuna, shea, kukkaistuoksut, pihka. Kaikki raikkaat pesuaineet. Siis mä rakastan ihan kaikkia tuoksuja. Ei ole mitään erityistä lempituoksua. Tuoksuttomuudesta en tykkää 🙂
- Anonyymi
Jasmiini, laventeli, kielo, koivu ja tuomi .
- Anonyymi
Hienoja tuoksuja nuo. Monella varmaan samat.
- Anonyymi
Mä rakastan imurin tuoksua, olen lapsesta asti tykännyt. En tiedä miksi se haju tuoksuu niin hyvältä🤔
- Anonyymi
Mulla pienestä asti autotallit on tuoksunut hyvälle, en osaa sanoa miksi. Sen lisäksi puhdas pyykki, koivun tuoksu, sauna, (miesten /unisex) raikkaat suihkugeelit / dödöt mm.
- Anonyymi
Havumetsä, puut, koivu, tuore kahvi, kaikki sitrushedelmät, ruusu, vastaleikattu ruoho, sade, takkatuli.
- Anonyymi
Piparin tuoksu 🤎😉
- Anonyymi
L'air du temps
- Anonyymi
En pysty valita, koska rakastan kaikkia hajuvesiä ja parfyymeja. Varsinkin appelsiinia sisältävät ja myskiä. Erottuvia on tresor ja Chanel 5 ja beautiful ...
Mäntymetsä vartalovoiteissa.
Ja mieluusti haistelisin tietenkin häntä. Sweet like candy arianna grande :3, metsä, mansikkaiset, vanilja.
- Anonyymi
Bensakin tuoksuu muuten hyvälle, mutta en haistele :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1423011Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi322540- 1362096
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1411728Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831447- 341314
- 1031239
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21209Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta671184Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi
Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.251070