MAWK3 is an LA-based modern rock power trio known for heavy guitars, driving beats, and catchy hooks. Formed by friends Steve Giles (vocals/bass), Jason Sweeny (guitar), and Dan Nelles (drums), the band discovered their effortless chemistry when they first jammed together in the summer of 2023.
Having played in various bands like The Secret Things and Saucy Monky, the trio finally united in a North Hollywood rehearsal room. They quickly created 30 songs in six weeks. Their band name, "Middle Aged Wrecking Krew," evolved from a playful text thread title to their official name.
Taas uusi Instagram seuraaja Los Angelesista
Tässä näet kaupungin päättäjät ja tukijat ja haukkujat
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Käykää kuuntelemassa Spotifyssa
Hyvää modernia rokkia- Anonyymi
Mitä vittua sinä haukkuja mistään tiedät?
Ne alkaa seurata minua Instagramissa omasta tahdostaan minä mitä esittele siellä on kuva minun soittoa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua sinä haukkuja mistään tiedät?
Ne alkaa seurata minua Instagramissa omasta tahdostaan minä mitä esittele siellä on kuva minun soittoaJa Los Angelesista vaikka miten mollaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Los Angelesista vaikka miten mollaat
Ja jos ei kiinnosta
Se on sinun päätös
Mitä itket valitat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ei kiinnosta
Se on sinun päätös
Mitä itket valitatYrittää päästä 🤣
Mihin Los Angelesilainen bändi alkaa seurata minua Varkaudesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984