Nuo kiiltävät takuunalaiset Daciat etoo mua. Miksi jotkut saavat tällaista herkkua. Pliis mäkin haluun Dacian. Oikean riemurasian!
Että mua etoo Daciat
7
404
Vastaukset
- Anonyymi
Vuoroin kaivelen säkkejäni ja vuoroin haistelen sormiani kun datsiallani ajelen. Kyllä olet syystäkin kateellinen.
- Anonyymi
Karvadusteri on kyllä hyvä. Ajetaan kassit olalla kylille hakemaan keppanaa. Ou jee.
- Anonyymi
Et voi ostaa daciaa sillä sinulla ei ole rahaa ja dacia kuskeilla on isot kalut. Dacia muijien naiset sen tietää myös. Oliko jotain muuta kysyttävvä? Harmi vaan kun hinnat nousee dusterilla joka on hyvä auto jo tämä uusin ulkonäöltäänkin. En omista dusteria mutta jos olis hankinta edessä voisin hyvin ostaa. Ajelen muuten vaan karheilla ja vanhan tekniikan laitteilla niin ei piipitele ja kahvitaukoja ehdotella vaan itse päätän mitä teen.
- Anonyymi
Täällä tuodaan omat älynlahjat esille .
- Anonyymi
Duster kuskilla heiluu karvaiset nopat ja säkit kun ajelee kuoppaista tietä
- Anonyymi
On kyllä taas Jenkemi trollit vauhdissa !!
- Anonyymi
Vauhissa on hyvä hieroa säkkejä. Niih.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443116Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771645- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117