Tietää kaivatustasi?
Mitä haluaisit
47
780
Vastaukset
- Anonyymi
Ei näitä jaksa öitä.
- Anonyymi
Ookko done🧐🤓 mäki
- Anonyymi
Voi jaksaa jos jaksaa lukea vastineetkin.
- Anonyymi
Haluaisin tietää olisiko sopivaa kysyä häntä juttelemaan jonnekin muualle.
- Anonyymi
Tämä olisi kiva.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä olisi kiva.
SivustaNo olisiko? 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisiko? 🙂
No ehkäpä.
Sivusta - Anonyymi
Kyllä se olisi sopivaa ja toivottuakin.
- Anonyymi
Haluaisin tietää, miten hän kokee minun persoonan.
- Anonyymi
Sitten haluaisin tietää, mitä puoluetta hän kannattaa, mihin hän uskoo, mistä ruoasta pitää, mitä juo, ja mistä herkuista tykkää, millaisia sukulaisia hänellä on, millaisia ystäviä, millaisia lempivärejä on, mitä ajattelee ylipäätään kaikesta. Haluaisin tietää hänestä niin paljon
- Anonyymi
Koen että olen hyvin paljon parempi ihminen kun minä.
Haluan olla parempi
Autaks mua siinä
sivusta
- Anonyymi
Kengännumeron 😂
- Anonyymi
Kävi sama mielessä 😂
- Anonyymi
Kertoisin jotain mielekkäämpää, niin ei kiinnostaisi enää kengännumerot 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisin jotain mielekkäämpää, niin ei kiinnostaisi enää kengännumerot 😉
Niinhän moni arvelee.
- Anonyymi
Oikeastaan kiinnostaa yhteensopivuus kiinnostaisi. Peniksen koko ja kyvykkyys. En tyydy enää vanhojen suhteiden tyytymättömyyteen pienemmän kanssa. Haluan kunnon kyydit.
- Anonyymi
Hyppää bussiin.
- Anonyymi
Miestä kiinnostanee samat asiat sinussa. Mikä on aukon koko ja kuinka kostea. Kannattaa tosiaan kysyä ihan ensimmäiseksi. Siinä selviää samalla sekin kuinka samalla tasolla olette ajatuksiltanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miestä kiinnostanee samat asiat sinussa. Mikä on aukon koko ja kuinka kostea. Kannattaa tosiaan kysyä ihan ensimmäiseksi. Siinä selviää samalla sekin kuinka samalla tasolla olette ajatuksiltanne.
Olipa tämä raikkaasti muotoiltu näkemys👍
- Anonyymi
Mitä naisena esiintyjä tahtoo sanoa- että mieluummin paluu tulevaisuuteen, ei menneisyyteen? Seki voi olla hyvä omaksua
- Anonyymi
Pitääkö yksinkertaisena
- Anonyymi
Tuskin jos ootte olleet jo tekemisissä😒onko antanut ymmärtää jotain sensuuntaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin jos ootte olleet jo tekemisissä😒onko antanut ymmärtää jotain sensuuntaista?
Ei kai. Jos itse ajattelee ettei ole minkään arvoinen
- Anonyymi
Antaisin sun hoidella mut. Vaihdetaan sen jälkeen osia 😉🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Liikkuuko hän omalla lentokoneella vai autolla?
- Anonyymi
Onneksi on myös julkinen liikenne
- Anonyymi
Koon
- Anonyymi
Varattu vai ei? Onko huollettavia
- Anonyymi
Taakan koon arvio vai
Aika paljon, lisää mielenkiinonkohteista, "huonoist persoonallisuuspiirteistä", tunteista,tunne-elämäst, onko hän epävarma itsestään, ja kaikkee muuta, lähinnä koska haluisin tukea ja auttaa niidenki asioiden ja puolien kaa ,jotka ei ois niin hohdokkaita hänen kaa , se ois super tärkeetä. <3
- Anonyymi
Aika moniakin asioita, mutta ne ovat luonteeltaan sellaisia, että en usko koskaan saavani tietää totuutta niistä. Ei ole luottamuksellisia välejä, ja vaikka olisikin, ei hänellä olisi minkäänlaista insentiiviä kertoa minulle asioita, joissa hänen on tärkeää vaalia luottamusta monien muiden suuntaan. Asialla ei ole oikeastaan väliäkään - kun ei ole niitä välejäkään. Jos olisi, siinä tapauksessa odottaisin täyttä rehellisyyttä.
- Anonyymi
Luen rivien välistä kaiken näköistä
- Anonyymi
Että haluaisiko hän keskustella mul kahdestaan xd
- Anonyymi
Ai niinku maajussille morsiamessa?
- Anonyymi
Miksi ei vakiinnu, mitä hän odottaa? Tuskin minua kuitenkaan.
- Anonyymi
Mitä jos vakiintuisi ykskaks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos vakiintuisi ykskaks.
Se helpottaisi. Ei olisi enää kiusausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se helpottaisi. Ei olisi enää kiusausta.
Eli haluaisit hänen seurustelevan jonkun toisen kanssa , eli hyväksyisit sen ja olisit tyytyväinen.
- Anonyymi
En oikeastaan halua kysyä mitään. Väsyttää. Katsoa silmiin vain.
- Anonyymi
Haluaisin tietään miltä ihanan M naisen huulet tuntuisivat omiani vasten
- Anonyymi
Jännä lukea alhaalta ylös päin mitä nämä pakkomielteiset on rustaillu
- Anonyymi
Miksi kohteli mua niin välinpitämätömästi?
- Anonyymi
Millainen persoona hän on ja millaisia mielipiteitä. ☺️
- Anonyymi
Minäkin haluan tuntea hänet. Ihan jokaisen pienenkin asian. Toivottavasti saisin vielä jutella hänen kanssa.
- Anonyymi
Että onko parisuhteessa.. Uskallanko lähestyä..
- Anonyymi
Miksi ei tule tänne, minulla on ikävä. Haluan niitä juttuja, mitä aikaisemminkin teki.
- Anonyymi
Onko se hän jonka olen täällä "tunnistanut". Vai onko kaikki vain harhaa, paitsi vetovoima ja ihmeellinen jännite välillämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362889Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31661- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2741318Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621104Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341073- 691027
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis126985- 63932
- 41877