Lähetin paketin kun tuote ostettiin tori.fistä. postin sivujen mukaan paketti oli liian iso ja se palautu pitkän ajan päästä mut kyllä se oli varmaan perille mennyt ja avattukin koska tuote oli rikki kun tuli takasin ja lähettäjä oli eri niminen eihän posti ois muuten voinut tietää että se ei mennyt sille henkilölle jonka nimen laitoin ja et kun se oli palautunut takasin niin lähettäjän oli eri henkilö. Olihan se silloin mennyt perille ja palauttivat ja minä jouduin lunastaa sen postista ja nyt maksamaan tuotteen sille palauttajalle
Lähetetty paketti
Anonyymi-ap
3
200
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko Tampereelta virallisen anteeksipyynnön?
- Anonyymi
En tarvitse. Jäin vaan ihmettelen kun koskaan ei ole käynyt näin ja oot tuhansia paketteja lähettänyt
- Anonyymi
Tuhansia paketteja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232