Siis sain soiton pankista ja puhelussa kyseltiin eräästä ostoksesta ja sen palautuksesta. Ilmeisesti olin saanut sen noin kuukauden päästä ostoksesta tai jotain. En oikein ymmärtänyt mistä oli kyse. En tiennyt että pankki tarkkailee noin hyvin miten palautuksia maksetaan.
Pankki soitti ja kyseli myymälän palautuksesta
3
359
Vastaukset
- Anonyymi
Siis pankista ihmetytti miksi palautuksessa meni niin kauan. Vähän erikoinen puhelu. Onko tämä jokin epäsuora viesti minulle etten liikaa tilaisi ja palauttelisi.
- Anonyymi
Sinua on yritetty huijata ja jatkossa saanet lisää puheluja, ethän anna mitään tietoja soittajille ei ainakaan pankki tunnuksiasi etkä kirjaudu niillä sinua pyydettäessä!
- Anonyymi
Okei, soitto saapui numerosta 0102476700. Jostakin soittaja tiesi että olin yrittänyt tehdä palautuksen ja se ei ollut mennyt perille ja sitten jouduin soittamaan asiakaspalveluun. Hän mainitsi että ostos olisi intersportista. Tämä palautus joka ei mennyt perille on budget sport ja ilmeisesti postin palautuskuitissa taitaa lukea intersport vaikka se on budget sportiin. En tiedä miten soittaja on saanut tietää tästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723388Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031683- 681249
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991077- 581041
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50986- 63971
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42817
- 47792