Pippelinen on Pomo, Doctor ja Iceman yhdistelmä.

Anonyymi-ap

Pippe kustansi seurueelleen oman loossin tarjoilijalla ja ruoka- & juomatarjoilulla hoitaen mobeditaksti kauppaan, ja hoiti myös tipit, ihan omilla rahoillaan, tankkasi vielä 120 litraa pensaa dieselautonsa tankkiinkin.

Thaimaa tienasi paljon Pippen avokätisyydestä.

Pippellä tosin on valikoiva huomiokyky ja häneltä jäi oivaltamatta muuta juttu.

https://www.youtube.com/watch?v=YCFd3Jt-5qs

Viikonloppuhan ei ollut köyhille mahdollinen, joten rikkaiden osalta seuraavaa havainnointia.

Vain pääkatsomo oli täynnä sunnuntaina yleisöä, muut 10 % käyttöasteella.

Perjantaina ja lauantaina ei tungosta.

Rikkaat oli ostanut istumapaikat seisten istumapaikkansa edessä, kun penkeillä oli heidän eväänsä.

Yleisössä oli murrosikäisiä.

Pääkatsomon paras anti oli sujahdukset ohi vauhdilla +300 sekä etäisyydellä yksi mutka, yleisön katsoen isoja skriinejä pääasiassa.

Pippe lähti vielä kisojen jälkeen ajamaan kavereitaan paratiisiin sen sijaan että olisi tarjonnut heille leppoisaa illanviettoa Eedenissään.

Nyt on jälleen Thaimaan keskipisteeseen saapunut arki, joten mitkä leinee aiheet vaihteen vuoksi 24/7?

8

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ajaako nuo oikeasti mopoilla ympyrää pellon reunalla, ja 2010 on siitä ylpeä kun pääsee esittelemään kavereilleen omaan aitiota, voi voi voi... eletäänkö tuossa kadonnutta lapsuutta, ainakin tuollainen lapsettaa. mopokilpailut. Tuollaiset kisat on järkevintä seurata tv:n kautta, niissä on parhaimmat ammattikuvaajat, mutta saipahan poika taas kehua omaa rahan käyttöään, sentään tonnin tippeihin 30 euroa, sillä thaimaa pelastuu.

• Anonyymi

Mites se mielikuvituspojun, puppepippelisen kisuine ja misuine, motorismimatka sujui napanuoran katkettua? Laita foto lipustaan ja rannenauhastaan vaikka passin viereen niin aletaan vaihtelemaan ja vertailemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites se mielikuvituspojun, puppepippelisen kisuine ja misuine, motorismimatka sujui napanuoran katkettua? Laita foto lipustaan ja rannenauhastaan vaikka passin viereen niin aletaan vaihtelemaan ja vertailemaan.

Hanuribussissa ollen tunnelmaa https://www.youtube.com/watch?v=obni5fCeLNg

> $$$ <

• Anonyymi

Possolla on musta vyö sairaalapöksyissä kun hän kipuaa sairaalan rappusia ylös hoitaja kintereillään. Takaisinpäin psykiatriselle mennään potilashississä lepositeissä ja laitetaan Pattayan palstalle infoa kuinka kova voi ihmisen kunto ollakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Possolla on musta vyö sairaalapöksyissä kun hän kipuaa sairaalan rappusia ylös hoitaja kintereillään. Takaisinpäin psykiatriselle mennään potilashississä lepositeissä ja laitetaan Pattayan palstalle infoa kuinka kova voi ihmisen kunto ollakaan.

Pöksyissä on edessä keltainen ja takana ruskea vyö.

• Anonyymi

Oletko sinä vielä kaapissa, nyt alan ymmärtää mitä vittua on "kisojen glamouri," vai tarkoitatko klamydiaa, sitä ei kirjoiteta noin, eiks tuo glamouri ole enemmänkin homppelien ja naisten sanavarastoa, en ole sitä koskaan käyttänyt 64 vuoden aikana,

nyt sinä olet jo thaimaan rahoittaja, riemastukseni vain yltyy, en koskaan kuvitellut olevani rahoittaja vaikka vuosittain käytin rahaa sinne noin 35.000-55.000 euroon, jos osaat laskea en jää paljon sinun haaveittesi jälkeen, thaimaan rahoittamisessa, olenko minä ollut tietämättäni myös rahoittaja... 55555 voi vittunen näitä juttuja, siis todella.

Mahtava on tunnelma mopokilpailuissa, voithan sinä laitta sinne uima-altaan viereen kanisterin bensaa niin saat tuoksutkin kohdalleen, ei kyllä parasta katsoa tuollaisia on tv:stä, kun siellä on oikeat tv-kamerat, itse katseltuna näet vain muurhaisen kokoisen mopon joka menee ohitse helvetinmoista vauhtia... ja joudut katsomaan olennaiset tapahtumat screenilta joka tapauksessa, 555555

Kisatunnelmia ja klamydiaa... voi vittulainen ja vasta on tiistai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä vielä kaapissa, nyt alan ymmärtää mitä vittua on "kisojen glamouri," vai tarkoitatko klamydiaa, sitä ei kirjoiteta noin, eiks tuo glamouri ole enemmänkin homppelien ja naisten sanavarastoa, en ole sitä koskaan käyttänyt 64 vuoden aikana,

nyt sinä olet jo thaimaan rahoittaja, riemastukseni vain yltyy, en koskaan kuvitellut olevani rahoittaja vaikka vuosittain käytin rahaa sinne noin 35.000-55.000 euroon, jos osaat laskea en jää paljon sinun haaveittesi jälkeen, thaimaan rahoittamisessa, olenko minä ollut tietämättäni myös rahoittaja... 55555 voi vittunen näitä juttuja, siis todella.

Mahtava on tunnelma mopokilpailuissa, voithan sinä laitta sinne uima-altaan viereen kanisterin bensaa niin saat tuoksutkin kohdalleen, ei kyllä parasta katsoa tuollaisia on tv:stä, kun siellä on oikeat tv-kamerat, itse katseltuna näet vain muurhaisen kokoisen mopon joka menee ohitse helvetinmoista vauhtia... ja joudut katsomaan olennaiset tapahtumat screenilta joka tapauksessa, 555555

Kisatunnelmia ja klamydiaa... voi vittulainen ja vasta on tiistai.

Kun olet kateellinen ja katkera noita palkoista, voinet varmasti katsoa paljonko on kuukausiliksa tietokanta analyytikolla, se on siinä 7000-8000 euron vaiheilla kuukaudessa, siitä kertyy eläkettä noin 55-65 prosenttia, eikä paljon kannata pilkata eläkeläisiä jotka saava 20.000 euroa vuodessa, se on jo yli keskieläkkeen duunareilta, jolla on vuosien työura blakkarissa, sorry vaan poika kaikki sinun juttusi perustuvat kateuteen ja katkeruuteen, paitsi ne jotka eivät ole megamaanisia, harhoja.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe