Stubin propakandavierailu Kiinassa,peittelemässä Israeilin ja Uhdysvaltain tekemää kansanmurhaa !?

Anonyymi-ap

Ja tutkailemassa taloussodan aloittamista Kiinaa vastaan, joka aloitettu sen sähköautoihin, kuin Venjän maakaasuun aikanaan ,kateudessa !?

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä TAAS viitsi jauhaa paskaa, ei Stubb mitään taloussotaa aloita!! Eikä ole mitään kateutta venäjää kohtaan!!

• Anonyymi

Omaa julkisuuskuvaa se on siellä rakentamassa ja pelkkää paskaa hölisee..
      Kiinalaisia varottelemassa.. Vitun spede! Meehä sä niitä komentelee.
      "– Uskon lujasti koulutukseen. Olin itse myöhäisherännäinen. Heräsin koulutuksen tärkeyteen, kun opiskelin Yhdysvalloissa vuosina 1989–1993, kylmän sodan jälkimainingeissa.– Se oli hetki, jolloin koulutuksen siemen istutettiin aivoihini, Stubb kertoo."¨ Vittu koulukiusaaja sä olit!!
      Oisit kertonu siitä yksiyiskohtia.
      "Suomea Stubb markkinoi onnellisena maana, joka oli sata vuotta sitten yhteiskuntana köyhä ja melko sivistymätön.
      – Suomen tarina, sanoisin menestystarina, vuonna 1917 itsenäistyneestä köyhästä maasta yhdeksi maailman vauraimmista maista vuonna 2024 perustuu pitkälti koulutukseen, Stubb sanoo."¨
      Ninkö..Riippuu täysn keneltä kysyy.
      "Oikeusvaltio ja median vapaus
      Koulutususkon rinnalla Stubb painottaa vihreän teknologian käyttöönoton ja sananvapauden sekä riippumattoman oikeuslaitoksen arvoa."
      Just!! Varsinanen oikeusvaltio=)
      Samaa tasoa venäjän kanssa..
      Ainoita euroopan maita jossa tuomion voi saada siitä mitä tonen on valehdllu, ilman todisteita.!!
      Mut sit taas samaan aikaan eliitti ei saa tuomioita vaikka mitä tekis..Kuullostaa enemmänki ryssän demokratialta..Niiltähä s eon opittu ryssänvallan alasena.
      "Kaikkein tärkeintä on Stubbin mielestä ajattelun vapaus." samaa aikaa kuiteki sensuroidaan ihmisten milepitetä,vääristellää niitä ..
      alkaen suomen velkaantumisen numeroista...vaalituloksista..
      tuutataa media täyteen kokoomuksen ideologiaa.. ainoastaan hallituksen hyväksymiä "uutisia" venäjä!!=)
      Oli se oikeessa tos kohtaa ku sönkkäs virheiden myöntämisestä..
      Orpollaha on just toi ongelma..ei osaa myöntää virheitään,ajatella laatikon ulkopuolelta, eikä vaihtaa strategiaa..
      "– Hänen perusteesinsä on, että ihmisen täytyy oppia ajattelemaan asioita uudelleen. Jos et ikinä tee virheitä ja ole väärässä, et itseasiassa saavuta edistystä, Stubb tähdentää." ota orpo koppi siit..

• Anonyymi

Yhdysvallat ei harjoita mitään kansanmurhia toisinkuin sinun ikirakkaasi venäjä!!

• Anonyymi

Pitäisi juoda runsaasti nesteitä ettei ikenet kuivahda ilmastonmuuttujien edessä hymyillessä. Kuivahtaa ihminen toki muutenkin vaikka kisailisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      81
      1588
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      267
      1516
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1242
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1242
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      817
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      37
      767
    Aihe